The Last of Us (PS3 og PS4) - postapokalyptisk zombiesopp

#82
Noen andre som har kjøpt season pass og som sliter med å få lasta ned making of-dokumentaren?
 
#84
Ingen av oss har hatt spillet to uker og runda det allerede, din dick!
Øh, OK? Spillet er ute i sjappa nå. Man kunne kjøpe season pass allerede for flere måneder siden. Jeg tenkte at noen kanskje hadde gjort det her. Og så lurte jeg på om de som eventuelt hadde kjøpt season pass, slik som meg, hadde fått til å lasta ned dokumentaren. Jeg har prøvd selv, og det funker ikke for meg. Får bare en error-beskjed.

Var ikke meningen å lorde over deg/dere på noen måte, men en oppriktig forespørsel.
 
#85
Gutta, kanskje vi skal være litt forsiktige med spoilers i denne tråden. F.eks CockMcBalls, jeg leste bare "å helvete...." så lukket jeg øynene og bladde meg nedover.... Finnes det ikke noe spoiler funksjon her da?

NinjaEdit:
der ja, fisser

PS: Er ikke spoiler.. bare trykk
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#86
Jeg mente bare det at making of-dokumentarer er fulle av spoilere, så man vil ikke se den med mindre man har runda spillet. :p
 
#87
Jeg mente bare det at making of-dokumentarer er fulle av spoilere, så man vil ikke se den med mindre man har runda spillet. :p
Ah, javel ja. Kanskje. Matt Chandronait (fra Area 5, eks-1UP Show-folka som har laga dokumentaren) sa at han anbefalte folk å fullføre spillet først, men at de hadde holdt spoilere til et minimum. Men du har kanskje rett. Hvis noe er feil teknisk, blir nok en dokumentar – som er ment å bli sett etter selve spillet – underprioritert.
 
#88
Har spilt i litt mer enn en time! Inntrykk til nå ...

+ Heavy Rain-aktig, emosjonell åpning.
+ God dialog.
+ Visuelt gjennomført.
+ Volden føles veldig tung og ekte, spesielt i forhold til Uncharted.
+ Ser frem til å fortsette.

- Bruker kjipe triks for å røre deg.
- Alle er psykopater.
- Konseptene er klisjé.
- Pressing the Triangle Button Every Five Seconds to Move Things Blocking Your Way: The Game.
- Forstyrrende at så mange av figurenes utseender er basert på kjente skuespilleres, ganske sikkert uten deres tillatelse.
 
#89
Har spilt i litt mer enn en time! Inntrykk til nå ...

(...)

- Forstyrrende at så mange av figurenes utseender er basert på kjente skuespilleres, ganske sikkert uten deres tillatelse.

Hvem skuespillere tenker du på?

Ellie minna litt vel mye om Ellen Page i reveal-traileren, men hun har blitt redesigna temmelig mye fra da til nå.
Men resten?

Joel?
...
Dattera Sarah?
Broren Thomas/Tommy?
Tess?
Marlene?
Bill?
Henry og Sam? – Disse minna meg litt om figuren Harold Perrineau spiller i LOST og hans sønn, men de ligner ikke i utseende.
David?
 
#90
Synes fortsatt hun ligner sykt mye på Ellen Page, og Josh Holloway reddet meg i åpningen. De holdt på i Uncharted 3 også, så venter det blir mer etter hvert. Kan prøve meg på en større liste når jeg er ferdig med spillet!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#91
Møtte theger istad og forklarte ditt og datt i spillet
da jeg møtte Walter fra Lost og faren hans. De ligna så jævlig.
 
#92
Synes fortsatt hun ligner sykt mye på Ellen Page, og Josh Holloway reddet meg i åpningen. De holdt på i Uncharted 3 også, så venter det blir mer etter hvert. Kan prøve meg på en større liste når jeg er ferdig med spillet!
Jo, enig med Josh Holloway. Huh. Tenkte ikke over det før nå. Hvem reagerte du på i Uncharted 3?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#94
Husk at stemmer ofte assosieres med ansikter og dermed er det nok ikke så dumt av utviklere å basere trynene til folka på sine respektive skuespillere.
De mest irriterende folka som finnes er de som har stemmer som ikke passer til fjeset deres.
Samme med spillfigurer. JEG SER PÅ DEG, SHEPARD!!!
 
#95
Er helt for å faktisk hyre inn disse menneskene altså! Men Naughty Dog tar bare utseendene deres, etter alt å dømme uten lov, forandrer bitte litt på det, og så får noen helt andre til å gi figurene stemmene deres. Gir meg følelsen av at jeg sitter med et B-medium.
 
#96
Husk at stemmer ofte assosieres med ansikter og dermed er det nok ikke så dumt av utviklere å basere trynene til folka på sine respektive skuespillere.
De mest irriterende folka som finnes er de som har stemmer som ikke passer til fjeset deres.
Samme med spillfigurer. JEG SER PÅ DEG, SHEPARD!!!
Troy Baker, han som stemmelegger Joel (og Booker Dewitt i Bioshock Infinite, og Ocelot i MGS5, og og...) har lånt ikke bare stemmen sin til InFamous: Second Son, men også trynet:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#97
De mest irriterende folka som finnes er de som har stemmer som ikke passer til fjeset deres.
Ja, irriterer meg at Marcus Fenix ikke ser ut som Bender i det hele tatt.

Når det er sagt: Tenkte på å skjøpe dette, men måtte plutselig kjøpe nytt kjøleskap isteden. Vurderte å snike med meg den der fancy-schmancy-utgava og satse på at kjerringa ikke så det, men lot være. Meh, har ikke tid til konsollspillingz nå om da'n uansett.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#98
Så, to timer inn.

Skulle gjerne ha spilt to timer til, fårråsiresånn

Liker stemninga, elsker det visuelle, stemmeskuespillet er knallbra. Liker forsåvidt spillmekanikken også, men kan ofte føles litt dumma ned til tider.
Kjøpte detta samtidig som naboen, så han sender meg meldinger stadig vekk om spillet. Hans klager er som følger

- mannen er for nærme tv'en og litt for mye til venstre
- altfor lite ammo

Så der fikk dere alle noe å tenke på.

Ps: sniking er for pyser ifølge han
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#99
Han gleder seg nok til han prestiger og får gull-AK-47 med sniperscope og airstrike.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Fått spilt noen timer nå, og dette er awesome!
Skal skrive mer senere, men foreløpig er dette ett av få spill som når HL2-klasse. Instant classic og foreløpig GOTY for min del.