The Elder Scrolls IV: Oblivion

Har et spørsmål om et oppdrag fra en crazy fyr i skingrad, det er mulig en spoiler så les her hvis du tror du har svar:

<div class="spoilertop" onClick="openClose('6eea759db05641fed8722c40d65924db')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="6eea759db05641fed8722c40d65924db" style="display:none">Man møter en fyr (high elf) i skingrad som vil møte deg om midnatt. Etter å ha gjort alle oppdragene hans så dør han, fordi han angriper meg og blir drept av vaktene. Jeg svarte at alle personene han trodde spionerte på han ikke gjorde det, og dermed trodde han jeg hadde blitt hjernevasket og måtte drepe meg også. Noen måte å få han til å overleve på? Og tjener man uansett noe på det å ha han i live?

Hva skjer egentlig med hus hvor eieren plutselig ikke eksisterer lenger? Kan man bruke det som sitt eget?
 
Jeg valgte å ikke hjelpe fyren. Ved neste besøk i byen hørte jeg skriking og sånt, og så denne fyren bli drept av vaktene, så jeg vet ikke jeg. Men du kan helt sikkert bruke huset hans som ditt eget.
 
Nok en gang slipper Beth en mod til rundt 2 dollar og nok en gang gnåler nerdene om at den ikke er verdt prisen.
Located high in the Jeral Mountains of Cyrodiil away from prying eyes, this add-on makes the Wizard's Tower, Frostcrag Spire, become available. Packed with numerous useful enhancements, this structure will prove invaluable to magic-oriented characters.

* A fully detailed tower for you to explore

* A breathtaking view of Cyrodiil from the highest point in the land

* Simple furnishings including a bed for leveling up

* An indoor botanical garden with over 130 specimens...including Oblivion-native herbs!

* Summon Atronach Familiars that obey your commands

* Instant teleports to every Mages Guild in Cyrodiil

* New Spell and Recharge vendor in the Imperial City

* Fully upgrade the furnishings in your lair to suit your needs

* Upgrade to a fully functional Enchanting and Spellmaking station with no need to join Mages Guild

* Upgrade to a laboratory that buffs your Alchemy skill[/b]
http://obliviondownloads.com/StoreCatalog_...spx?ProductId=4
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jeg sa til han Skingrad-kjakan at han ene i Castle Skingrad spionerte på ham. Han drittsnakka litt, så selv om han kanskje ikke spionerte tenkte jeg han fortjente en støkk. Ble bedt om å drepe ham til slutt, så gjorde det. Fikk litt spenn, gjorde jeg og.
 
Jeg ba vaktene pælmen i fengsel jeg, men ikke før han var i hælene på meg...


Forresten: (Håper ingen har skrevet disse før, har ikke gått gjennom alle 40 sidene med poster.)

Glitches: et par ting jeg har stussa litt over...

1: Man kan gå rundt med Blue Suede Shoes! Akkurat som Elvis...

2: Hvis du setter et timeglass opp/ned, vil sanda bare sitte fast i toppen...

3: Alle veit hva en Lectern er? (Sånn boks munker har papir og blekk i) Er det ikke litt sært at jeg får plass til 2 fulle ebonyrustninger og en daedricrustning og masse sverd i en så liten boks?

Hehe...sett noe rart? Skriv det ned... :ler:
 
D

Doctor Downs

Gjest
Har lurt på en ting... Er Horse Armor etc. ute? Leser på IGN, og de snakker om det som om det var fortid, men jeg har ikke sett noe til det. Leter jeg på feil sted eller er det en gap mellom utgivelsene på de to kontinentene?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Horse armor (og O RRY og alt annet) finner du her.
 
Tar sikkert masse tid å oversette hesterustning til pferd rüstung og armadura del caballo. :p

EDIT: Denne lista over spill Bethesda vistnok skal gi ut i år har dukka opp på nettet. De to nederst der en enda ikke bekrefta.
PS2 AMF Extreme Bowling 2006 (Mud Duck) 9-May-06
XBX AMF Extreme Bowling 2006 (Mud Duck) 9-May-06
PS2 IHRA Sportsman Edition 9-May-06
XBX IHRA Sportsman Edition 9-May-06
PS2 Pirates Of The Caribbean:Legend of Jack Sparrow 1-Jun-06
PS2 Star Trek - Battlestations 6-Oct-06
360 Star Trek - Legacy 6-Oct-06
DS Star Trek - Tactical Assault 6-Oct-06
PSP Star Trek - Tactical Assault 6-Oct-06
PS3 Oblivion 6-Nov-06
PSP Oblivion 6-Nov-06[/b]
 
Tar sikkert masse tid å oversette hesterustning til pferd rüstung og armadura del caballo. :p

EDIT: Denne lista over spill Bethesda vistnok skal gi ut i år har dukka opp på nettet. De to nederst der en enda ikke bekrefta.
PS2 AMF Extreme Bowling 2006 (Mud Duck) 9-May-06
XBX AMF Extreme Bowling 2006 (Mud Duck) 9-May-06
PS2 IHRA Sportsman Edition 9-May-06
XBX IHRA Sportsman Edition 9-May-06
PS2 Pirates Of The Caribbean:Legend of Jack Sparrow 1-Jun-06
PS2 Star Trek - Battlestations 6-Oct-06
360 Star Trek - Legacy 6-Oct-06
DS Star Trek - Tactical Assault 6-Oct-06
PSP Star Trek - Tactical Assault 6-Oct-06
PS3 Oblivion 6-Nov-06
PSP Oblivion 6-Nov-06[/b]
[/b]
Oblivion til PS3 og PSP? Haha, I think not. :D
 
Tja.. den er vel bra nok til å spille Oblivion, men jeg ser på det spillet som et Microsoft-Only produkt av en eller annen grunn. Samme med Halo-serien. Tenk deg at du tar Ico, Shadow of the Colossus, Killzone, Jak and Dexter eller noen av den type skikkelig gode spill (etter hva jeg har hørt) mog overfører det til Xbox eller Xbox 360. Det hadde ikke blitt helt det samme..
 
At det var? Er da vel samme faen hvilken konsoll spillet er på, spillet er fortsatt det samme. Microsoft har ikke enerett på Oblivion, derfor er det ingenting som står i veien for en lansering på PS3.