Vampire The masquerade

  • Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato

Halky

Veteran bruker ;)
Vel nå sliter jeg litt :p Har kommet meg til han japsen som ska kjøre noen tester på meg osv... Og problemet begynner når jeg kommer til de 3 oppkutterene eller nå hva jeg ska kalle dem. Når jeg entrer det rommet, så skjer det liksom ingen ting, og den andre døren går heller ikke opp :/ Så hva må jeg gjøre for og komme videre der?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Ehh skyte på hva da om jeg tør spørre? Har prøvd det, men liksom det glasset er jo skuddsikkert og det er ikke mye man får gjort med de oppkutterene heller. Og noen rocket luncher har jeg jo da seff ikke :p
 
FAEN! >_< Hopper ut av spillet når jeg skal ta båten etter han teite normannen <_< Noen andre som sliter med dette eller har gamet mitt bestemt seg for å være slem med meg? :(
 

Lodin

Der Waaaah
Posta løsninga før, men Internet spiste den opp.
Q: Help! The game crashes after I get on the boat in the Caves.
A: Unfortunately, nearly everyone has this bug. Add "-console" to your vampire shortcut (no quotes). Then load up your saved game, go near the boat, bring down the console and type the following:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
If you saved Johansen:
SaveJohansen()

Then to level transition if you're anybody but a Nosferatu:
changelevel2 la_hub_1 taxi_landmark

And if you're a Nosferatu, instead use:
changelevel2 la_hub_1 sewer_map_landmark
 
Er det bare meg eller løper fyren din som en homse?!?!? Det ser jævla stygt ut + at han går vel... kanskje litt for macho, men uansett det er et dritfett spill !!
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg tror kanskje vi har valgt feil rase eller noe. Min neger løper også som en homo.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Poker's dritt spill, selv om jeg skriver inn den comandoen i consolen så funker det fortsatt ikke og komme videre :/ Ser også at det dukker opp mange errorer i den consolen når spillet ska loade seg inn til det nye stedet. Den erroren som kommer opp er nesten som følger: error, kunne ikke åpne osv.... Så jeg håpder det kommer en patch til spillet snart, eller's så får jeg ikke kommet med videre i det.
 
faar aa kunne gaa videre etter du har aapnet consolen, trenger du bare aa skrive chareditor i consolen sa tar du cancel fra chareditoren sa kan du ga videre
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, er ikke helt med i det du sier her. Siden jeg åpner den consolen når jeg står like ved båten (hopper ikke oppi) og skriver inn changelevel2 la_hub_1 taxi_landmarke og spillet beynner og loade inn det nye brettet, og den går og går og etter hvert som den loadingen går fremover og går mot slutten så dukker det opp en del errorer osv.. Så det ender med at spillet hopper ut igjen :/ Sånn som skjer når jeg tar båten.
 

Lodin

Der Waaaah
Prøvd å gjøre det før du går tilbake til hula med båten?

Det finnes også en hjemmelaga patch som fikser bla. dette problemet, men da må du starte opp en save fra før du gikk inn i båthula første gang.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hakke prvøvd det før jeg går tilbake nei, siden jeg gjorde det sånn som det sto at man skulle gjøre det, altså når man var ved båten.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg åpna consolen og skrev koden mens jeg hadde inventoryet oppe, men ellers gjorde jeg ikke noe annet enn det som står.
Skal se litt omkring om noen har hatt samme problem som deg.
 
Nå har jeg endelig runna spillet selv. Var litt sjokkert over at det forsatt var mye igjen etter båthulen, var sikker på at jeg hadde kommet til slutten jeg..