The Sims 2

#21
Er det bare for jenter assa?
jeg tenkte jeg skulle kjøpe det..
hvordan fungerer det med hus og sånn da kan man bo i blokkleilighet eller hus eller hotell?
det kommer helt sikkert en expansionspack og 5 til dette spillet.
 

Lodin

Der Waaaah
#23


Den feite geek karakateren min er hata av alle og har ingen venner. Ikke helt uventet endte han opp som furry...
Ikke nok med det, han er også blitt avhengig av å chatte på PCen og hater jobben sin. I går klaga han så mye at han kom for sent til bilen som venta på ham.
Forbanna taper.
 
M

maffakka

Gjest
#26
fett, gleder meg skikkelig til å prøve det.
the sims er genielt!

håper det ikke er så store system krav.
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Fantastisk! Det viser seg at han nerden min er bøg. Uansett hva jeg gjør så vil han utelukkende flørte med menn. Han har blitt sammen med en diger neger og jeg regner med at dem kommer til å gifte seg etterhvert.


Ellers har jeg hatt det gøy med å lage klær. Her er to eksempler på enkle Disgaea antrekk (han duden i Laharl skjorta er forresten mitt Sims alterego):
 
#28
Jeg kjøpte dette spillet for noen dager siden. Jeg synes dette spillet var ganske bra, og jeg har spilt det ganske mye på noen få dager. Mange nye ting å utforske, og det var utrolig tøft å lage personer nå. Nå kan du faktisk skifte på ALT på simmene du lager.
Jeg hadde ikke så store forventninger til dette spillet og jeg ble positivt overasket.
:) :tommelopp:
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Hipp hurra for EA! De har klart å sende ut en haug med dobble CD keys.
Hvor patetisk rævva er det egentlig mulig å bli?
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Etter flere dagers mailing fram og tilbake uten svar ga jeg faen. Ringte opp på 800 13 897 og forklarte problemet. Var vistnok ganske mange som hadde gjort akkurat det samme for det tok en evighet å nå fram. Når så endelig skjedde ba dem om en Epost adresse og maila meg en ny CD key. Den var framme i det jeg hadde lagt på og gått tilbake til PCen, så det gikk kjapt.
Trengte heller ikke oppgi den gamle koden, så teknisk sett kan vel hvem som helst ringe dem å få en... :ehm...:
 
#35
Jeg har tenkt å kjøpe Sims 2. Lenge siden jeg har spilt Sims, men dette ser ut til å være bra. Faktisk.

Gleder meg til å spille det.
 
#39
Jeg spilte spillet i går hos en venn.
Det er veldig likt det forige, men jeg må si grafikken og alt som er mulig i spillet er en posetiv overaskelse.
Morro å kunne bestemme helt og holdent hvordan man vil at sin karakter skal se ut, hvordan han/hun skal gå kledd, former og størelser og ikke minst den nye måten å lage personlighet på. Vi lagde en mann med personligheten med sans for penger og en dame med en personlighet mest for familie. Mannen Tenkte nesten kun på penger(tjene penger, få lønnsforhøyelse, gifte seg med en rik dame og å kjøpe dyr kunst). Damen tenkte mest på romantikk og familie. De funket faktisk bra sammen og jeg syns at spillet var en god oppfølger, selv om jeg hadde håpet litt mere forandring. Men jeg spilte det ikke så lenge så det kan jo hende jeg oppdag nye og bedre ting.

En ting jeg ikke kommer til å gjøre er å bruke koder. Det var det som gjorde at jeg gikk lei en'ern.
Jeg vill annbefale alle å spille det og jeg vill også si at dere burde ha god tid og ikke no lekser å gjøre for du kommer ikke til å klare å legge det fra deg så lett. :p
 

SHDR

Gullmedlem
#40
Agradula og jeg har laget en ukristelig stygg negerfamilie. Bilder kommer så fort vi har fått ... utviklet negerfamilien litt. For øyeblikket består den av Yolanda og Bobby Rex, samt deres fryktinngytende avkom, kjærlig kalt Ugly. Yolanda ser ut som hun blir brukt som dass et par timer hver dag, Bobby Rex har nese i panna, og ord kan ikke beskrive smårollingen.

Vent og se, folkens. Dette er og blir stygt :D