Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

oma

Village Drunk
det var så åpenlyst? :p jaja, får håpe tekken norge... forstår det litt bedre, jeg er på en evig misjonstur for å frelse klassekamerater med tekken... ikke så lovende men jeg prøver da hvertfall :tommelopp:

Jinov: Hadde kanskje passa med et eget thread om den evt T5 turneringa dere skal ha?

Hawk: Så ikke så mye til Christie'en din når vi spilte sist, er'a pensjonert?

EagleJin

Bear Necessity
JIN: Kuma sørget for Christies så alt for tidlige bortgang :| ......... :D
--
Er kanskje tåpelig, men det skjedde noe utrolig kult i går.. Jeg vil påstå at Red Hawk og jeg har spilt en del tusener Tekken-kamper i løpet av de siste 4 årene, og aldri har dette skjedd før!!

Vi satt i går og spilte T5, som vi ganske ofte gjør. Jeg(Kuma) vs Red Hawk(Hwoarang). Vi har begge ca. 5% igjen av livbaren. Kuma ligger på ryggen og gjør d+1+2 i det Hwoarang gjør 3+4, 3~4. SPLAM! DKO! Som jeg kan huske har det aldri skjedd før med han og meg.. Og dette var dagens aller første kamp :p
Var en "opplevelse" å se stillingen se slik ut:
0 - 1 - 0 :p

(Ellers er Kuma act. 2 i gang med opptak :D )

JINsama: Christie er på besøk hos foreldrene sine, så hu kunne ikke være tilstede sist. Skal prøve å sørge for at hu ikke er borte neste gang vi juggles ;)

Ok.... endelig tilbake etter mye kødd med pc.....

vel den nye julia er bare rå....

og jeg trur ikke vi har sett det siste til jinsama's christie ennå...eller hva jinss...hehe

Ehem..du trenger ikke JF'en til Christie. Ikke enda i hvert fall. La meg lære den først! :p
Fått den til 3-4 ganger, men skjønner ikke timing'a i det hele tatt egentlig. Er det sånn "during hit"-sak, eller trykke med en gang?

RedHawk: Jeg trenger den ikke nei, men jeg kan den nå uansett. :D
Jeg tror ikke det er combo unless den treffer på CH da, så den er ikke så bra som alle først trodde den var.
Åssen man utfører den, er mye forskjellig prat på TZ.
Men sånn jeg utfører den så blir det sånn her.. 1:3~4

Jeg føler at det er timing'a imellom 1 og 3 som er key her.
Må få til noe gaming snart Birdies.. helga?

Ahh..okey..har totalglemt å trykke 4 i det siste. Så det var en grunn til at jeg ikke fikk den til, hehe. Nice at den sitter, men enda bedre at den ikke er garantert uansett CH eller ikke.

Tviler på at går i helga nå. Får se an.

Red Hawk: Jeg er som sagt ikke sikker om den er garantert i det hele tatt, men jeg vil tro den er garantert på CH. Det bør den være..

Ellers så fant jeg en ny JF til Lee inatt, vet ikke helt om man kan kalle det JF men..
Uansett, det er en ny versjon av hans b+1, 1, 2.
Utføres sånn her b+1, b+1, 2
Da får du i tillegg høre hans nasty'e skriiiiiiiik og det kommer en sånn blå JF lightning ball på siste treffet.
Dette er nytt for meg, siden jeg ellers ikke spiller så mye Lee!

Cool discovery however! :tommelopp:

EDIT! En kar på TZ sa at man ikke trenger den andre b+1 for å få den ut.. mao b+1:1, 2. Men siden b+1, b+1, 2 funker hver gang for meg... så fortsetter jeg med det.

MadCow

Lokal moderator
Men seriøst, er det mulig å bli med på noe spilling i helga eller i nærmeste framtid? Pleier det å holdes noen form for turneringer?

- Spillesugen

MadCow: Det holdes som oftest turneringer på GameParty's (GP's), som Spillegal har hatt et par ganger. Utenom det så er det ikke mye turneringer, så sant du ikke vil sette igang noe sånt selv.

Oma: JF = Just-Frame.... man har 1 frame til å utføre trikset.

Ellers så fant jeg ut via TZ at det Lee move'et har vært siden TTT. *LOL*
Digg at jeg ikke har Lee som main character, ellers kunne detta blitt temmelig flaut. :kul:

MadCow

Lokal moderator
JINsama: Ok. Hadde ikke akkurat tenkt å sette i gang noen turnering med det første. Tenkte mer litt privat. Hadde ikke vært noe problem for meg å tatt imot et par stykker for å spille litt for gøy f.eks i helga. Hadde vært moro med litt trening og bli kjent med andre Tekken-spillere. Kunne jo satt i gang litt mindre turneringer etter hvert som man blir kjent med folk.

MadCow: Ok, kan jo hende det bor noen i nærheten av deg som du kan spille med. Hvor i landet befinner du deg? Vet at feks det er endel rundt om i Oslo området.

MadCow

Lokal moderator
Jeg bor i Oslo, nærmere bestemt Marienlyst/Blindern. Ganske så sentralt :)

Status
Stengt for ytterligere svar.