The Elder Scrolls IV: Oblivion

Hihi...
Begynte da klokka 14 som en wood-elf, acrobat under stjernetegnet 'shadow'.
At jeg er archer er ikke mye av en overaskelse, ettersom at man faktsik treffer det mann sikter på i dette spillet.
Er nå i Burma, en nedsnødd by. Skal visst nok være en vampyr-jeger her og noe, men jeg har ikke sett noe til ham enda..
Ellers så har jeg joinet en slags gladiator-klubb, hvor en orc har bedt meg om å finne bevis på hans rett på at han er adel av blod...
Jaja.. kjekt blir det.

Må forresten si at combat-systemet er ganske fantastiskt. Block, slå og dodging er nå 100% under din kontroll.

Men jeg syntes at alle menyene var litt rotet..

Ellers var dette fantastiskt. Man fikk kanskje litt vel mye hjelp med våpen ol. men ellers er dette spillet gull...

Eller ... er det bare jeg som har utrolig få monstre ute i det ville?
Ja, borte fra veiene...
 
jeg er på en måte "stuck" i Oblivion... Ingen som vil snakke med meg, og alle kaller meg for en syking!

Grunnen er fordi jeg er vampyr.. ble tydeligvis voldtatt av en vampyr da jeg sov for å meditere lvl 4 :)

De sier at jeg må til en "healer", men jeg vet ikke hvor det befinner seg en healer.. Og prestene i katedralene vil ikke ha noe med meg og gjøre...

Er det noen som vet hvordan jeg blir kvitt vampyrism ?? HJEEEELP

på forhånd, takk!

De sier at jeg må til en "healer", men jeg vet ikke hvor det befinner seg en healer.. Og prestene i katedralene vil ikke ha noe med meg og gjøre...
 

Lodin

Der Waaaah
Eller ... er det bare jeg som har utrolig få monstre ute i det ville?
Ja, borte fra veiene...
[/b]
Du syns de burde importere noen cliff racere fra Vvardenfell? =D

Og åssen man blir kvitt vampyrisme når man først har det... Aner ikke, sorry.
 
er litt kjedelig å være vampyr :(( du kan bare være ute mellom 9pm og 5am.. og optional quest givers vil ikke prate med meg. Men vær så snill, gi beskjed så fort dere finner ut :) jeg skal researche litt om disse healerne...
 

Lodin

Der Waaaah
er litt kjedelig å være vampyr :(( du kan bare være ute mellom 9pm og 5am.. og optional quest givers vil ikke prate med meg. Men vær så snill, gi beskjed så fort dere finner ut :) jeg skal researche litt om disse healerne...
[/b]
Er vistnok en fyr i universitetet utafor den digre byen midt på kartet som kan hjelpe. Forøvrig tar du ikke skade av sol så lenge du har spist dagen før. Hvis du er medlem av en guild er det nok av "mat" å finne der om nettene.
EDIT: Du skal også ha en spell for å sjarmere folk og hvis du bruker den prater folk med deg og gir quests selvom du er stygg som juling.
 
ja, jeg har fått det questet, må visstnok samle 5 empty greater soulgems :p
 

K999

Keystone State Of Mind
Nå har jeg spilt i 2 timer omtrent, kom nettopp hjem fra trenning. (grunnen til lite tenning)

Men spillet er fantastiskt.
Lurer på en ting, når man finner/kjøper hest, hvordan beholder man den, jeg gikk av min, så sprang den tilbake til der jeg fant den.

Må jeg kjøpe plass i stal eller?

Og jeg er : Bretton eller hva faen det hetter. The mage. Og custom class: Jedi :D
 
Da var Xbox 360 og TESIV: Oblivion i boks! Så 360en til 2995,- på Elkjøp's nettsider, og dro umiddelbart dit. Men de hadde selvfølgelig ikke mer igjen, utenom en Core, men den ville jeg ikke ha. Jeg og far tok turen til Lefdal, og de hadde den. Jeg sa bare hvor mye den kostet på Elkjøp, han snille fyren i spillavdelingen sjekket på nett for å se om det stemte - og nå sitter jeg her, med TESIV og Xbox 360 bak meg. Livet er herlig.

Skal spille i hele kveld, men må bare få rigget det til.
 

K999

Keystone State Of Mind
Jeg trodde du hadde fått Xbox 360 lenge siden. :blunk:

Men da bare for å få litt ting i rett, Fikk du Oblivion før Xboxen?
 
Ja. Fordi hvis jeg bare fikk sikret meg Oblivion, da kunne jeg vente. Fikk jo Oblivion idag, så jeg venta vel ikke mer enn noen timer.. =D
 

Lodin

Der Waaaah
Lurer på en ting, når man finner/kjøper hest, hvordan beholder man den, jeg gikk av min, så sprang den tilbake til der jeg fant den. [/b]
Trur ikke hester holder seg hos deg hvis du "finner" dem. :p
Jeg betalte for min og den holder seg ihvertfall pent der jeg satte den fra meg.
 

K999

Keystone State Of Mind
Okey- :p

javel, men som du sa en hest koster rundt 1k gull, men jeg har aldri mer en 40-50 gull, hvordan tjener man så raskt og godt?

BTW: Jeg har ikke gjort så mange side quest enda så jeg er litt nubb enda :p
 
Solskinnshistorie Raven. Herlig.
Blir nok ikke noe Oblivion på meg på en stund, men må si at 10/10 på Eurogamer frister.
 

Lodin

Der Waaaah
Slep med deg alt du finner i dungeons og selg. Tror og du kan selge det meste i guilder du er medlem av.
Og hvis du finner et hull med gobliner må du inn der å se etter shamaner. De har ofte staver med seg og de er verdt rundt 2500.
Når du når level 3 vil fiender begynne å ha på seg stålutstyr og det fetcher mye mer enn jern.
Fortsatt nok av måter å tjene penger på selvom det er mer stress å selge tyvegods denne gangen.
 

K999

Keystone State Of Mind
Okey men er det vanskelig i Dungeons?
Jeg er ennå lvl 1, hehe :svett:

Vet ikke helt hvordan man levler jeg bare koser meg og spiller, og prøver å traine meg hele tiden, men det koster jo.

BTW: Filmen i starten av spillet er annerledes fra PC til Xbox 360
 
Du trainer ved å drepe monstre og kjøpe trening selvfølgelig. Thats all. Nå kobler jeg opp Xbox 360 btw, fikser kabler og sånt.

Åssen overfører jeg Xbox Live kontoen min?
 

K999

Keystone State Of Mind
Det kommer opp:" Recover gamertag"

Men nå ble jeg arrestert og konfiskert alt som jeg har tatt. :svett:

Men det var ikke så mye.
 
Fy faen, jeg husker vel ikke hva jeg skrev sist gang jeg regga meg på Xbox Live! Jeg skjønner prosessen, men jeg husker ikke nøyaktig hva jeg skrev inn.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Finn passordet ditt og sånt på MS' Live-sider.