Utflod: Nye Veganere

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Fikk Incinerator, solgte den fordi jeg tenkte at det bare var mas å lugge rundt. Men men, finner vel noe artig snæx etterhvert.

Nabbe

Har fin hatt.
:(

Dumme, dumme, dumme deg. Incineratoren eier.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg hata big guns skikkelig i 3, so I ass|u|me|d. O wal. Jeg regner med det ikke er noen tjukkegutt i New Vegas?

Nabbe

Har fin hatt.
Den finnes, men jeg fant den aldri. Fant bare noen mini nukes og en mod.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jæveit, men jeg liker dem fortsatt ikke. Bortsett fra kanskje missiler som uansett var skuffende lite slagkraftige.

Missilene er vel kraftigere en LOIC - skulle drepe presidenten med den, men alle aggroer når man tar pistolen opp fra beltet (selv i stealth) og den dreper bare ting i 4 meter radius? Lord skuffa.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Mente missilene i 3-ern, yo. Der smeller du en missil i beina på tre raidere fra tre meters avstand og de bare faen det gjorde litt vondt da.

Kan melde om at målet mitt bare ble lettere solbrent av ionekannonen min så jeg måtte fullføre oppdraget og så deale med en skvadron heftige NRC-types. Siden jeg er så kraftig i spillet VATS'a jeg målet og løp som faen.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Nå har jeg nettopp oppdaget at, siden jeg er litt puslete, det går an å lure forskjellige fiender til å angripe hverandre. Player alt jeg finenr av skorpioner og maur uti ødemarka på røverbander mens jeg sniker rundt og plukker unna restene, jeg føler meg som kong snik. Legger likevel alle poenga mine i pistoler, snakketøy og lockpick, og så litt fifty fifty på reparer og vitenskap. Etter jeg fikk litt teken er 10mm og Cowboy Repeater overraskende rå. Fortsatt ingen bugs, bortsett fra at i noen områder kommer og går våpenet litt på skjermen.

Fant forresten noen dævva NCR-er at the hands av nightstalkers (de er faenmeg stygge greier, forøvrig!) og loota dem for en sånn standard rifle. Har ikke tæsja den noe særlig, men den virker ålreit.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rett sør for Primm med karamellsmak er det en bensinstasjon med pulvergjengere (eller noe) som blir angrepet av ghouls. De ble så playa av ghoulsene at jeg var Hidden tredve centimeter foran dem og kunne headshotte tre av dem med kuguttgjentakeren min i VATS på en runde.

Lodin

Der Waaaah
Ere foresten no poeng å lage egen ammo til pistoler og sånn? Virker jævla stress siden man må handle inn tennhylser og dritt. Med energy weapons bare resirkulerer man gammal ammo istedet.

Du sparer flust med caps hvis du mekker egen ammo, som igjen kan brukes til å robotifisere Courier.
Får man tak i 12,7mm før helt mot slutten (siste oppdrag)? Litt småforelska i den, og har lyst til å bruke den når jeg tar resten av spillet.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Funker for meg så langt, pluss å kjøpe litt i sjappene siden jeg har evig noia for å gå tom. Fuck å mase med å lage ammo. Er forresten That Gun som kisen i dinoen selger noe tess? Orker ikke helt splurge tusen caps for å finne ut at den er kuk.

Vært gjennom Nipton og Novac nå, var bortpå den derre fabrikken med ghouls og nightkins, var dritartig å snike rundt og drepe ghoulsa, men nightkinene er jo helt jævelvanskelige å drepe (tar gjerne noen protips her altså). Får ikke sniki meg innpå de med hagla heller, så det blir liksom å fyre av to skudd i VATS, grisebeine, fyre av to til, og så prøve å sirkle dem og pumpe i kroppen det jeg greier de siste fem-seks skudda de trenger for å knele. Ga opp da jeg fikk to på meg med en gang og ble brutadrept. Burde vel kanskje lukta lunta da tusleturen bort til området håndfora ræva mi full med stimpacks og sånt. Tok turen bort til Solpanelene og fiksa det, fant Rangerbasen pult av legion og ble litt oppriktig trist, og nå tror jeg at jeg får prøve meg på nightkinene igjen snart så stakkars ola bonde ikke mister alle brahminene sine.

Nabbe

Har fin hatt.
Du trenger ikke betale for That Gun. Ligger et eksemplar i lagerrommet hans. Husker ikke helt, men tror ikke det kreves særlig høy lockpick for å komme inn.

Angående nighkin, så trenger du ikke drepe noen av dem. Når du går ned i kjellern og kommer ut i hoveddelen, gå til høyre og ta siste mulige til høyre. Snakk med nightkinen der, så trenger du ikke å gjøre mer enn å drepe en ghoul for å bli kvitt dem.

Nabbe

Har fin hatt.
Eller... løp. Skal være mulig å komme seg til nevnte dør uten å bli skampult.

Men en stealth boy skader sikker ikke.

Edit: Husket feil. Først venstre, så siste til høyre. Ikke drep noen nightkins på veien.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Verre varekke.

Litt grinete over at jeg ikke bare kunne gi romdrakten til Chris etter jeg avslørte sannheten for ham. O wal. Lagra rett før sankemisjonet før raketten skal få ta av, får se hvordan dette ender når jeg kommer hjem ikveld.