The Legend Of Zelda: Twilight Princess

Det ville nok vært ett lite sjakktrekk ved å lansere det ca samtidig som Revo, fordi da hadde de som vil spille det sannsynligvis kjøpt Revo istedet for GC.
 
Kjøpe ny next-gen konsoll, for så spille et spill med gammel teknolig/grafikk? Det høres absolutt ut som en dårlig ide...
 
Jepp. Jeg tror heller folk ville ha valgt å kjøpe en Revolution, og et Revolution spill, og latt Zelda ligge til senere, når de har blitt lei av å "teste" maskinen med de nye spillene (som ikke holder mål).

Med andre ord, det er bare idiotisk å konkurrere med seg selv.
 
Hm, i følge eurogamer skal det være ute i 2. kvartal i 2006, men ifølge tv2 er det første. jaja, dette har vel ikke noe å si, havner vel rundt mars uansett tipper jeg. Akkurat i tide til bursdagen min ^_^ , ting ordner seg alltids etter mine behov sånn sett. :ler:
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy@17.08.2005, 22.54
Jeg tipper den europeiske lanseringsdatoen blir tredje mai 2006. Da blir det nøyaktig tre år siden Wind Waker-releasen og 4 år siden GameCube-releasen.
252632​
Skriv meg inn på den teorien :tommelopp:
 
Ja du har helt sikkert rett, men det ordner seg som regel for meg, så jeg bare lener meg bak å venter jeg ^_^
 

Lodin

Der Waaaah
Drit i det, her er en grei forklaring på hvordan man legger ut et bilde på forumene:

Lagre bildet du vil bruke et sted på maskina di.
Besøk denne siden og last opp bildet til serveren deres. http://imageshack.us/index.php
Når du har gjort det tar du den fjerde linjen med kode, den det står "Hotlink for forums" til høyre for og limer inn i en melding på dette forumet.

Hvis du ikke skjønner dette vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.
 
Tilgi meg for å si dette men Pål espen kunne du være så snill og pele denne idiotismen din vekk fra det som har vært til nå en ganske så flott zelda tråd.
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy@29.08.2005, 20.46
Pål Espen: Les gjennom dette emnet, og du blir sannsyneligvis litt klokere. Og skulle du ha flere spørsmål, så send dem i PM til en moderator. Mye bedre det enn at du poster dem i et emne som overhodet ikke har noe med saken å gjøre.
256262​

takk. Interessant lesestoff :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pålsen har fått ferie på to uker og beskjed om å tenke seg kraftig om. Dette bare til informasjon.
 
Er det noen som vet lengden på spillet?
Selv gleder jeg meg som et lite barn. :)

Det kommer til Gamecube...?
 
Vi vet at spillet vil bli stort, sannsyneligvis det største i serien. Eiji Anouma (som er spillets producer) har uttalt at det vil være over tre ganger så stort som Ocarina of Time. Det er litt uklart om han snakker om størrelsen på verdenen eller om lengden på selve spillet, men jeg regner med han snakker om førstnevnte. Uansett har jeg tro på at det blir mer å gjøre i dette Zelda-spillet enn i alle de foregående. Verdenen skal jo være så enormt stor, og orhåpentligvis har de fylt den med masse sidequests og minigames. Mye av grunne til utsettelsen var at de skulle legge til mer innhold. Så vidt jeg forstod var spillet igrunnen ferdig, men de valgte altså å utsette det for å legge til enda mer innhold. Jeg tror det kommer veldig mye bra ut av denne utsettelsen. Bare tenk på hvor mye nytt innhold de kan få lagt inn i løpet av et halvt år. ^_^

Og spillet er til GameCube, ja.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Tre ganger det har jeg aldri hørt, kanskje ikke det lureste og utsette spillet så lenge angående salgstall, men det er selfølgelig bedre for fansen :D Hvem gleder seg ikke egentlig?
 
Kjøper det første dagen! :rulleøyne:
Håper det regnerr den dagen så jeg ikke må dra for gardinene når jeg spiller :p