Vampire The masquerade

  • Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato
#61
:(:(

Jeg får ikke spillet til å funke... Skjermen skrur seg av absolutt hele tiden..
Byttet drivere, directx osv. osv..

Eneste jeg har igjen å tro er grunnen SP2... Faen altså... Hjelp..
 

Halky

Veteran bruker ;)
#62
Opprinnelig skrevet av The Creature@25.11.2004, 00.00
Da burde du fordele experience poenga dine litt over de forskjellige skillsa.. Du kan se når du holder musa over hvilke skills som gir hva... hehe :p
140716​
Hehe, det vet jeg jo da, men jeg har ikke så mange sånne proeng, siden tingene koster jo ofte flere poeng ver. Så det kan ta litt tid :p
 

Lodin

Der Waaaah
#65
Er i ferd med å runne det som en Brujah. Jeg har lagt mesteparten av poenga mine i melee, celerity og potence.
Når jeg blir ferdig med det skal jeg enten være Malk eller Nos og snike masse.
Og du?
 
#67
Opprinnelig skrevet av Lodin@24.11.2004, 15.50
Som forøvrig var noe av den mest bugga møkka jeg har vært borti (selv etter patchen). Bloodlines er langt fra perfekt, men det har ihvertfall enda ikke kræsja hos meg.
140343​
er det en patch til spillet? hvor finner jeg den
 

Halky

Veteran bruker ;)
#69
Hmm, spillet er fett ;) Har nettopp kommet meg tilbake til Santa Monica Beach, fra Downtown siden jeg ska til det skipet. Mange artige folk med i spillet ja, som man kan snakke med hehe. Og noen artige oppdrag. Men alt er ikke så genialt med spillet, og noe av det jeg misliker mest med spillet er, slåssingen i det. Særlig skytingen, som jeg syns kan være veldig frusterende til de grader noen ganger. Men eller's så er spillet artig!
 

Lodin

Der Waaaah
#70
Hva sa Moses til faraoen?
Slipp mitt folk fri!

Hva sa Troika til Activision?
La oss slippe patch!

O hosanna, Den onde avataren kan i dag melde om at Troika driver å jobber på en patch! Nå får vi bare håpe på at Activision godtar det og slipper den.


Star Wars =D
 
D

Deleted member 365

Gjest
#71
Hehe.. :) Ser at mange er litt imot kampsystemet. Og jeg forstår dere godt egentlig.
Men for å sammenligne det med half Life 2 (som jeg personlig synes er det mest oppskrytte spillet i verdenshistorien), så synes jeg vampire har mye mer personlighet. Og dere kan si hva dere vil, men ansiktsuttrykkene er mer troverdige og voiceactingen mye bedre enn i half life 2. Grafikken er kanskje ikke så flott, men det har generellt en bedre stemning enn half life2.
I half life føler jeg at jeg er gud. Alle fiendene er homo og det virker som de har mistet hjernen i toalettet. Ikke at fiendene i vampire er noe bedre. Men fiendene i vampire er ihvertfall utfordrene til tider.

pluss at jeg synes historien i vampire, selv om det er en ganske standard rollespill greie, blir mye bedre fremført enn half life2 sin, som jeg hittil synes er fan-based, pompøs og full av rene klisjeèr som ikke er kult gjennomført.
Når "bikkja" til alyx skal kaste ball for eksempel. Jeg holdt på å spy av det: "se så kule vi er mot dere og lager en morsom og søt robot-bikkje som visstnok er morsom" :p
Det er ikke meningen å diskutere half life 2 her, og det er heller ikke noen vits i å prøve å overbevise meg at det er så bra som alle skal ha det til. Jeg synes rett og slett det ikke er så bra, akkurat som jeg synes gta er drit kjedelig. Kall meg sær, kall meg "døll og kjip", kall meg også homo, men ikke kom her å si at half life 2 har personlighet og sjarm. Det har et godt gameplay og lite annet.
 

Lodin

Der Waaaah
#72
Bortseit frå at Troika ikkje har hatt så møye tid å jobbe med Source motoren. Lat oss endeleg håpe at gutane får til ein patch.
 
#73
En ting jeg funderer litt på... er ikke Source motoren spesielt designet med tanke på ATI skjermkort? Ikke nVidia? Jeg trodde Half Life 2 (og motoren) var ATI og Doom 3 var nVidia, så jeg synes det var litt rart at Bloodlines reklamerer for nVidia.
 

Lodin

Der Waaaah
#74
Det er bare piss. Valve hadde mer lyst på penga til ATI og Activision hora seg ut til nVidia.

Trur nok jeg skal kjøre malk neste gang ja =D
The female Malkavian costumes are pretty fucked up...

1. Skimpy chearleader outfit. Nothing too weird yet...
2. A thong, assless chaps, a vest and cowboy hat. Right.
3. A stripper type police "uniform" complete with thigh high boots and "precinct 69" emblazoned across the back
4/5. A tight leather biker suit with a bleeding eyes skull on the back and "xxxploit me" or something like that under it.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#75
Spiller som Venture jeg da :p Har foresten nettopp kommet meg til Hollowood også. Men jeg syns det er litt synd at man ikke tjener XP ved og drepe fiender under oppdragene. Atlså man får jo noen Xp'er når man har tatt oppdrag også sånn, men jeg syns det hadde vært bedre og kunne tjene dem selv ved og drepe fiender.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#77
Don_Corleone: Hvis Du leter etter et hack'n'slash spill så anbefaler jeg diablo, men neida. Forstår poenget ditt, men Vampire er egentlig mye mer basert på rollefigurene og historiene enn selve kampen. Selv i rollespillet (det med terninger), får du ikke noe exp av å drepe fiender. Du får, kanskje, totalt 3-4 exp på hver session grunnet til at en xp er utrolig mye verdt. I pc'versjonen må de jo nesten få opp hastigheten på character increasen, så dermed får du litt mer exp. Du får litt exp for hver vanskelige fiende du tar, for å løse oppgavene på litt funky måter og når du sier ifra til oppdragsgiveren får du exp.

Ikke for å spoile:


Når du banker en tzimicse en gang i løpet av spillet får du faktisk hele 6 exp. Han fungerer riktignok som en liten boss, men han er ikke spesielt vanskelig.
 
#78
Bare et lite spørsmål, fra en som tydeligvis SUGER i slike spill. Jeg klarer ikke banke Blood Guardian, som er så tidlig i spillet. Jeg er Ventura eller hva de kaller seg. Jeg har tydeligvis lagt for mye vekt på intelligens og ranged combat. Noen tips?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#79
Opprinnelig skrevet av Agradula@29.11.2004, 12.31
Don_Corleone: Hvis Du leter etter et hack'n'slash spill så anbefaler jeg diablo, men neida. Forstår poenget ditt, men Vampire er egentlig mye mer basert på rollefigurene og historiene enn selve kampen. Selv i rollespillet (det med terninger), får du ikke noe exp av å drepe fiender. Du får, kanskje, totalt 3-4 exp på hver session grunnet til at en xp er utrolig mye verdt. I pc'versjonen må de jo nesten få opp hastigheten på character increasen, så dermed får du litt mer exp. Du får litt exp for hver vanskelige fiende du tar, for å løse oppgavene på litt funky måter og når du sier ifra til oppdragsgiveren får du exp.

Ikke for å spoile:


Når du banker en tzimicse en gang i løpet av spillet får du faktisk hele 6 exp. Han fungerer riktignok som en liten boss, men han er ikke spesielt vanskelig.

142924​
Hehe, jeg ekke noen fan av Diablo serien :p Og heller ikke noe særlig av den type rolle spill. Mrn hvis du har prøvd Lineage II spillet og sånne spill, så kan du se at man får XP for hver fiende man dreper osv..... Noen som da er ganske kjekt. Men du har jo litt rett i at dette spillet er mere begregnet til karakteren og historien i spillet.
 

Lodin

Der Waaaah
#80
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@29.11.2004, 14.04
Bare et lite spørsmål, fra en som tydeligvis SUGER i slike spill. Jeg klarer ikke banke Blood Guardian, som er så tidlig i spillet. Jeg er Ventura eller hva de kaller seg. Jeg har tydeligvis lagt for mye vekt på intelligens og ranged combat. Noen tips?
142971​
Har du lagt noen poeng i Fortitude? Bare ved level 2 begynner den å gjøre deg ganske usårbar.
Ellers er det omtrent umulig å spille Vampire med en karakter som ikke har fighting skills. Kanskje gjøre noen andre oppdrag og spandere litt skills i melee før du fighter blodmonsteret?