The Elder Scrolls IV: Oblivion

Greg er i gang med sin 12-timers maraton på Gamespot nå. 360-versjonen ser meget bra ut. Fin grafikk (særlig på uteområdene), relativt lite loading og god voice acting (denne gang snakker alle du møter). Jeg er litt spent på om PC-en min vil takle spillet greit eller om jeg må kjøpe meg en 360 snart...

Første anmeldelser:
PC Gamer UK gave the game 93% in its April 2006 issue. While it praised the game for its immersiveness and its scope, it had reservations about the game's artificial intelligence. Reviewer Tom Francis said that the repetitive and occasionally absurd nature of conversations between NPCs broke his suspension of disbelief. PC Gamer UK has never awarded a game a score higher than 96%.

PC Gamer US gave the game 95% in its April 2006 issue. The reviewer, Desslock, stated that "The best compliment I can pay Oblivion is that it achieves far more than I’d even thought possible. It’s a superlative RPG."

OXM gave the game a 9.5 (out of a possible 10) in its April 2006 issue. The reviewer was amazed by the stunning presentation and engrossing gameplay, however, he claimed that the Xbox 360 version suffered from occassional frame rate drops, and long load times. For comparison, OXM has awarded only 1 game a perfect 10.


Livefeed fra maratonet her.......you must go to Phankot palace :)



edit: vet ikke helt om jeg liker furry-looken til NPCene helt :ehm...:
 
Fikk med meg de seks siste timene av Greg Kawasakis (spell check please) Oblivion maraton. Og nå er jeg fem cm fra å overføre 4000kr fra sparekontoen min får å kjøpe en 360 og spilllet. SG stopp meg fra å kjøre noe dumt!!!!!!!!



edit






:svette:
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg er litt forvirra angående utgivelsesdatoen, er det ikke på fredag spillet blir til salgs i norske butikker?
 
I følge en Siba brosjyre jeg fikk med avisen i dag så kommer det ut den 24. Som er på fredag i følge kallenderen
 
Okay, nå begynner det å klø litt her. Noen som har noen erfaring med forhåndsbestillinger fra Gamezone.no? Pleier de å levere på slippdatoen? Hvis jeg må vente til over helga er både klokketårn og bolt action nøkkelord :)

EDIT: ak74u: Spell check suggests: Greg Kasavin ;) Siden du spurte.
 
Gamezone sitt svar på spørsmål om når spillet sendes:

Det blir sendt ut 22/23 mars. Samme dag vi mottar det

De har også påstatt at de fleste skal kunne få det i morgen =D Håper det!
 
Hnnnnh!

=D

Nei, må prøve å ikke få forhåpninger. Men jeg tror ikke jeg klarer å la vær.
 
Det ligger en del nye videoer på IGN nå, sjekk dem ut. Blant annet en video hvor spilleren går rundt i den ene byen. Det ser utrolig bra ut.
 
Jeg begynner nesten å gi litt etter for hypen nå jeg også, tror jeg skal kjøpe dette på Fredag så jeg har litt helgekos.
 
Bah, i dag fikk de på EBgames svinesund spillet på lager....jeg må vente heeeeeeeelt til Fredag før jeg får kloa i det!! Prøver og dra meg litt i Morrowind verdenen, men det er bedritent kjedelig etter alle Oblivion filmene jeg har sett >_<
 
Torrents! Dæven jeg laster ned spill og warez med torrents og jeg skryter av det fordi jeg får spillet en dag før alle andre og jeg er bedre enn alle dere fuck yeaaah.
 

Lodin

Der Waaaah
Det kom akkurat en liten cliff racer flyvende inn vinduet med en kopi i nebbet så jeg installerer nuh. :ehm...:
Dems egen jævla skyld siden det nesten ikke slippes demoer lenger. Eneste måten jeg kan finne ut om åssen det kjører på maskina mi er å bruke cliff racere. Hvis det funker ok skraper jeg sammen litt flus og bestiller. Oblivion er et av de spilla som må kjøpes før eller siden.