Så, joda, preorders er fælt og sånn, men akkurat denne bør være en safe bet: The Witcher 3 forhåndsbestiller du for femti euro hos GOG, hvis det frister. Da får du med masse fjasete digitalt ekstrainnhold pluss verdikoder på GOG-sjappa siden vi stakkars nordboere har det så dyrt. Pluss at penga dine går rett til de som lager spillet, og at det er null og niks DRM av noe slag.
Og hvis du lurer på hvorfor jeg sier at dette er en rimelig safe bet så går det jo an å se på traileren:
Og hvis du lurer på hvorfor jeg sier at dette er en rimelig safe bet så går det jo an å se på traileren:

Men jeg har lest en eller annen plass at det er nesten bedre å hive seg på Witcher 2 og bare se story video fra det første spillet siden det hadde litt sliten spillmekanikk osv. Noen som kan bekrefte dette ?
Oppfølgeren ble jo bedre mottatt enn det første så det kan jo bli veldig lovende
Vi mangler også at From Software annonserer at PS4-eksklusiviteten på Bloodborne bare var en spøk og at det såklabbert også kommer til PC faktisk så er det porta til PS4 og ikke omvendt og.