The Last of Us (PS3 og PS4) - postapokalyptisk zombiesopp

Dæven, det spillet her eier hardt. Er cirka fem timer uti, og jeg elsker alt sammen. Digger at man kan dø på ett sekund hvis du ikke følger med.
Alle detaljene og de generelle småtinga scorer mye poeng for meg. Som når han Joel høres andpusten ut etter å ha løfta en svær planke.

Når jeg er ferdig blir det kanskje igjennomgang nummer to, før jeg hiver meg på Portal 2.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Blir å kjøre igjennom på Survivor etterpå, ja. Må få testa onlinespillinga snart også, er ganske innbitt på å få 100% på det mesterverket her
 
Dæven, det spillet her eier hardt. Er cirka fem timer uti, og jeg elsker alt sammen. Digger at man kan dø på ett sekund hvis du ikke følger med.
Alle detaljene og de generelle småtinga scorer mye poeng for meg. Som når han Joel høres andpusten ut etter å ha løfta en svær planke.
Apropos detaljer. Digger i starten at ...

...hvis du tirrer på deg en av de utgangspunktet vennligsinnede vaktene i Boston to ganger på rad, plaffer de deg rett ned :confused:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Så, er det noen som er gira på å teste multiplayer en dag snart? Aner ikke hvordan online funker, men regner med man kan hooke opp med venner fra lista?
 
Ellen Page er pisst fordi The Last of Us har stælt utseende hennes (halloooo). I den forbindelse har jeg et forslag til ny kis som Naughty Dog har lånt fjeset til.

David – stemmelagt av Nolan North – minner veldig om Tom Mason (Noah Wyler) fra Falling Skies.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Dagsfylla?
 
Akuratt ferdig. Wow. Strålende spill. Spilte på hard, og noen småting var det som irriterte, men, ja, fantastiskt. Dette hadde jeg ikke trodd om Naughty Dog.
 
Hmm, har sett at en del folk rundt om på internett sier de er overrasket over at Naughty Dog "klarte" å lage et spill de liker, men jeg skjønner ikke helt hvorfor. DNA-et til Uncharted er å finne overalt i spillet, både i grafikken og spillmekanismene. De har lagt til et crafting-system og modifisert massevis av tall for å gjøre tempoet mer metodisk, men å styre Joel føles jaggu ikke så veldig ulikt det å styre Nathan Drake allikevel. Tror Naughty Dog er istand til å lage de spillene de har lyst til, jeg. Uncharted har aldri forsøkt å være noe annet enn det spetakkelet det er og som en fyr som kan sette pris på denslags så er Uncharted 2 fortsatt best i faget sitt. Kort sagt så har håndverket deres stort sett vært suverent, så får man håpe at visjonen for spillene deres faller innenfor ens egne preferanser ;)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Kjenner på ryggen at jeg er på oppløpssiden nå. Blir forhåpentligvis ferdig iløpet av kvelden/ natta
 

demake

Seksuelt godteri
Det store problemet jeg har med Uncharted er at alle møter med fiender er gungho gunz blazin og at skytingen er rass. Skytingen er like ræv i The Last of Us, men det er noe jeg slipper å deale med fordi jeg kan unngå det. Jeg har startet på nytt igjen og målet er å runde det uten å fyre av en eneste kule. Hittil har jeg kommet til
der man blir angrepet av landeveisrøvere
og det herjer. Har trua på at jeg skal greie det.
 

demake

Seksuelt godteri
Ikke? Jeg har allerede glemt masse, så hvor er det man trenger gunz?
 
Da du går inn døra... ser ned på foten.. *BANG* opp ned, kjøleskap som counter weight, Ellie må kutte deg ned, zombier kommer, du må skyte?