TETRIS TETRIS TETRIS... TIL DS

Når det gjelder prisen så er in-house Nintendospill som regel rimeligere enn tredjehånds utviklere. Jeg tipper en pris på 349,-/399,-. Syns du det er dyrt, så kjøp noe annet du syns er verdt pengene.. det er ikke værre.
[/b]
Djiz...
Dette er diskusjonsforum. Akkurat her diskuterer vi hvorvidt spillet (uten noen radikale nye funksjoner altså) er verdt vanlig DS pris. Da sømmer det seg ikke med slike tåpelige konklusjoner av den typen. Om vi synes spillet er for dyrt, kjøper vi det ikke. Om vi synes en film er dårlig, kjøper vi ikke den heller. Om en bil er dårlig, er ikke den heller noe vi kjøper. Men allikevel kan vi diskutere med folk med en annen oppfatning. Enkelte av oss er faktisk så merkelige at de liker å diskutere for å enten lære noe nytt, eller å bli sikrere på sine egne meninger. Det er en veldig givende prosess.

epp

firm and correct
Alex: Prisen står i forhold til hva du syns det er verdt. Du må gjerne fortsette å gnåle om dette, men for meg er det et ikke-topic.

Yetipants: Marathon-hiscoren min på Tetris DX er 5.000.000++, men jeg lånte bort spillet mitt til søsteren min for en stund siden og typen hennes klarte å slette alt! Hiscoret som står på skjermen (sjekket nå) er på: 2.550.772 kun, noe som kommer av spillet har ligget uspilt en god stund.. kanskje på tide å gjennopfriske ferdighetene?

Øverste screenshotet der minner meg om de "spill ved hjelp av telefonen og SMS chat" som går på TV2 mitt på natten :svette:

Alex: Prisen står i forhold til hva du syns det er verdt. Du må gjerne fortsette å gnåle om dette, men for meg er det et ikke-topic.
[/b]
Tydeligvis ikke. Da du selv var veldig overbevist om at spillet ville være verdt full pris. Du listet tilogmed opp en rekke grunnet til hvorfor.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants: Marathon-hiscoren min på Tetris DX er 5.000.000++, men jeg lånte bort spillet mitt til søsteren min for en stund siden og typen hennes klarte å slette alt! Hiscoret som står på skjermen (sjekket nå) er på: 2.550.772 kun, noe som kommer av spillet har ligget uspilt en god stund.. kanskje på tide å gjennopfriske ferdighetene?
[/b]
Over fem millioner...? Steike. :confused:
Vel, da har jeg noe å strekke meg etter, om ikke annet. :(
Hvilken level var du på da?

epp

firm and correct
Yetipants: Når du kommer til Lv. 30 så stopper telleren. Den blir mere kjip på hvilke brikker du får, så man er til tider nødt for å lage midlertidige hull.

Bare på gøy tok jeg en runde her og fikk 2.302.427

Alex: hvis du forventer å få tak i nye spill til under fullpris/veil. utsalgspris, så får du holde deg til Elkjøp o.l. som dumper nyheter for å låkke kunder til seg i håp om at man legger igjen mere penger på andre produkter. Eller er det så at du mener at ingen nye spill er verdt prislappen? Når det gjelder spillet vi snakker om her, så er jeg erfaingsmessig veldig fornøyd med Nintendo og deres produkter (det skaper forventninger!).

Poenget er ikke om jeg får det til en god pris eller ikke, så selvsentrert er jeg ikke når jeg diskuterer. Jeg ville snarere ha andres oppfatning om hvorvidt det er riktig av Nintendo å lansere et eldgammelt produkt som alle har spilt mange ganger før til samme pris som helt nye og dypere spill som Advance Wars, Kirby Power Paintbrush og Animal Crossing.

epp

firm and correct
Vel, da har jeg lest innlegget ditt feil, for det kom ikke fram sånn som jeg leste det. Hvor mange spill er nytenkende og orginale. Hvor mange spill bygger ikke på eksisterende "formler"? Kirby Power Paintbrush er et godt eksempel på nytenkning, det er jeg helt enig i.
Jeg er ganske sikker på at Nintendo legger til variasjon/modes av spillet som gjør at det holder seg lenger før en går lei. Tetris er den type spill som en kommer tilbake / har høy replay value.

Lodin

Der Waaaah
Fifan som jeg hater Nintendo...
Akkurat det samme jævla Tetriset de har solgt i alle disse åra, men pælm på litt NES grafikk fra noen gamle spill på den øverste skjermen, spell litt gammal musikk og se hva som skjer...

Må kjøpe!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja fy faen, det er jo bare sju år siden det forrige kom. :rulleøyne:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Morra di.

SHDR

Gullmedlem
Om jeg bare finner DS-laderen som slekta mi har rota bort, skal vi nok se om ikke dette havner i cardsloten når det kommer ut. Tetris er kos. Kanskje ikke like frenetisk som Meteos, but hell.

Alex: Skal folk som liker Tetris og har lyst på Tetris la være å kjøpe Tetris fordi det ettersigende bare er vanlig Tetris? Det slår meg som et argument som bekjemper seg selv. Hvis du ikke ser noen grunn til å kjøpe Tetris, fine. Men hvorfor er det et poeng for deg å mene at de som har lyst til å gjøre det, tar feil? Det er jo ingen tvil om at Tetris er det mest kjente og kanskje også beste puslespillet som finnes.

Jeg synes dette virker som et stødigere kjøp enn Burnout Revenge til x360, som ettersigende har den revolusjonerende "maling blir skrapt vekk"-effekten. Hvis dét er alt EA gidder å satse på x360 innen PS3 kommer, med en av sine største franchiser ... jeez.