This is harsh. Evaluate me: Demon's Souls

#82
Nope, har ikke tatt noen boss ennå, eller prata med noen. Men poenget ditt er at jeg blir returnert til Nexus'en etter jeg har tatt ham? :p
 
#84
Jeg tror at det han mener er at du får ikke muligheten til å levle før du har tatt den første bossen. Etter at du tar bossen kan du reise tilbake til nexus. Der får du beskjed om at du skal snakke med en kæll langt oppe i trappene. Etter det kan du levle opp hos dama.
 
#85
Har starta på Shrine of Storms nå (fjerde verden), etter å ha fullført 1-2 og 2-2. Var nærme ved å kasta kontrollen i veggen et par ganger, men gikk greit til slutt og skal ta første bossen der nå snart. Spillet er faktisk overraskende lite frustrerende med tanke på hvor mye man dauer. Tror det har noe med at man er veldig innstilt på at man kommer til å daue minst noen titalls ganger i hver verden før man klarer den. Valgte Royalty som class, og merker jeg hadde en utrolig fordel med magien på første verden, men på fjerde er ikke akkurat alle fiendene like magi-vennlige og mange krever at du denger dem med våpen på nært hold. Sleit noe inni helv- med å komme meg til første bossen på fjerde verden, men ga ikke opp selv om jeg blant annet mista alle sjelene mine utallige ganger. Føles digg, er bare litt surt å tenke på alle sjelene jeg mista. :p
 
#86
Gamespot kåret Demon's Souls til årets spill. Jeg sier meg på ingen måte uenig.:D
 
#88
Så Demon's Souls vant? Ja, det fortjente det virkelig. Et av de beste spillene jeg har spilt i mitt liv.
 
#89
Etter en ganske lang pause fra dette fantastiske spillet har tiden endelig kommet for den onde questen til Mephistopheles. Er på new game++ nå, og har fått character tendendy til pure black. Etter at jeg drepte Yurt var hun plutselig på plass i Nexus.

For de som ikke vet hva denne questen er så er det den slemme dama som ber deg om å
drepe mesteparten av folka som holder til i Nexus.
Ikke akkuratt noen spoiler, men bedre å være på den sikre siden. Dette er vanskeligere enn for ventet da flere av er veldig sterke. Det hjelper heller ikke at pure black gjør deg svakere og gir deg mindre hp. Denne questen gir deg forresten Foe's ring som er nødvendig for å få Rouge's Trophy.

Råd til dere som vil prøve dette, men også vil ha platinum; skaff dere Friend's ring først. Det er mye mer tidkrevende og vanskelig å få pure white character tendency enn pure black. Tror jeg brukte i overkant av en halvtime fra pure white til pure black, mens jeg jeg måtte spille igjennom spillet nesten to ganger for å gå fra nøytral til pure white.

Edit: Jeg tar tilbake alt jeg sa om at det var vanskeligere enn forventet.
 
#90
Da var Platinumtrofeet i boks!!:hooray:

Jeg synes det var verdt en dobbelpost.
Det tok 148 timer og soul levelen min er nå 254. Den kommer nok ikke til å bli noe særlig høyere, da det tar ca. 560000 sjeler for en level nå.
Sånn ellers er jeg fortsatt ikke er lei dette spillet. Jeg driver fortsatt å tester ut nye taktikker på bosser og jeg har bare såvidt utforsket hvordan det er å spille online, så det blir nok noen runder som phantom til GoW3 og FFXIII er i hus. Replayverdien til dette spillet er langt forbi noe annet spill jeg har spilt.

Det er forresten en "Best Edition Release Celebration" online om dagen, noe som vil si at man kan boltre seg i pure white world tendency fra kl. 11 i dag til kl. 11 på mandag, så lenge man holder seg online. Så da vet dere det.

Noen som er i rundt level 250? Hadde vært artig å spilt sammen med noen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
Man takker for tips, og jeg er imponert. Har et bittelite stykke igjen før jeg når ditt nivå, gitt. Uansett har jeg faktisk planer om å fyre opp spillet i påska, vi får se hvordan det går. Demon's Souls er klart best når man kan spille lenge i flere dager i slengen, og det er litt mer luksus enn jeg har råd til om dagen. :/
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#92
Siden jeg er så smart å stole blindt på forumet kjøpte jeg Demon's Soul over disk for $30 og bare hella yeah. Gleder meg til å spille når jeg får tiden!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#94
bestilte det nettopp, 230,- ink. frakt.. Ser fram til det, tror det absolutt kan være noe for meg
 
#95
Håper Europeiske versjonen kan spille med de som har Amerikansk, for mine fags av venner sier alltid de skal importere men gjør det aldri for de er for opptatte av dårlige spill.
 
#97
Kanskje jeg kjøper det om igjen... :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#98
#99
Oi, shait! Jeg fikk ikke med meg dette før nå. Dette er fantastiske nyheter! Løp og kjøp alle sammen! Kom dere opp i ca. level 250. I want to multiplay!!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei ja, jeg har småspilt litt utover i det første ordentlige brettet, veldig interessant men også ganske vanskelig.
Men har ikke lyst til å lese tråden for nøye grunnet spoilers og sånt, men kan noen kort forklare hvordan multiplayeren funker, og hva den er godt for/man kan gjøre? Takk!