The Legend Of Zelda: Twilight Princess

Kilik

Lokal moderator
Nintendo har nå annonsert sine datoer for 2.kvartal uten å nevne Zelda. Da ser jeg på det som nesten sikkert at spillet ikke kommer ut før til høsten. Tror faktisk det jeg skrev tidligere er det som kommer til å skje.
 
Side-note: Det var ikke mye å skryte av på den listen. Mario & Luigi har jeg allerede, så jeg tror ikke jeg kommer til å plukke opp ett eneste spill fra Nintendo de neste 3 månedene. Tror Gamecube begynner å bli avleggs. :(
 
Yay! jeg forhondsbestilte i sommer og da var det på november 2005, har ikke følgt med på spillet siden... når kommer det til Japan da?
 
Mitt tips er at enten kommer det før E3 eller så kommer det ikke før Revo lansering. Med tanke på at en lansering etter Mai vil gjerne ta vekk litt av gløden til Revo under E3 regner jeg med Nintendo slepper det før den tid. Kanskje for så å vise under nevnte messe hvordan spillet kan oppleves på den nye konsollen (sving kontroll/sving sverd).

Uten tvil det spillet jeg gleder meg mest til for tiden.
 
Download "hame_4260.lzh": Hameko

Det er litt spoilers, men det hadde ikkeno betydning for min del. Bare tenkte å nevne det så ikke folk freak'er her. :tommelopp:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Link no worky.
 
Ikke til filen inne på siden han linket til...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Later til at de har fått liv i hamsteren igjen, nå funker det og jeg får hele 14KB/s i hastighet.
 
Får fortsatt error når jeg trykker på fila..

Edit: Funka etter 5 forsøk. Men farten er laber ja. Lurer på det samme som Shigsy.
 
Hva med innholdet?
 
den var ikke noe serlig bra, mye av det har vi sett fra før
: link kjemper mot noen folk på vortesvin, til han kommer til en bro, og har duell, og når han vinner så ser det veldig stilig ut med den hesten på sverdet i været, og solnedgang i bakgrunnen

+ en bosskamp mot en slags plante...