Vanskligste spillet EVER!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#21
Scary Paladin har tatt hele story mode på hard, jeg har "bare" klart Siberia. Jeg gleder meg ikke til Atom Smasher.. :ermm:
 
#22
Siberia er det trøtteste spillet jeg har vært borti. Solgte det momentant etter at Sonic_the_Hedghog gav meg det i bytte med noe for en god stund siden.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#23
:eng101: Siberia refererer til det første brettet på Timesplitters 2 og det gir deg en fin utfordring på hard.
 
#24
Hmmm...
Misforstålse fra min side.
Men Siberia kan like gå under vanskligste spill ever. Å finne den konsentrasjon som trengs til å spille det er uoppnåelig for min del.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#25
Aaah, TimeSplitters 2 ... Tror faktisk jeg kom meg til rundt Atom Smasher på Hard, men så sa det faenmeg stopp. Grusomt vanskelig spill til tider, om ikke sinnsykt underholdende. Og faen i helvete så vanskelige noen av Arcade-greiene var.
 
#26
Enig i at det er mye uoverkommeligheter i TimeSplitters 2. Kommer særlig til å tenke på Assualt i den sammenhengen (Nå er det sikkert ting som er mye vanskeligere, men jeg klarer ikke å tenke på noe mer spesifikt enn det, foruten ting som er nevnt naturligvis). Det kan være latterlig vanskelig til tider.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#27
Husker vi hvor mange prosent vi klarte complete? Jeg klarte godt over 70% før en venn av meg presterte å slette profilen min. Det var en sørgelig dag.
 
#28
Advance Wars og oppfølgeren Black Hole Rising har noen veldig vanskelige kamper. Ellers kommer jeg ikke på noen spill jeg har slitt veldig med.
 
#29
SITAT(Nicholas @ 11.07.2006, 20.20) 13932
Husker vi hvor mange prosent vi klarte complete? Jeg klarte godt over 70% før en venn av meg presterte å slette profilen min. Det var en sørgelig dag.
[/b]
Det var grunnen til at jeg sluttet å spille Timesplitters 2. Kameraten min klarte å slette min profil som hadde unlocket det aller meste. Aner ikke hvor mange timer med svette hender jeg har brukt på ARCADE for å unlocke.

Fitte, bare lese om det og skrive om det gjør meg forbanna over at jeg mistet den profilen :grr:
 
#30
SITAT(Revan @ 11.07.2006, 23.09) 13953
Advance Wars og oppfølgeren Black Hole Rising har noen veldig vanskelige kamper. Ellers kommer jeg ikke på noen spill jeg har slitt veldig med.
[/b]
Jepp, har slitt hardt og lenge med et brett spesielt.



Lagde like gjerne en uforståelig tegning, husker jeg rett er man hun lille jenta og slåss mot slemmen med det hvite håret. Man har en del rocket launchere, men det hjelper dårlig mot fienden evige large tanks. Helvette!
 

imported_Dash

Lurking since 2006
#31
Turtles 1 er det feteste turtles spillet noensinne!

Ghosts n goblins er derimot sykt vanskelig, det er helt umulig å komme igjennom hele spillet..

R-Type er også veldig vanskelig, ett skudd og man er dau.

Megaman 1 er veldig vanskelig, ikke så vanskelige bosser men veldig vanskelige brett, ingen E-tanker, ingen passord. Ganske bra spill fordet da..
 
#32
SITAT(Lv2RedSlime @ 13.07.2006, 11.03) 14157
Jepp, har slitt hardt og lenge med et brett spesielt.



Lagde like gjerne en uforståelig tegning, husker jeg rett er man hun lille jenta og slåss mot slemmen med det hvite håret. Man har en del rocket launchere, men det hjelper dårlig mot fienden evige large tanks. Helvette!
[/b]
Etter litt fant jeg ut hva tegningen din ser ut som. Det ser ut som kampen mellom Sonja og Lash, hvor Lash angriper fra fog'en, og trenger bare et kjøretøy på ditt HQ før hun vinner. Er det dette mapet:

 
D

Deleted member 91

Gjest
#33
SITAT(Dash @ 15.07.2006, 02.29) 14556
R-Type er også veldig vanskelig, ett skudd og man er dau.
[/b]
Særlig på den beinharde SNES-versjonen, hvor det ikke fantes *noen* mid level checkpoints. :grine:
 
#34
SITAT(Dash @ 15.07.2006, 00.29) 14556
Ghosts n goblins er derimot sykt vanskelig, det er helt umulig å komme igjennom hele spillet..
[/b]
Har hørt at man må spille igjennom hele spillet en gang til etter siste boss i enda vankeligere modus...

Akuurat som Kid Icarus, som også er et rimelig vrient spill til tider.

SITAT(Revan @ 15.07.2006, 01.11) 14561
Etter litt fant jeg ut hva tegningen din ser ut som. Det ser ut som kampen mellom Sonja og Lash, hvor Lash angriper fra fog'en, og trenger bare et kjøretøy på ditt HQ før hun vinner. Er det dette mapet[/b]
Det er akkurat det brettet jeg tenkte på :D ^_^ Fy fader, husker det brettet gjorde så jeg ga opp hele spillet... :$
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Øh... ikke for å være kjip eller noe, men det brettet der klarte jeg på første forsøk. Var igrunn temmelig enkelt. :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#36
Jeg skulle akkurat til å si det selv, det brettet var ikke store bryet.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#38
Det Advance Wars-brettet så rimelig voldtekt ut, hvordan klarte dere det? Eller er det bare jeg som er idiot?
 
#39
Egentlig så er det temmelig lett, for hør her. Du har en base på toppen av brettet, og nederst starter fienden. Langs begge sidene er det fjell som stenger ute fiendens stridsvogner fra å kunne angripe alle dine rakettkastere. Når fiendene hele tiden beveger seg oppover, da skyter du bare på dem. Enkelt. :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#40
SITAT(Thinaran @ 15.07.2006, 19.06) 14707
Jeg klarte aldri førstebrett i NES-versjonen av Ghosts 'n Goblins. :(
[/b]

Jeg har faktisk runda NES-versjonen to ganger etter hverandre, som spillet "krever". :ninja: