The Elder Scrolls IV: Oblivion

D

Deleted member 1518

Gjest
Fyfaen, skuff skuff, kuttkutt, jeg trodde det skulle være mye større. La oss sørge Sulky.
 
Vel, da var dere bare naive. Selv foretrekker jeg at de har konsentrert seg mer om handling innenfor det "lille" området de har laget. Dessuten kan det potensielt komme expansions :D :trollmann:
 

K999

Keystone State Of Mind
Jeg gleder meg så jævligt nå, har forhåndsbestilt på EB Games og henter i morgen.
Og bare bra siden jeg har arbeidsuke men har fri i morgen, så jeg henter det hved åpningstid på kvadrat 10.00 :D
Jeg bor 10 min fra så jeg skal gå lenge før og vente utfor.
Da jeg forhåndsbestilte så bare sa jeg CE men ikke om jeg ville ha til PC eller til Xbox 360 så jeg er enda ikke sikker, hva burde jeg kjøpe det til?
På pc kan det jo kanskje komme en possibility for Mutiplayer LAN?
Men på Xbox 360 så slipper jeg og bruke tid på pc en og heller la bror min bruge den. :)

Har god nok pc det er ikke problemet: (Geforce 6600 GT, 1024 Ram, 3.0 ghz).

Jeg vil bare vide om hva som er lurest PC eller Xbox 360?
 
Kjøp det til Xboxen du, det kommer nok ikke "Multiplayer LAN" på pc og hvis det mot formodning skulle komme så kommer det nok til xboxen og :)
 

K999

Keystone State Of Mind
Ja, Heh...

Men jeg kjenner bare en til som har Xbox 360 utenom dere på SG, men jaffal han som jeg kjenner skal ha det på Pc, så det er detat viss det kommer Multiplayer funksjon så vil jeg ha det til pc
 
Ikke tenk på Multiplayer-funksjon. Det kommer nok ikke med det første. Det kommer kanskje en dårlig mod eller noe..

Kjøp det til Xbox 360, så kan din bror bruke PCen, og du spiller Oblivion med topp grafikk.
 

K999

Keystone State Of Mind
Ja og je kom og akkuratt på at vi har jo fått kjøpt Flat skjerm med surround og HDTV :D IT IS NICE.

Og kanskje da viss en multiplayer funksjon kommer opp så er jeg klar for å spille med deg Revan! hehe.
 

Lodin

Der Waaaah
Jesus, ikke denne multiplayer diskusjonen igjen. :rulleøyne:
Folk satt akkurat på samme vis når Morrowind ble sluppet. "Du må ikke finne på å kjøpe Xbox versjonen for den kan ikke ta moder. Bare vent noen måneder så kommer Bethesda eller noen andre til å slippe en mod til PC som legger til multiplayer." Så sitter vi her da, 4 år etter og har enda ikke fått noe forbanna multiplayer.
Det er ingen planer om multiplayer til Oblivion heller. Tror dere virkelig ikke Bethesda hadde sagt noe hvis det lå i kortene? Bare fordi en masse nerder på internet har bestemt seg for at de vil ha det betyr ikke det at det noensinne vil bli komme.


Der er kisen min. Jeg måtte editere en ini fil for å ta bildet, men etterpå kunne jeg ikke ta flere. Får snoke omkring på diverse forum å finne ut hva feilen er.
 

K999

Keystone State Of Mind
Unnskyld oss for å diskutere litt om det.
Men Nice Character BTW :tommelopp:

Når jeg ser her da på bildet ditt, så er det frykteligt tomt, det er vell mere buttons eller macros eller vafaen.

Liksom en liten map oppe i hjørnet eller et kompass i gameplayet.

Sorry men har ikke sett på for mange bildet, har bare lest. og ikke fått med meg for mye, jeg bare vil ha spillet nå!
 

Lodin

Der Waaaah
Nei, vi kan ikke ha små kart oppi hjørnet og annen praktisk informasjon for da får de små 360-pusene vondt i hodet sitt stakkar. Er som nevnt ikke så happy for at de har minimalisert interfacet så kraftig.

EDIT: men nederst i midten ser du kompasset. Det viser hvor målet ditt er og evt. dungeons og sånt så det skal godt gjøres å gå seg vill.
 

Lodin

Der Waaaah
How do I take screenshots?
Go into Oblivion.ini (if you forgot, it's in My Documents\My Games\Oblivion) and change bAllowScreenShots=0 to bAllowScreenShots=1 and use the PrintScreen key ingame to take screenshots. Images are stored in the Oblivion directory as BMP files. This may or may not work with bloom + anti-aliasing.[/b]
Jeg skrudde på aa etter det første bildet så derfor fikk jeg ikke tatt flere.
Så vet dere det til dere og har spillet og vil legge ut bilder. ^_^
 
Spilte nettop lenge nok til å komme meg ut i det fri, og spillet er bare helt utrolig, jeg spilte på 1024*(husker ikke) og det var ikke et snev av lag, utrolig bra siden jeg trodde jeg måtte kjøre ned grafikken noe sykt.
Jeg må nesten gi meg nå siden det er sent osv. men morgendagen kommer til å gå sent mens jeg lengter etter mer Oblivion!
 

Kilik

Lokal moderator
Jepp, jeg spilte en times tid nå og det går forbausende bra på min noe aldrende laptop (Pentium M 1.6 GHz, Mobility Radeon X700 og 512 MB RAM). Riktignok på medium settings og lav oppløsning, men man trenger absolutt ingen monster-PC for å kunne kjøre Oblivion brukbart.
 
Hvorfor var det så mange her på SG som satt å spilte Oblivion på 360-en sin i går? Fikk dere de ansatte til å selge spillet før de skulle?
 
Det er nok fordi noen nettbutikker sender ut forhåndsbestillinger i god tid, og at spillet da ankommer litt tidligere enn release. Eller så har de gitt noen selgere "blikket", og fått sexet til seg spillet tidligere.

Slapp av Freezar, idag er det vår tur :D
 
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! i dag blir det Oblivion på 360 for alle penga :D jeg har krangla med Ebgames i mange dager nå for og fått kloa i det 1-2 dager før, men i sag skjer det endelig :D


Jeg var fan av de andre spillene i serien (ikke bare Morrowind) også, så dette kommer til å gå "knallbra"


Fikk fri fra jobben i dag, så jeg skal løpe bort til svinesund samme seskund som mobilen ringer og de sier de har det inne ^^

Fy faen som jeg gleder meg!!! har vært oppe siden 05:30 i dag tidlig. Fikk rett og slett ikke sove! jeg er i ekstase!



OBLIVION :D





*Fanboy mode: ON*
 
Raptorus: du skal ikke til elkjøp du også da. Er der nok rundt åpningstid.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
jeg har krangla med Ebgames i mange dager nå for og fått kloa i det 1-2 dager før[/b]
På vegne av meg og hele handelsstanden: Vennligst gå og dø.



(Er det forresten slemt av meg å si at jeg har hatt spillet her i sjappa siden onsdag, men har ikke spilt det da det interesserer meg midt i ryggen? :p)
 
Raptorus: du skal ikke til elkjøp du også da. Er der nok rundt åpningstid.
[/b]
Jeg har forhåndsbestilt, det ble sendt igår, så det kommer nok i posten idag :) Hadde ikke hatt mulighet uansett, er på jobb vettu. Møkkete, jeg vil hjem og campe ved postkassa!