The Elder Scrolls IV: Oblivion

K999

Keystone State Of Mind
Ok har spelt i en halvtime nå, er enda i dungeons, men spillet klikker når jeg kommer til en plass det bare hopper ut og kommer opp: Send Error report, Don't send error report.

Jeg sendte da, men kanskje for god grafikk?
Drit! :(

Edit: Nå har jeg også installert på ny, men det same skjer ijen :grine:

Hjelp?
 

K999

Keystone State Of Mind
Jeg vett, men det hvar så dyrt til xbox 150 kr mer, men jeg skal se om jeg kan gå tilbake med det og bytte mot xbox versjonen. :grine:
 
Jeg holder det ... det er så peeent...
Mynten er ikke plastikk! ... hihi ...
Holer nå på å instalere, noe som betyr at jeg gir faen i å rydde kjelleren...
Åh Gud som jeg gleder meg... føler meg så ung, sprek og ... barnslig...
MEN det er verdt det...
Nå håper jeg bare at alt går fint... ja... for det gjør det ... det skal det... ikke faen som noe skal skje ... nei .. nei ...
Låse døren? ... nei .. eller .. nei! Det vil lede oppmerksomheten vekk fra instaltasjons-baren som stiger...

Fanatsikt nok for dere?
 
Jeg vett, men det hvar så dyrt til xbox 150 kr mer, men jeg skal se om jeg kan gå tilbake med det og bytte mot xbox versjonen. :grine:
[/b]
Din egen feil, gutt. :(

Jeg har forhåndsbestilt, håper far henter det på Spaceworld. Må vel ringe ham nå..

Edit: Far var nede på Spaceworld og hentet spillet. De hadde visst bare fått inn et spill, av en eller annen grunn. Far tok det. Håper for faen at det er Collector's Edition, helvete. Døh.
 
*sprelle*

Nå ligger det hjemme på stuebordet! Wreeeeee! Jeg vil hjem :p
Halvtime igjen da :)

EDIT: Forsåvidt en nyttig post. Sojji.
 

K999

Keystone State Of Mind
Ok nå har jeg fått byttet det :D
Jeg er enda like glad for spillet da, nå skal jeg flytte xboxen inn i stua med surround :D

Snakkes.
 
På onsdags morning ville plutselig ikke PCen min leve mer, og etter et par timer med prøving og feiling fant jeg og K999 ut at det var hovedkortet som ikke var helt i orden. Det kjekke med det er at vi fant kun et M-ATX hovedkort med AGP 8x slot, og det får jeg tidligst i morgen. Hurra! Og ikke nok med det, CDON sendte ikke spillet før i går, noe som også betyr at jeg ikke får spillet før i morgen! :(
Og jeg som håpte jeg iallefall kunne få lest i boka i dag. Jaja, jeg hadde ikke hatt særlig god tid til å spille i dag uansett, ettersom jeg skal spille på en konsert med bandet i kveld. Hmm, jeg tror jeg stikker opp til K999 og sjekker ut spillet nå. :trollmann:

Og til alle dere som fikk spillet allerede i går: Jeg hater dere. :)
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg satt oppe til 6 i går å spilte, men det er ikke min skyld for jeg regna med at den bare var rundt 2. ^_^
Norden min, Lodrin Blackblade er nå level fire og har full stålrustning samt et dvergskjold som ser rimlig fett ut. Jeg fant og et sted hvor de solgte hester for bare tusen gold så jeg skaffa meg en fin og brun liten gamp.
Trur foresten jeg var på nippet til å bli vampyr og. Protip: hvis du slåss med en vampyr og du får minus på noen av statsa dine kan det være lurt å enten drikke noe eller få noen til å caste cure disease før det er gått tre dager. :p
 
Noen her med litt peil? Jeg har en Redguard som jeg skal bruke til blades og også magi. Tenker litt Rouge-stil for dere som har spillt WoW. Jeg valgte derfor spesialisering på Light armour (for å bruke lær). Er dette dumt mtp. nærkamp? Eller gjør light armour at du slår fortere/får mer agility etc? Er det andre fordeler med light armour? Synes ikke dette er særlig godt forklart i manualen.
 

Lodin

Der Waaaah
Så et helt vanlig hus til salgs når jeg var i en av de nordlige byene. Var verken større, mindre eller annerledes enn de andre. Stod et skilt utafor med "for sale" på, men jeg aner ikke hva de skulle ha for det eller hvor man henvender seg. Vil tippe det ligger på noen ti tusen gold.

EDIT: Light armour gjør at du selvfølgelig har litt mindre defense, men du vil bevege deg kjappere. Hvis du skal bruke en del magi i kamp er det et lurt valg.
 
26,3 % <_<

Forjævla download. Kan den ikke gå raskere. 24 kb/s er lite når spillet er på 4 GB!
Stikker snart å kjøper spillet, men kan ikke sløse PS3 pengene mine på Oblivion ;_;
Must...stand...against..the..the..temptation..
 
D

Doctor Downs

Gjest
Fiffan er glad jeg slipper å styre med PC-hardware og -innstillinger. Går mot å kjøpe spillet for min del nå også.

Minimalistisk HUD ftw, forresten.
 
Nå har jeg The Elder Scrolls IV: Oblivion Collector's Edition foran meg. Da fatteren kom ned på Spaceworld i morges, manglet det to fulle esker med spille. Han fyren i butikken hadde bare fått inn tre Xbox 360-versjoner av spillet.. Merkelig. Noe ble visst føkka, og jeg er den eneste som har 360 Collector's Edition-versjonen av spillet fra Spaceworld. =D
 

K999

Keystone State Of Mind
26,3 % <_<

Forjævla download. Kan den ikke gå raskere. 24 kb/s er lite når spillet er på 4 GB!
Stikker snart å kjøper spillet, men kan ikke sløse PS3 pengene mine på Oblivion ;_;
Must...stand...against..the..the..temptation..
[/b]
Sånn går det når du Downloader :ler:
 

Lodin

Der Waaaah
Feil, sånn går det når man er nubb og ikke aner hva man driver med.
Ikke at CDon har sendt kopien min ennå eller noe.
 
bah, downloadet jeg og, men kommer til å kjøpe det, lasta ned i nærmere 300 kb/s jeg da =)