The Legend Of Zelda: Twilight Princess

Den nye utsettelsen kom egentlig ikke som noe sjokk. De var litt tidlig ute med den forige datoen. Det neste man kan vente seg er at de dropper å lansere den til gamecube, og heller lar den være et av lanseringsspilla til Revolution. <_<

uansett, grattis med dagen Link. Drit i 1up, kommer du til norge kan du drikke sprit idag :ler:
 
Gametrailers.com har sluppet et nytt klipp fra TP. Mye hissig kanopadling hvor Link frakter en hund over vannet osv. Så fant jeg også en film på Hyrule.net som jeg ikke hadde sett før for de som er interesserte. Den finner du her.
 

Lodin

Der Waaaah
Hva slags jævla musikk var det i de trailerne? Kan da ikke være så vanskelig å finne en klassisk Zelda-mix og legge den på? :blunk:
 
Den er blitt utsatt. -igjen

ARG! Nå har jeg allerede ventet et halvt år. Skal jeg vente enda et på at de skal "lage muligheter til å gå rundt og leke seg i landsbyen"... Hvis jeg ville spilt et spill hvor jeg skulle leve et liv, ville jeg plukka opp Animal Crossing, for guds skyld.
 
Tror du virkelig at de bruker ca. ett år på å bare legge til litt leking i landsbyen? De bruker utsettelsen til å gjøre spillet bedre, større, flottere etc. etc.

Jeg er rimelig sikker på at det blir verdt det, bare vent å se.
 
Jaha? Så det du sier er at selvom Shigeru Miyamoto har sagt at Twilight Princess er det prosjektet han bruker mest tid på, i tillegg til at Nintendo aldri har brukt så mye ressurser på et spill før, ikke er et sikkert tegn på at de kommer til å legge til mer enn litt leking i lansbyen?
 
Mulig de gjør det, men primærgrunnen er nok økonomisk. Revolution trenger alle toppspilla den kan få om den skal slå an. Og jeg er egentlig bare glad til at det er utsatt. Med dette og et par-tre toppspill til Revolutionen øker sjansen for å nå ut til massene betraktelig. Om alle Revolution-spillene bruker Revo-kontrollen, tror jeg det er viktig med dette spillet som fremdeles kan spilles med en "alminnelig" kontroll, som ikke er like skummel for folk flest.
 
Jeg vet ikke om vi burde stole på dette, men det er den siste nyheten om Zelda fra Gamereactor. ^_^

"Bladet som først slapp disse opplysningene om at Nintendo planlegger å legge til Revolution-funksjoner i kommende Legend of Zelda: Twilight Princess var NGC magazine. I siste nummeret sier de at de er fullstendig vel vitende om at både Reggie Fils-Aime og Nintendo benekter dette, men at det faktisk er sanne opplysninger.

De henviser til en egen lekkasje som skal være troværdig slik at bladet setter sitt rykte på spill. The Legend of Zelda: Twilight Princess hadde vært unektelig en sterk lanseringstittel til Revolution og om vi skal tro NGC magazine kommer Nintendo å fortelle alt om dette under E3-messen. Opplysningene innebærer at spillet kommer til å slippes samtidig med Revolution og det vil selvfølgelig gå an å spille på GameCube-maskinen, mens at man MÅ ha en Revolution for å få fullt utbytte av spillet.

Revolution-støtte eller ikke. Fremtiden får vise!"

Kilde
 
Nja, NGC Magazine har jeg kjøpt i en årrekke nå, så jeg tror ihvertfall at en del av det bør være sannheter.
Uansett blir det spennende hva som kommer opp på E3, men jeg tror nok TP blir noe holdt tilbake grunnet økonomiske grunner.
 
Mulig de gjør det, men primærgrunnen er nok økonomisk. Revolution trenger alle toppspilla den kan få om den skal slå an. Og jeg er egentlig bare glad til at det er utsatt. Med dette og et par-tre toppspill til Revolutionen øker sjansen for å nå ut til massene betraktelig. Om alle Revolution-spillene bruker Revo-kontrollen, tror jeg det er viktig med dette spillet som fremdeles kan spilles med en "alminnelig" kontroll, som ikke er like skummel for folk flest.
[/b]
Selvfølgelig er hovedgrunnen økonomisk. Hovedgrunnen til at Nintendo i det hele tatt lager spill er økonomisk. De tabbet seg ut med TWW, ved å slippe ut det for tidlig, noe de ikke har tenkt å gjenta. De vil bruke masse ressurser på å gjøre dette til et fantastisk bra spill, som mange kommer til å kjøpe. Men er det virkelig en god idé å slippe et GC-spill ut samtidig som Revolution kommer? Når en ny maskin kommer, er det vel ikke spill fra forrige generasjon man helst vil plukke opp, eller ...?
 
Hvis Zelda Twilight Princess kommer til Revolution, så tror jeg neppe at fansen vil tenke at Zelda Twilight Princess er et forrige-genereasjons-spill og la være å kjøpe dette spillet av den grunn. Dermed vil jeg tro at Twilight Princess vil være en ganske sterk lanseringstittel til Revolution. <_<