The Last of Us (PS3 og PS4) - postapokalyptisk zombiesopp

Novastrum

Feminist-elitist
#61
  • Kjøpe spill på release, gledet seg et halvt år.
  • Koser seg intedanende et par timer.
  • Oppdager tilfeldigvis gamebreaking autosave bug: spillet har ikke lagret siste to timer, og vil heller ikke gjøre det før jeg tar restart av PS3.
  • Må begynne helt på nytt.
=
:argh:

Får håpe de fikser denne patetiske save-feilen så snart som mulig. Gidder ikke prøve på nytt før jeg vet hvordan jeg kan spille uten å være bekymra for glitch hele tiden.

For å være positiv: Aldri hatt så mye digge frysninger av et spill som helt i starten av LoU.
Apokalypsedrømmene mine er akkurat sånn.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#63
Kjipt Nova, har ikke opplevd noe lignende så håpet det var veldig få som var rammet av det der, synd! Heldigvis går den biten fort når du har spilt den engang selvom opplevelsen blir litt halvveis.
 
#66
Vurderte å streame hele dritten live, men det blir dumt med tanke på spoilers.... jaja.
 
#67
Spillet ser ut til å gå greit her so far. Prøvde å save og loade osv
Gleder meg til å spille igjennom !!!

,men må fortsette på det her til Søndag, har spart opp alt for mye jeg egentlig skulle gjort i ukedagene til helga så får koble opp hjemmekinoen da.

et lite minus er pre order bonus flaska var forsinka :(
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#68
"Warning! Don't ignore the bug based on PixelOrange's comment. I started the game this morning and was hit with bug right at the start of the game. Thinking that I could just load my progress rather than hitting continue and all would be fine I decided to just play on. I lost about 3 hours of gameplay and my only available save is at the start of the game. "

Jeg trykte pause etter ca et kvarter og jaggu hadde den ikke glitcha ut med en jævla gang. Nå spiller jeg prologbiten på nytt igjen, saven min var fire minutter inn.

Noen sier det kan hjelpe å være signet ut av PSN.
 
#69
Thankfully, the issue is avoidable, though it is somewhat tedious. If you press start and invoke the menu, you’ll see one of two messages. If you see “less than X minutes ago,” everything is working properly. If you see “autosaving, please wait,” that means the autosave function has stopped working. So if you notice this message, you’ll have to exit the game and reload from your last save. User reports have also claimed that sometimes when you try to exit the game in order to fix this bug, the game will freeze, forcing you to restart the console.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#70
Men skjer dette bare på grill-ps3ene eller skjer det på slim-versjonene også?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#71
Har lest på neogaf og offisielt forum, det ser ut til å gjelde alle versjoner. :sukk:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#73
Det er ikke det eneste jeg har funnet som er galt.
  • Hvorfor er ikke løp/dukk på L3 sånn at du kan føkke deg selv i en panikksituasjon?
  • Lommelykta går ikke på batteri eller må lades konstant. Og, lysstrålen kommer fra lykta istedenfor kameraet.
  • Medkits istedenfor regen-helse?
  • Ingen stamina-måler for løping?
Naughty Dog aner tydeligvis ikke hvordan man skal lage et spill.


Jammen glad jeg kan gå offline med konsollen min. :)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#77
Så, kona har bestemt seg for å holde seg våken ekstra lenge idag. Har en påsa Daim som skal fortæres, en flaske Bock som skal drekkes og en dose The Last of Us som skal spilles, men ~kviga~ vil itte hoppe te sængs!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#78
Det er så bra.

Thinaran: Consider me trolled, jeg bare hæ hva er gæernt nå da åjaaa han er ironisk. Bra saker.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#79
Jeg må også innrømme jeg blir litt satt ut av muligheten til å starte en samtale med en person uten at du står rett oppi ansiktet deres.