Utflod: Nye Veganere

CockMcBalls

El Sabor Professional
Fikk en kupong fra PK som gjør at jeg kan forhåndse det for 449,- og gå og hente det i butikken pon release. Blir nok å gjøre det ja.

11 dager til GOTY. :)

Novastrum

Feminist-elitist
Kjøpte på steam i går. Får håpe dem har preloading på sakene så jeg slipper griefing på fredagen.

Er litt skeptisk til om dette er GOTY etter å ha sett traileren, men prøver allikevel å glede meg litt.

9 dager!

Fallout 3 var veldig kult, men dæven. De svære mutantene passet ekstremt dårlig inn i spillet generelt. Andre fiender var tøffe, men mutantene krasjet totalt, og brente.

Jeg har ikke spillt enern og toern hvor de sikkeret passet utmerket, men makan til lite kreativ beastiary har jeg ikke sett. =/

Mutantene var veldig "true" til eneren og toeren og kunne forøvrig ikke godtatt noe annet når det gjelder Fallout 3.

Preordra New Vegas fra platekompaniet, er ikke blodviktig at jeg får det på release, bare jeg får det!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
8 dager!

Lodin

Der Waaaah
La oss feire det med spillens versjon av Biskekjøtt. Desverre heter den Rex selvom bikkjene i alle Black Isle, Bioware og Troika sine spill alltid har hett Biskekjøtt. =/

Lodin

Der Waaaah
Hvem er vprst? Bethesda er vprst.
October 18, 2010 (Rockville, MD) – Bethesda Softworks®, a ZeniMax® Media company, today announced plans to develop add-on content for Fallout®: New Vegas™, the follow-up to the 2008 Game of the Year, Fallout® 3. The first downloadable content for Fallout: New Vegas will be available this holiday season through Xbox LIVE® for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft.

“We’re excited to continue the partnership between Bethesda and Microsoft, and build on the success of the game add-ons released for Fallout 3 on Xbox LIVE,” said Pete Hines, VP of Marketing and PR of Bethesda Softworks. “Fans will once again be able to continue their experience in the Fallout universe with the add-on packs planned for after the launch of the game.”
Fallout: New Vegas brings this beloved franchise to a location only Fallout could do justice: Vegas. Fallout: New Vegas takes all the action, humor and post-apocalyptic grime and grit of this legendary series, and raises the stakes.
:argh:

Så det kommer som et sjokk at Fallout New Vegas vill få DLC-er? Så vidt jeg vet hadde Fallout 3 en milliard DLC-er.

Edit: Tok den forøvrig litt mer nå og ser at det er eksklusivt til Xbox, også er de så hyggelige at de sier at man ikke er ferdig med spillet når man er ferdig, for da kan man laste ned DLC, men vent, du må også ha Xbox ellers så får du bare et uferdig spill. YAY!

Jante

privileged CIS shitlord
Kommer sikkert på (elendige) Games for Windows Live etter hvert.

D

Deleted member 91

Gjest
Var ikke de forrige DLC-pakkene eksklusive til 360 også, vaffal i starten? Småkjipt å knulle over fansen antar jeg, men nok en gang vinner vi som plukker med oss styret på Steam-tilbud om et år eller så.

Er så glad for at Obsidian står for utviklingen, Bethesda er det lateste selskapet og stadig mer pengeglade. Hvorfor bruker de fortsatt Gamebryo egentlig, hvorfor ikke hyre noen til å lage en skikkelig spillmotor?

Lodin

Der Waaaah
DLCet ble slippi på PC og 360 samtidig til både Oblivion og F3. Så får vi se hva som skjer.

E: Gravde litt rundt og når DLCet til F3 ble annonsert preika de både om 360 og PC. :ras:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen