Utflod: Nye Veganere

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Si meg, stacker den jævla cazadorgiften eller? Jeg trur jeg klikker snart!

Hvor er det lettest å få masse antivenom og stimpaks btw?
Ha litt poeng i Survival, Radscorpion glands finner du sikkert uten problemer, og finn en hule full av Nightstalkers å tappe blod fra. (Men ikke la dem bite deg, det gjør ganske vondt)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Vil bare dra en Nabbe her og si jeg har klokka rundt 25 timer og ikke møtt på en eneste bug eller frysning. 360 vinner igjen osv.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Si meg, stacker den jævla cazadorgiften eller? Jeg trur jeg klikker snart!

Hvor er det lettest å få masse antivenom og stimpaks btw?
Hmm. Tror SG nettopp drepte svaret mitt. Again: 1. Nei, 2. Det Rochmann sa, eller broc flower, empty syringe og xander root for stimpak; eller så knasker du bare mat for å veie opp tapet. På nivået mitt med survival (20) får jeg -8HP/s i 30 sek, og da smeller man bare ned 2x4 colaer/sarsaparillaer.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Nicholas...

Ja, jeg var heldig der. Og så ballet det på seg mot slutten. Siste innspurten kom jeg meg knapt gjennom, og når jeg startet nytt spill nektet figuren min å bevege seg videre fra level 1... og når jeg endelig fikk startet andre gjennomspilling, så ble jeg etterhvert sperret ute fra New Vegas fordi jeg var så dum at jeg gjorde et quest.

Nevnte jeg at jeg på et tispunkt ikke kunne gå opp på Black Mountain uten at det frøys? Bare vent du. 25 timer er ingenting, og det virker veldig som det blir mer og mer dritt jo lenger du spiller.

Hrmph.

Angående cazadorer, hva med å bare la være å bli eid av dem? Faen heller, folkens, hvor ræva er dere?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Har lyst på spillet, men det vprste jeg vet er når PS3-en fryser, er så jævlig irriterende.
Jeg venter til det kommer billig på Damp.
Det VAR billig på Damp i jula. 50% av, jeg coppet det fo sho.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Syntes ikke Steam-prisen (i jula) var noe å skryte av. Får det jo for under 200-lappen hos Zavvi.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Bare at med Steam slipper du å måtte gå på Gamestop/Elkjøp/Hore eller det å vente på at det dropper ned i postkassa.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vent på Steam-tilbud vs. vente på posten. Joda, jeg ser den.

(PS: Erketor bor rett ved TO gamestopper)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg har ikke sosial angst. Selvsagt mente jeg da det var på tilbud, men kak kaket til og jeg gidder ikke flisespikke med fem milliarder poster selv om jeg gjør det nå oh the irony.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Novastrum

Feminist-elitist
"2 år gammelt bruktspill med ødelagt cover = 499,-"-Gamestop
 
"2 år gammelt bruktspill med ødelagt cover = 499,-"-Gamestop
Jeg kjøpte Final Fantasy 13 (ugh) der nytt i vår til 299 og da kosta det 499 brukt. Businessmodellen er forsåvidt grei, det er alltid noen som vil spare noen kroner når de kjøper spilla sine og de bryr seg nødvendig ikke om coveret er i god stand eller om alt følger med så lenge de får spilt spillet og samtidig betaler mindre enn de må i andre sjapper. Så bytter de det inn igjen og får en kjølig femtilapp for det mens Gamestop selger det til 499,- igjen til ganske massiv profitt.

Når de så en gang i året må kvitte seg med gamle drittspill kutter de prisen til 99,- og tjener likevel en ganske pen sum selv om det er på salg. Det fungerer tydeligvis, selv om jeg neppe kommer til å kjøpe noen bruktspill igjen etter at jeg kjøpte Mass Effect 2 der og oppdaga at det var en haug med DLC-greier som følger med spillet når det er nytt som bare kan brukes en gang, og da jeg kjøpte det hadde jeg sikkert betalt den samme summen som det kostet for et ubrukt spill. Da kan vi trygt si at Sheriffen ble eid.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Funfact: Om du prøver å selge dem noe uten cover får du ikke like mye pæng, men de selger det likevel til samme pris.
Tar ikke inn uten cover lengre. Veit også forsåvidt om mange som gir litt avslag om coveret er helt fucked. Men, ofte helt hinsides forskjeller mellom nytt og brukt, helt utrolig at man ofte finner nye spill billigere nytt en brukt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg ville heller sagt at nytt som regel er billigere enn brukt, iallfall for folk som handler på nett. Ikke at det gjør noe, jeg bare lurer litt på hvor lenge Gampestopp har tenkt at denne skuta skal holde seg flytende. Hvem tipper mer enn to år?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Folk flest er dumme sauer, vet du. De holder enda ut lenge.
 
Jeg ville heller sagt at nytt som regel er billigere enn brukt, iallfall for folk som handler på nett. Ikke at det gjør noe, jeg bare lurer litt på hvor lenge Gampestopp har tenkt at denne skuta skal holde seg flytende. Hvem tipper mer enn to år?
Jeg tipper de vel klare seg lengre enn det. Gamestop er en diger kjede og er vel mer eller mindre den eneste (?) store spillkjeden i kongeriket. Det med innbytte og videresalg er en ikke så altfor ille plan for dem sånn som jeg forklarte tidligere. Nå kommer jo distributørene og utviklerne til å forsøke å sette en stopper for salg av bruktspill med å dure på med så mye onlineinnhold som mulig, så det spørs hvordan det vil bli etterhvert som de får vilja si. Selv håper jeg de holder på den innbyttedealen sin så lenge som mulig, jeg bytta inn Fifa 2009 og et annet spill jeg aldri kom til å røre igjen og fikk Dragon Age for 1 (en) krone på releasedagen og det eide litt syns jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For all del, jeg veit ikke jeg heller, jeg bare klarer ikke å unngå å se noen paralleller mellom Gampestopp og Blåkkbøster.