Hvis du setter grafikken på medium/low skulle det gå bra.
Selv er jeg overaska over hvor bra det egentlig kjører på maskina mi. I går uppa jeg oppløsninga til 800x600 og satte på noe av det grafiske snackset uten å merke noen nedgang i hastigheten. Kræsja bare en gang gjorde det og. I forhold til åssen Daggerfall og Morrowind var på launch er dette et under. Har sett litt bugs som fisker som svever over vannet og en dark elf som var paralysert (kan være at det skal være sånn) under en bro, men det er egentlig forventa. :ler:
Kartet burde ha en zoom funksjon for det er altfor nært til vanlig, men det er ikke noe stort problem siden den questen man fokuserer på vises på kompasset. Sikkert og digg at man kan reise automatisk mellom områder man allerede vet om bare ved å klikke på dem på kartet. Var sånn i Daggerfall og, men denne verdenen er en god del nydeligere så jeg kommer nok ikke til å bruke det med det første.
Skills-systemet virker spennende. I stedetfor at man bare slår sterkere med sverd får man nå nye angrep når man går oppover i blade-skillen. Det gjelder for alle skillsene så tidligere relativt ubruklige skills som Acrobatics blir nyttige fordi man får snacks som et dodge-move ved høyere level. Trur jeg kommer til å teste noen skills jeg aldri har brydd meg om før i et ES spill ved neste gjennomgang. ^_^
At de har slått sammen våpna til bare blade og blunt weapons (øks regnes som blunt) syns jeg gjør lite. Betyr bare at man ikke er låst til en type våpen så man kan trikse og mikse litt. Samme med at armor kun er light og heavy. At spyd er borte er heller ikke noe stress siden vi istedet har magiske staver. De funker i praksis som en laserkanon i et sci-fi spill i at du peker på noe og trykker, så kommer det ut en eller annen digg grafisk effekt og goblinene blir slengt veggimellom.