Utflod: Nye Veganere

D

Deleted member 91

Gjest
Må bare få legge til at fy faen så stygt dette spillet er. det er ikke akkurat noen hemmelighet at de fleste trynene ser grønnjævlige ut, men jeg lo så jeg skakk da jeg kom inn på The Strip for første gang og spillet hosta og harka som et helvete for å pushe de jaggy lavteksturerte drittbygningene. Sikkert mye fordi 360 begynner å dra på åra og sånt, men lell. Når det er sagt så eier det sefføggelig å skue utover ødemarka og sånt da.

Martin: Aight, takk for tipz. Hva er weapon fixer forno?
 
Mye mulig det er perken du får etterhvert som lar deg fikse våpen med andre våpen av samme type, til vanlig så kan du bare fikse f.eks cowboy repeater med andre cowboy repeatere. Men med perken kan du, såvidt jeg vet, fikse rifler med andre rifler osv. Ganske greit når du begynner å få de svære rumpesparkerene som koster en milliard caps.

Den perken krever vel forøvrig at du har pumpa mye skill inn i repair.

Selv klarer jeg meg aldri uten lockpick og science da jeg må innom alt, kan jo ikke gå glipp av noe!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Oh shit takk for protip, skal lese nøye gjennom perklista neste gang jeg levler opp og sjekke kravene, det hørtes jo mad nice ut. Science hadde vært kjekt men jeg har egentlig innfunnet meg i at det er masse dritt jeg aldri kommer til å få åpna - selv om jeg prøver å huske hvor på kartet jeg befinner meg når jeg kommer over låste kister og den slags jeg ikke er kul nok til å åpne, sånn at jeg kan dra tilbake senere (kan man skrive notater på kartet eller noe slikt? Det eier å markere skatter i Stalker). Lav speech er litt bittert da, ettersom det er sjeldent man kan gjenbesøke dialogvinduene. Barter hjelper av og til, men om det blir en playthrough til en eller annen gang om lang lang tid (evt kanskje jeg endelig spiller Fallout 3 etter dette) blirre no speechings, og kanskje eksplosiver siden de har vært jævlig nyttige hittil til tross for lav skill i det.
 
Sier alltid til meg selv at jeg skal kjøre ditt og datt og ender stort sett alltid opp med å kjøre den samme stilen all over:p
Når jeg kjørte i gang NV så lovet jeg meg selv å pumpe opp en hardbarka meleefaen som kunne bære alt og dra uppercut på gudhvermansen, men endte opp som sniper som snakka seg ut av vanskelige situasjoner:p
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hvorfor i helvete venter du 50-60 timer med å dra til The Strip? Det er jo der det virkelig begynner å bli fett.
Storkoser meg uti ødemarken og å finne random shit. Nå kan jeg tilogmed puste under vann, så jeg kan scavenge enda mer! Ja, mye appellen ved Fallout for meg er å oppsøke steder, drepe baddies, få kul payoff. Drøyer litt med sølvgruva full av cazadorer, dog. Skal lage jævla mye antivenom (noe som betyr at jeg må ut på radscorpion og cazador-jakt, da).
Oh shit takk for protip, skal lese nøye gjennom perklista neste gang jeg levler opp og sjekke kravene, det hørtes jo mad nice ut. Science hadde vært kjekt men jeg har egentlig innfunnet meg i at det er masse dritt jeg aldri kommer til å få åpna - selv om jeg prøver å huske hvor på kartet jeg befinner meg når jeg kommer over låste kister og den slags jeg ikke er kul nok til å åpne, sånn at jeg kan dra tilbake senere (kan man skrive notater på kartet eller noe slikt? Det eier å markere skatter i Stalker). Lav speech er litt bittert da, ettersom det er sjeldent man kan gjenbesøke dialogvinduene. Barter hjelper av og til, men om det blir en playthrough til en eller annen gang om lang lang tid (evt kanskje jeg endelig spiller Fallout 3 etter dette) blirre no speechings, og kanskje eksplosiver siden de har vært jævlig nyttige hittil til tross for lav skill i det.
Jeg pumper alltid hardt hardt inn i lockpick og science, fordi man må fange alle. Velger også alltid speech over barter, litt mindre caps og enkelte tapte challenges kan jeg overleve.

Weapon fixer burde du forresten ha encountra en del alt, du equiper et våpen og trykker weapon fixer, så årner'n typ ... 10-20%. Bygges av duct tape, wrench, 2 scrap metal, scrap electronics og wonderglue.


Maximum: Det er greiest å kjøre det familiære løpet sitt første gangen, og så leke når du "kan" spillet litt mer og spiller gjennom annen gang (da skal jeg ha bøff snike-melee. Med sekundær fokus på lockpick og science).
 
D

Deleted member 91

Gjest
Vent hæ det er en automat man bygger liksom? Hvor som helst? Høres uansett neato burrito ut, skal tæsje imorra.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Nei, det er en liten nigger i aid-inventory akkurat som doctor bag eller stimpak. Bygg det over et bål.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
"En drit som fikser våpna dine" kunne jo vært hva som helst! En brennende bil, en supermutant, en mjauende ost som kan klatre i trærne!
 

demake

Seksuelt godteri
Starta å spille New Vegas på nytt igjen nå, og skal ta meg gooood tid. Semesteret begynner ikke før den 22 eller no.
Kjører masse points i speach, guns, science, survival, lockpick og barter. Alt annet driter jeg litt i.
Confirmed Bachelor perk for stor justis. I flirt myself through the wasteland.

Planen er å leke så mye med alle faksjoner som det lar seg gjøre uten at noen av dem blir butthurt, negre alt jeg kommer over, og så bare rævkjøre alle fullstendig sammen med Yes Man når jeg har pressa alle jeg kan for caps og experience.

Av utrustning kjører jeg den derre røde berreten jeg fikk av snipern i Novac, reinforced combat armour og rebreather. Av våpen går det mest i pistoler. Maria <3
Skal skaffe en silencer til den om det er mulig, så er jeg uovervinnelig. Med mindre jeg møter cazadorer. Møtte på en sverm i går og brukte sikkert godt over 20 stimpaks fordi jeg ikke hadde antivenom i lomma. FFFFFFFFFFFF-

Game of the year.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hvor lang tid bruker egentlig cazadorgiften på å gi seg? Jeg blir som regel så sint over å bli forgifta at jeg gir faen og dør og prøver en gang til.
 

demake

Seksuelt godteri
Alt for jævla lenge :emo:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
SirkusMartin requesta denne:



Har begynt å spille Nyvegas selv nå, det eier selvsagt. Er nå i Boulder City og har vært snille med NCR og slemme med power rangers.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja dere, "its" og "wherever" er jævlig vanskelig å skrive riktig. Ellers artig da.
 

demake

Seksuelt godteri
Denne spillen er så ødelagt.
Jeg er mer redd for at spillen fryser enn dødsklør.

Må skaffe en lang pinne så jeg kan restarte PS3'n uten å måtte reise meg opp.
 
To korrupte savegames, rundt 10-12 kræsj og sirkus 50 nesten-kræsj på 18 timer played.
Fikset patchen noe som helst? Har lyst til å starte fra scratch da jeg rusha igjennom for å få med meg historien, men jeg har noen vonde minner fra 2-3 fps-nesten-kræsj og andre kjedelige questgiverbugs.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Å jøss. Speller på 360, med patch, sjæl; og har ikke opplevd i nærheten av så mye piss, bare generelle in-game bugs som kan være litt nigger.
 

demake

Seksuelt godteri
Si meg, stacker den jævla cazadorgiften eller? Jeg trur jeg klikker snart!

Hvor er det lettest å få masse antivenom og stimpaks btw?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Har lyst på spillet, men det vprste jeg vet er når PS3-en fryser, er så jævlig irriterende.
Jeg venter til det kommer billig på Damp.