Uncharted 3 - Raiders of the Drake's Deception of Doom... Last Crusade.

#21
Alt jeg leser er butthurt. Jeg troller ikke. Jeg mener oppriktig at Uncharted er kjedelig oppgulp på samme nivå som Modern Warfare-serien. At argumentene fra begge parter (altså de som forsvarer en av seriene, du faller inn i den ene btw) er omtrent like var det jeg påpekte.

Hvordan du talker det, er helt opp til deg. Men så forsvarer ikke du uncharted da, det var jo poenget her.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Yeti synes hvist det var fryktelig dumt at jeg hadde en annen mening enn han, så han måtte jo rakke ned på min, men det er jo Yeti så det tar jeg ikke så tungt.
Altså nigga please. En av mine uskrevne posteregler er at jeg tar igjen med det jeg får. Litt fristet til å kommentere noe av det andre du skriver, men... dette var usedvanlig kleint. :p
 
#23
Da er det over da. Skjønner ikke hvordan jeg skal skal være "butthurt", med mindre det betyr "å være uenig med de mest profilerte forummedlemmene". Men uansett, Uncharted 3 blir nok bra saker og jeg gleder meg. Så får de som ikke liker det kose seg med noe annet. Ikke værre enn det.

Forresten, av en eller annen grunn synes jeg order kleint er sært. Når oppsto egentlig det ordet? Har hørt det blant "ungdommen" i dag, men hørte det aldri når jeg var ungdom. Trodde heller ikke Yeti var ungdom lenger heller?
 
#24
Ordet har vel flere betydninger utifra hvilken del av landet man kommer fra. Derfor er det nok også deler av landet som aldri har hatt det ordet i vokabulæret sitt. Gjetter at reality TV har skylda for at det har spredd seg.

Klein betyr vel skrøpelig eller noe sånt på tysk, så det er vel der det stammer i fra sånn på ekte.
 
#26
Klein betyr liten.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#30
IGN LOL kjøpt-og-betalt, men likevel:



Vimsa litt rundt, og ser den fikk A fra 1UP og 5/5 fra Giant Bomb. Tror jeg setter Arkham på vent til jula i påvente av 2.november...
 
#32
Eurogamer gir bare 8/10 :qq:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
På tide, muligens? Uncharted har alltid vært rimelig run-of-the-mill, bare med fænsi græffiks og staffasje for å imponere.
 
#36
Ikke alle spill trenger å oppfinne hjulet på nytt. Uncharted er i en egen klasse når det gjelder å levere popkorn actionfilm ala Die Hard og Indiana Jones i spillform.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#37
StarEye skrev:
Ikke alle spill trenger å oppfinne hjulet på nytt. Uncharted er i en egen klasse når det gjelder å levere popkorn actionfilm ala Die Hard og Indiana Jones i spillform.
Sannhet.
Blir å eie dette spillet i nærmeste fremtid. Jeg har en dyr høst i vente.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Ikke alle spill trenger å oppfinne hjulet på nytt. Uncharted er i en egen klasse når det gjelder å levere popkorn actionfilm ala Die Hard og Indiana Jones i spillform.
Er vel omtrent ingen spill som oppfinner hjulet på nytt i disse dager. Det er så klart ingenting i veien med å like Uncharted, jeg bare synes det er rart at Naughty Dog har fått toppkarakterer for å lage pastisj på Indiana Jones-filmer de siste åra.
 
#39
Men... hvorfor? De er såpass gjennomførte at de fortjener den gode kritikken de får. Synes jeg, ihvertfall.

Har vel med at Naughty Dog tøyer grenser med hva som er mulig (teknisk) og hvordan et filmatisk eventyr kan være, og det er tross alt ingen andre som har de samme produksjonsverdiene innenfor denne sjangeren. Jeg klarer ikke helt se hvilke utfordrere det har, hvis du er ute etter et slikt spill.
 
#40
Det her blir diskusjonen om å gi et spill toppkarakter igjen og om spillet må være perfekt for å få 10/10, noe jeg egentlig er enig i. Uncharted er gjennomført men det er fortsatt platformens svar på Modern Warfare.