Jeg spilte spillet i går hos en venn.
Det er veldig likt det forige, men jeg må si grafikken og alt som er mulig i spillet er en posetiv overaskelse.
Morro å kunne bestemme helt og holdent hvordan man vil at sin karakter skal se ut, hvordan han/hun skal gå kledd, former og størelser og ikke minst den nye måten å lage personlighet på. Vi lagde en mann med personligheten med sans for penger og en dame med en personlighet mest for familie. Mannen Tenkte nesten kun på penger(tjene penger, få lønnsforhøyelse, gifte seg med en rik dame og å kjøpe dyr kunst). Damen tenkte mest på romantikk og familie. De funket faktisk bra sammen og jeg syns at spillet var en god oppfølger, selv om jeg hadde håpet litt mere forandring. Men jeg spilte det ikke så lenge så det kan jo hende jeg oppdag nye og bedre ting.
En ting jeg ikke kommer til å gjøre er å bruke koder. Det var det som gjorde at jeg gikk lei en'ern.
Jeg vill annbefale alle å spille det og jeg vill også si at dere burde ha god tid og ikke no lekser å gjøre for du kommer ikke til å klare å legge det fra deg så lett.