The Last of Us (PS3 og PS4) - postapokalyptisk zombiesopp

Syntes clickers er helt oko jeg. Det er da de er i kombinasjon med runners alt går fisse jævlig. Bare husk å ha upgrada shiven konstant, den er faen meg viktig som faen. Ja, er enig med deg Shinra, de er epic....
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jo faen, det er kanskje det som irriterer meg mest som nevnt på forrige side: At fiender kun bryr seg om meg. Når jeg flyr rundt med to andre kan de løpe overalt inkludert opp i trynen til zombiene uten at det skjer noe stress. Jeg skjønner at de ikke kan la zombiene angripe hver gang Ellie finner ut at hun skal gjemme seg på feil side av coveret men det ødelegger litt av illusjonen. Bedre blir det ikke av at mine NPCer ikke kan oppdages, men når jeg velter en liten pappeske mens jeg hopper over et gjerne hører de meg mange hundre meter unna og kommer jaktende.
 
Jepp, det er en sånn spillgreie som alltid er der når det er snakk om sniking med AI på slep, men som blir desto mer åpenbart og derav frustrerende pga. at spillet er så sykt bra produsert på de fleste andre måter.
 
Da har vi spilt et annet spill, i de fleste tilfeller så går de like mye på NPC-ene som på meg og jeg spilte til og med igjennom på Normal. Bloaters er forøvrig de jævligste å møte på i trange korridorer og ting ser som regel mørkt ut når det er clickers og runners i tillegg. Er flere tilfeller der adrenalinet har pumpet når jeg må løpe for livet med alle disse i hælene.
 
De blir angrepet i hytt og pine når du selv er oppdaga. Når ingen har sett deg så blir ikke NPC-ene på laget ditt oppdaga om de står rett foran nesa på en fiende.
 
Ah, sånn sett ja. Nei, da tror jeg det hadde eksplodert i hode mitt om jeg hadde måttet starte på nytt hver gang Ellie bugga seg opp i en clicker...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Joa så Penny Arcade har også fått tak i The Last of Us.

 

demake

Seksuelt godteri
Starta på detta i dag sjæl, og jeg elsker det. Jeg er en sånn som lusker i busker og det funker fint så langt. Ser ingen grunn til å blåse vekk de få kulene jeg har. Ja, så blir jeg ekstra stressa de gangene jeg blir oppdaga.

Har hatt problemer med runners/clickers komboer, men jeg trur det skal ordne seg fra nå av siden jeg endelig har oppgradert shiv'en.
 

demake

Seksuelt godteri
Denne spillen, når man er under byen, med clickers over jævla alt, og to skudd i magasinet, det er den beste verste følelsen noensinne. Det er genuint skremmende.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Spilte 6 timer i strekk i går kveld og dette her. Det.

For det første så er stemmeskuespillet, mo-cap og dialog i en klasse for seg selv. Alt flyter så sinnsykt bra på hver sin måte og jeg elsker det. Actionbiten i dette spillet er noe av det mer spennende jeg har rota meg bort i. Første store skyterkrig med andre mennesker, og jeg løper fra dekning til dekning, skyter et par skudd her og der, bommer som regel, treffer en uheldig skulder i blant, og til slutt hopper over noen hindre og stormer en eller annen pikk i trynet med en murstein. Aldri har det følt så naturlig ut heller. Ah... det eier.
Foretrekker slossing mot mennesker enn zombiene, fordi jeg blir oppriktig pissredd når jeg sniker meg rundt dem. Off.

Ellen Page Ellie er ei kul jente i cutscenes, men når man spiller synes jeg det er fryktelig masete og stressende at hun absolutt skal springe overalt mens jeg prøver å snike meg rundt og være kul. Annet enn det har jeg ikke noe særlig kritikk. Historien sålangt er ikke akkurat nyskapende, men den fungerer veldig bra for å være et actionspill. Klager ikke i hele tatt.

Skal bli ferdig i løpet av helga, men så langt ser det veldig an til å bli et geitespill.
 
Bakom-dokumentaren Grounded ligger ute på Youtube. Blir nok ikke værende der spess lenge siden den egentlig befinner seg bak en betalvegg (season pass – som jeg har betalt for, men føkkerne har forsinka dritten pga underteksttrøbbel!). OBS: Spoiler spillet.

 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
jeg fikk en pre-order kode sak på mail siden jeg bestilte spilen fra komplett. Men hvor pønsjer jeg den inn?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Noe à la "redeem code" i spillstasjonsbutikken er det første stedet jeg ville prøvd.
 
Skulle ønske jeg aldri hadde spilt dette spillet og kunne sette meg ned med det for første gang igjen...
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Har ikke fått spilt detta siden... Søndag? Vært for mye å gjøre i Shinraville. Uansett, blir å kose meg med detta ikveld igjen.

Planen min er iallefall å kjøre på NG+ når den tid kommer, men vurderer å kjøre igjennom på Survivor bare fordi. Dessuten må jeg prøve å finne alt, åpne alle dører o.l