The Legend of Zelda: Twilight Princess [GC/Wii]

K999

Keystone State Of Mind
Er i Hyrule castle nå på slutten, og har 37 timer spilt. :)
Har rushet igjennom de 3 siste templene, fordi jeg skal bare begynne på ny og gjøre alle sidequestene.
 

K999

Keystone State Of Mind
Dobbelpost. :eek:

Da var jeg også ferdig med spillet.
Fikk ikke savet før starten av Hyrule Castle, så save timen står på 37timer, men jeg antar at jeg brukte rundt 39 timer. Det er nok det beste spillet jeg har spilt på mange år. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Lodin @ 01.01.07, 03.06) 44615
Bare at Prey stjal den gimicken fra Aliens Versus Predator som ble sluppet i 99 og er et mye bedre spill. Bedre om vi fastslår at det var der Zeldafolka fikk det fra. ^_^[/b]
Så det var Aliens vs Predator som oppfant konseptet "magnetisme"? Du store. :p
 

Lodin

Der Waaaah
Nei, men såvidt jeg vet var det de som introduserte konseptet med å kunne gå på tak og vegger i et 3D spill. Ikke vær så vanskelig nå pus.
 
SITAT(Zer0s @ 31.12.06, 18.24) 44556
Bortsett fra at Prey er et FPS og Zelda er et adventure spill.. =P[/b]
:eng101: Zelda er ikke et eventyrspill. Zelda er et erketypisk actioneventyr.

Eventyrspill er spill som Monkey Island, Myst, Syberia, Day of the Tentacle, Another Code eller Broken Sword.

Er omtrent førti timer inn i spillet (midt i isslottet eller det der), men har begynt på nytt fordi jeg hadde lyst. På den nye filen er jeg kommet til dråpesamlingen hvor man "frigjør" kakariko og omegn.
 
Sitter litt fast nå, finner ikke de to siste billene rundt zoras domain.
de vises ikke på kartet som alle de andre.

Hvor er de?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du får ta deg en tur ned til Lake Hylia igjen, tenker jeg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da har du oversett noe. Husk at de er spredt over et veldig stort område hele veien ned til Lake Hylia og omegn.
 
Ja, men når jeg går inn på kartet over hele hyrule så er det ingen som vises, det ser ut som om det kan være utenfor slottet men dit er det ikke mulig å komme.

alle de andre billene har blitt vist på kartet som en hvit prikk men disse er ikke der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tips: Det er noen i Castle Town også. Du må finne en måte å komme deg dit på.
 
Ja det er det ja, har prøvd å komme meg dit uten å lykkes men da fortsetter jeg med å prøve.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Den nest siste (siste på kartet) er utafor Thelma's Bar i Castle Town. Den siste dukker ikke opp på kartet før du har tatt alle de andre.
 
Det står følgende om Sinking Lure i NGamer:

"First, catch a Hylian Pike, Hyrule Bass and Ordon Catfish in the Fishing Hole. Then paddle to the NW corner and fish with the bobber(your original "lure") to find the Sinker Lure. Just stay away from Hena, she'll confiscate your new toy if she sees it"