Utflod: Nye Veganere

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#24
predictions: det vil være en karakter i spillet som heter The King of Vegas og er en Elvis-imitator
 
#25
Den traileren var litt vel lik introen til Fallout 3.

Obsidian jobber med dette, så jeg har noe høye forventninger. Kanskje de får gjort noe med kampsystemet, og dialogen.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#26
Trench Rat har rett. Imponerende godt bevart den byen da, med fungerende strømnett og gatefeieroboter og greier. Det er gøy at de nå kan inkludere mye av gammel-Falloutenes mytologi, og med en passe ikonisk setting.
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Er jo bare et spørsmål før folk starter å bygge opp sivilisasjonen igjen. Tipper dette foregår en del etter 3 igjen.
Sånn ellers ryktes det at spillet vil ha valgbare bakgrunner sånn som Dragon Rage. En av dem er vistnok en ghoul som var kinesisk spion før bombene falt. Gadd ikke poste det før siden det var litt suspekt.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#28
En av dem er vistnok en ghoul som var kinesisk spion før bombene falt

Fikk man ikke vite om en ghoul spion i Point Lookout?
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Jo, men han dævva vel sammen med alle andre og ble ikke ghoul? Var uansett en masse kinesere undercover i USA på den tida.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#30
Spionen i Point Lookout er død, ja. Men derimot er det er en fabrikk rett sør for Arlington National Cemetery i DC Wasteland som er okkupert av en kinesisk infiltrasjonsgruppe som ble til ghouls alle mann. Shit owns, jeg gikk inn og drepte hele gjengen som hevn for krigen.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#31
Jeg drepte dem for de festlige hattene.
 
#32
Vel vel, dette spillet ser nøyaktig likt ut som Fallout 3, sånn grafiskt. Litt skuffet.

Stort bilde
Enda et stoort bilde

Om jeg ikke hadde visst bedre hadde jeg trodd dette var en shoop+et moddet Fallout 3. PISS
 

Jante

privileged CIS shitlord
#33
Det er jo ikke snakk om Fallout 4 heller, det er vel mer en utvidelse enn en oppfølger.

Her er forøvrig en teaser:

 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#34
Så en person som ikke har noe kjennskap til noen av Fallout-serien sine spill, ikke engang Fallout 3, kan bare hoppe inn? Jeg fikk teste Fallout 3 hos en kompis, men settingen fikk aldri lagt seg ordentlig hos meg (som heller foretrekker kozelige omgivelser à la Elder Scrolls). Nå som det er en lyst opp Vegas... we'll see.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#35
Tipper dette blir mer dystert enn Fallout 3 hvis jeg skal være ærlig.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#36
Jeg tror jeg liker denne western-stilen de legger opp til, men jeg er også enig at det nok blir mer dystert. Her er det nok ikke noe super-edelt oppdrag med en stereotyp gjeng med slemminger slik som i F3, Enklaven er vel allerede nedkjempet heromkring. For å være helt ærlig hadde jeg nok gjerne brukt penger på dette spillet selv om det bare var en glorifisert mod, men det fremgår av artikkelen at de hr gjort en god del endringer som kan gi en enda mer oppslukende opplevelse. Æ glær mæ!
 
#37
En ting som er godt med nøyaktig lik grafikk er at da vet jeg at jeg kan kjøre det og slipper å kjøpe det til XBOX som jeg gjorde med eneren først. Mods gjør spillet utrolig mye bedre, men det blir nok vanilla første gjennomgang.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#38
Obsidian er også en smule flinkere til å skrive enn gutta i Bethesda, så denne gangen satser jeg på å få en genuin Fallout-opplevelse også i historien og dialogen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#39
En ting som er godt med nøyaktig lik grafikk er at da vet jeg at jeg kan kjøre det og slipper å kjøpe det til XBOX som jeg gjorde med eneren først.
Tøysegutten. :)

EDIT: Selv føler jeg at jeg heller vil spille dette på konsoll. Jeg er litt rar sånn, og føler at jeg ikke har tålmodighet nok til å sitte med et spill som dette i flere timer foran PC-en. Jeg gjorde det med Oblivion, et spill jeg aldri fullførte. Sofaen appellerer mer, og da kan jeg nyte de små tingene mer.
Mods er ikke noe som bryr meg siden jeg er litt mer vanilje-typen.
 

oma

Village Drunk
#40
Tøysegutten. :)

EDIT: Selv føler jeg at jeg heller vil spille dette på konsoll. Jeg er litt rar sånn, og føler at jeg ikke har tålmodighet nok til å sitte med et spill som dette i flere timer foran PC-en. Jeg gjorde det med Oblivion, et spill jeg aldri fullførte. Sofaen appellerer mer, og da kan jeg nyte de små tingene mer.
Mods er ikke noe som bryr meg siden jeg er litt mer vanilje-typen.
Dette. Så jævlig dette.