This is harsh. Evaluate me: Demon's Souls

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay siden du sier det så.
 
Så, dette spillet frister jo littegrann. Er bare litt redd for at jeg må nedlegge et umenneskelig antall timer i det for at jeg skal få noe ut av det. Stemmer dette?

Jada jeg kunne sikkert fått svar på dette hvis jeg leste gjennom tråden men det gjorde jeg for lenge sida og jeg har glemt det og jeg gidder ikke gjøre det igjen nå hehe
 
Tror jeg gjorde det ferdig etter 60-70 timer, langt fra umenneskelig. Kan gjøres mye fortere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp, er mye du kan utforske, det er i det hele tatt mye å finne på, men du må egentlig ingenting av det. Bortsett fra å denge noen bosser sånn dann og vann hvis du vil komme deg gjennom. Protip: Sats på å skaffe noe magi tidlig. Redd Sage Freke når du får muligheten til det. Aldri, aldri, bruk noen av boss-sjelene for å skaffe deg Souls. Totally not worth it.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg har nå endelig kjøpt Demon's Souls. Startet som knight og har drept Phalanx. Knight er forsåvidt en kul nok klasse, men kunne tenke meg noe mer aggressivt. Tenkte på en relativt agile melee karakter som enten bruker dual wield eller two handed. Noen tips for stats og startklasse for en slik spillestil?
 
Kyllingmannen: Aldri, aldri, aldri angrip de snille, med mindre du ikke ønsker og handle med dem resten av spillet. De sloss også tilbake.

Yeti: Lett den beste anmeldelsen jeg har lest av Demon's Souls.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fikk mitt europeiske eksemplar i dag (Negerskrømt-utgaven til og med), planlegger å spille litt bare Mass Effect 2 blir unnagjort så si ifra hvis noen trenger hjelp. Og innbiller seg at det vil være noe særlig hjelp å hente hos meg, da.
 

Lodin

Der Waaaah
Det finnes ingen annen utgave enn negerskrømt-utgaven i Europa foreløpig. Førsteopplaget har med en masse shizz bare fordi de kan.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Betal mer, få mindre liksom. Den pakka er bra da, også glad for at kunstboka er litt annerledes enn den Amerika fikk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Samma det som sagt.

Sånn ellers er "I'm in trouble - - please recommend this message!" det nye "This is harsh. Evaluate me".

Begynte på nytt nå, med Royalty fordi jeg ville ha magi. Tenkte å gejme litt i kveld, hvis noen vil bli vist taua så kan jeg sikkert bli med.

Edit: Royalty = easymode forøvrig.
 
Bare vent til du får Warding og Homing Soul Arrow. Du knuser alt.

Soul Arrow, den du får av Fool's Idol, skampuler trollene i gruvene forsåvidt siden de har den hyggelige vanen å stå på strak linje langs veggene før du aggroer dem.
 
Startet en Wanderer her om dagen. Av en eller annen grunn fikk jeg på forhånd inntrykk av at det var easy mode å velge, men så har jeg senere fått høre det motsatte. Vet ikke hvordan det er med det. Det får i hvert fall så være for jeg begynner virkelig å føle at jeg begynner å få tak på ting nå. Tok en sånn stor edderkoppboss som skyter flammer og en ridderboss som lekker damp når du skader ham i dag, så da er jeg foreløpig ferdig med 1-1, 1-2 og 2-1. Både ridderen og edderkoppen virket umulige til å begynne med, men så oppdaget jeg ved en tilfeldighet at edderkoppen ikke kunne treffe meg med flammene sine hvis jeg stod bak en slags bjelke foran den ene foten hans og skjøt piler, samtidig som jeg etter hvert skjønte at ridderfyren egentlig bare hadde to angrep som i grunn er lette å hoppe unna. Da han attpåtil falt ned, og hvert eneste slag mot hodet hans rev bort en desimeter eller så av livene var han ganske bra i boks. Sjelenivået mitt er ellers 25 eller noe rundt der. Har ikke sett på sånne builds og hva nå enn, men har foreløpig lagt mest i Dexterity og det har vel så langt slått ut bra. La også inn et poeng i magi i dag, og kjøpte Soul Arrow og Cloak av han fyren som henger bak trappene, så jeg får vel prøvd dem når jeg enten begir meg ut på 2-2 eller 3-1 en annen gang. Fikk også selskap av to fyrer på vei bort til ridderkisen, men så klarte jeg i et uoppmerksomt øyeblikk å løpe litt for langt ut på den siste delen av broen og så var det tilbake til sjeleform igjen. Trist. Men ellers ganske kult.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Landet på en Royal selv, leveler opp statsene Magic, Vitality og Intelligence. Tatt Phalanx, Armored spider, Flamelurker og Dragon god så langt. Denne builden er enkel å spille, har daua en gang og det var når jeg glapp kontrollen mens jeg løp mellom pillarer på Dragon god :D Virker som en grei build til å bli kjent med spillet med. Skulle gjerne hatt en armor, ser ut som en bonde...
 

Lodin

Der Waaaah
Regner med at det lønner seg å titte en del gjennom den strategi-guiden og diverse FAQer før man starter å spille?