The Last of Us (PS3 og PS4) - postapokalyptisk zombiesopp

Lodin

Der Waaaah
#41
De folka eier for de bare ga faen og så bitcha de når de ble sensurert De er oppe først med spillopptak av... hva heter det igjen?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#42
Mine damer og herrer, 3 timer inn i The Last og Us kan jeg bekrefte at dette er et ganske bra spill. Bedre enn FF7? Haha seff ikke, men bedre enn Bioshock Infinite? Ja, tror kanskje det.
 

Mopey

チーズ
#43
Mine damer og herrer, 3 timer inn i The Last og Us kan jeg bekrefte at dette er et ganske bra spill. Bedre enn FF7? Haha seff ikke, men bedre enn Bioshock Infinite? Ja, tror kanskje det.
Føkk meg den åpninga, ass. Emosjonelt drenert.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#45
dere som har spilen nå er det mere The Road eller Walking Dead?


kanbialkjelleren :brainfuck:
 
#46
Begge deler, med en liten dæsj Children of Men som krydder på topp.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#47
Hmm. Akkurat DET høres ganske spenstig ut
 
#48
Jeg kan (nesten) garantere dere at det er langt bedre enn mesteparten dere kommer til å se i kveld og i natt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#49
Ro ned nå, farlig å hype for mye. Det er bra liksom men ikke perfekt så ikke forvent det folkens!

(Men herregud så bra det er, jeg sitter å tripper for å løpe hjem klokka fire for å gayme og det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde.)
 
#50


(Når det er sagt, jeg er faktisk enig med litt av kritikken fra [edit] Toronto Sun-omtalen. Spillmekanisk er det – i hvert fall i begynnelsen – til tider bare "så där").
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#51
ImageUploadedByTapatalk 21371203573.523846.jpg

BÆM! Kunne ikke dy seg, veit du ;) ;) ;) ;)

Uansett, første fullprisspillet på meg siden Dishonored. Hvem vet, kanskje jeg får bruk for en Dual Shock III kontroll-skin med bilde av ei virtuell 14åring på
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#54
Akkurat coppa selv, gleder meg som faen! Hva er ekstra i den superutgaven din?
Som alltid er det noe multiplayer-greier, skin til LittleBigPlanet (YEAH!), en tegneserie, plakat (tøyplakat) og av en eller annen grunn en skin til håndkontrollen
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#55
Tripreport etter første halvtime!
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#56
Tenkte bare jeg skulle advare om at autosaven kan finne på å glitche seg! Dette fant jeg ut da jeg skulle avslutte og ikke fikk gå til menyen, det stod bare "Autosaving, please wait!" Så jeg venta i fem minutter før jeg tok en tur til google og fant dette:
Sometimes the autosave stops working. There's a way to tell if it's happening.
Press start, you will bring up the menu. If it says "less than X minutes" ago you're fine. If it's stuck on "autosaving, please wait" you're screwed and have to exit the game. It wont let you exit to the menu and if you try to exit with the PS button it will probably turn off your console but it's the only way.
SO HIT START REGULARLY and check if the autosave is updating.
Er flere folk som har mista flere timer spilletid p.g.a. dette. Ganske dårlig at de ikke har funnet den buggen i testinga syns jeg. :penga:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#57
Apparently, the game does save even with this bug. I found a site where the people were saying that the time stamps were all screwed up. If you go to "Load Game" instead of "Continue", you'll be able to find and select the correct save point.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#58
Siste save jeg kunne velge var ca ti minutter tilbake, ser ikke ut som det funka for min del. Kanskje den lagra da jeg valgte continue? Ikke vet jeg... I'm watching you, autosave!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#59
ImageUploadedByTapatalk 21371219921.849925.jpg

ImageUploadedByTapatalk 21371219950.098793.jpg

ImageUploadedByTapatalk 21371219991.909474.jpg

ImageUploadedByTapatalk 21371220027.916083.jpg

:eek: