Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

EagleJin

Bear Necessity
Alle "short vids" (nye moves, namco short, 10-strings osv) vil fra nå av kunne finnes på http://www.torigumi.net

(så sant jeg får tak i dem.. :p)

Alle nåværende short vids er å finne der for øyeblikket.

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@23.12.2004, 13.40
Hei mine Tekken venner, I LOVE U alle....

Det er fint å se at slåssespill er tilbake, det er jo lenge siden jeg har vært på nett nå. Det som er litt dumt er at jeg ikke kommer til å få spilt tekken5 så mye, jeg er in the army :( . Men slik er livet, men jeg skal faen meg si, Tekken 5 kommer til å klik....rettelse. Tekken5 har klikka!!  :grine: ! ser meget tøft ut og seff baek is back...ahhh alle mine drømmer har kommet i oppfyllelse. Eaglejin husk å send meg den kopien da, når du skaffer deg Tekken5... Er det noen som vet nå, helt presis dato, tekken5 kommer ut?
152852​
så vidt jeg har sett så har de playstation 2 i "army"... men de bruke det mest til krigsspill da, kanskje de skaffe MGS3...jaja du få lykke til i army

besøk Tekken offical folkens....Ganryu, mokujin og Eddy Goldo(JA, ikke gordo) er tilbake.

Goldo? er det han funky afroduden?

forresten, leste i kontroll idag.
sto en side om tekken 5.
høres ganskte tøft ut, men om disse arcademaskiene (med idkort og slikt) kommer hit til lands?
noe sier meg at disse ikke kommer til europa,
men vi får håpe

Så kult da! To folk med de samme triksa... JEEEEJ

Ennå en combo vid klar for downloading, denna gangen er det Feng Wei's tur: Feng Wei Vol.1 by Castel

Det er også blitt sluppet 3 nye TRC's (Time Release Characters): Devil Jin, Ganryu og Mokujin. Om det var de 3 siste TRC'ene eller ikke, det vet vi ikke ennå..

Lista over alle characters er ihvertfall blitt ok stor nå:
01 Asuka Kazama
02 Feng Wei
03 Raven
04 Craig Marduk
05 Jack-5
06 Julia Chang
07 Kazuya Mishima
08 King
09 Bryan Fury
10 Yoshimitsu
11 Ling Xiaoyu
12 Jin Kazama
13 Christie Monteiro
14 Hwoarang
15 Marshall Law
16 Paul Phoenix
17 Lei Wulong
18 Lee Chaolan
19 Steve Fox
20 Nina Williams
21 Anna Williams
22 Baek Doo San
23 Roger Jr.
24 Kuma
25 Panda
26 Bruce Irvine
27 Wang Jinrei
28 Mokujin
29 Ganryu
30 Eddy Goldo
31 Devil Jin
32 Jinpachi Mishima

Tenkte litt på det nå, det er jo sykt mange folk å velge mellom nå.... jeg er litt treg...:(

En liten rettelse fra min siste post, Jinpachi er ikke "selectable" ennå i Arcaden.
Men når det kommer på console, så tipper jeg de drar han over. Pleier ihvertfall alltid å være sånn når spill kommer fra arcade til console.

Jeg tror ikke det er noe Tag Mode på T5.
Jeg håper ihvertfall ikke at de slenger inn en halvhjerta Tag Mode, så det bare blir crap. Håper de satser mer på en TTT2 etter evt T5 eller T6, da bør de ha nok characters til å mekke et TTT2. Samt lang nok tid til å finpusse på det så det blir like bra/bedre enn TTT! :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av JINsama@31.12.2004, 06.21
Jeg tror ikke det er noe Tag Mode på T5.
Jeg håper ihvertfall ikke at de slenger inn en halvhjerta Tag Mode, så det bare blir crap. Håper de satser mer på en TTT2 etter evt T5 eller T6, da bør de ha nok characters til å mekke et TTT2. Samt lang nok tid til å finpusse på det så det blir like bra/bedre enn TTT!  :tommelopp:
156129​
Oh Yeah! det høres mye bedre ut :)
det var lenge siden jeg har sett deg Jinsama som er aktiv når det gjelder Tekken... :p

2x Casual Matches: En ting som jeg har merkt frem til nå i Tekken5 at ingen gjør "wall rolles" lenger, har de fjerna dem? En annen ting er jo "Jin" har de satt han litt ned? Fordi han ser jo jævlig ubalansert ut i forhold til de andre og det samme med Revan. Paul har de satt ned, og han ser veldig bra ut. Men seriøst, Namco må gjøre noe med Raven og Jin.

Før så trodde jeg ikke at han Jin var så synsyk ubalansert, de fleste sa jo det fordi de ikke var gode nok til å slå han(trodde jeg), men jeg har sett noen vids fra Tz, AP og noen andre nettsteder, og da var det egentlig veldig klart. Men det er det som er kult da, og fighte en som overtaket, og da banke han helseløs. Da jeg får det kicket, det er da jeg kommer inn "The Zone" Det er så digg det, da du bare eksploderer, blocker alt, og banker motstandern så synsyk hardt.

Så Nm, ohh gleder meg jeg. Det er jo ingen som har sagt noe enda om det da, jeg tror at det blir Nm, jeg håper at det blir nm. Det er jo ikke så viktig å vinne, men selve opplevelsen er jo permie i seg selv. Møte alle de gerne gutta jeg aldri har spilt mot, husker ikke hvem de besto av men, det ble kalt "eliten" eller noe slikt. jaja...smuud det....Kommer til å bli digg!!!

Hittil så synes jeg det ser ut som det er Raven og Steve som ser mest uber ut, og at det er de de bør gjøre noe med! Makan til kjipe kamper når Steve blir spilt.. :tommelned:
Hwoarang ser endel bedre ut.. endelig! En kjip ting med det, er at nå begynner alle de som var for dårlig til å bruke han i andre Tekken's.. å spille han i T5.
Er heldigvis ikke lenge til vi får testa det!

Viva la Christie!

Det er sant det, Steve tenkte jeg ikke på. Hater, bare hater når folk begynner å trykke som faen på pad'n/sticke'n med han. Liksom det er jo ikke så vanskelig å ta steve players men det er noe med stress osv å gjøre. Når du spiller under stress mot en steve player, fy faen!!! Husker jeg spilte på den turneringen mot Eaglejin, Maddon, Red_hawk i nittedal, fy faen. Jeg kan seriøs ikke tro at det er jeg som spilte der!! Stress er noe piss!! :ehm...:

Viva la Christie!
Heller ikke morro å spille mot henne....igjen stress og Christie, farlig kombinasjon :svette:

22. februar noen sier 26, jap. versj. ryktes å komme til våren. Veldig usikkert egentlig, ingen som vet akkurat.... men det kommer til å klikke!! thats for sure!!

EagleJin

Bear Necessity
Da var i tilbake fra Bangkok gitt..

Opprinnelig skrevet av JINsama@31.12.2004, 19.07
1. Cinos: Ja, ikke sant! Neida, jeg er bare vikar for Hawk og Eaglejin...  :p
2. Har jo ikkeno imot Tekken, bare T4 jeg har en høne å plukke med..
156493​
1. :D Bra noen holder liv her.
2. Second that...

la meg bare si en ting:
!!!!!!!!!!!!!
Pga mangen på noe bedre gledesuttrykkende å si ble det slik.

God Damn IT som jeg ser frem til T5 nå!
Craig ser ut til å bli en viktig character i "arsenalet" mitt denne gangen.

Nilo: De kampene jeg spilte mot deg i turneringa gikk mer ut på flaks enn noe annet. Kampene var jo nesten gjennomsyret av "første treffet vinner"-spillestil :p.
Vent deg T5 om ikke så alt for lenge ;)

Angående konsoll-lansering: Sist jeg sjekket skulle visst US release skje i løpet av Q1 2005 og jap release i løpet av våren. Vi får se hva det ender opp med.

Viva la.. uh.. Kuma?

Status
Stengt for ytterligere svar.