hater forresten angry nintendo kid. Han har noen bra poeng, men er der faktisk for bare å kritisere, og i lengden sitter du der bare å irriterer deg over at han er så "sint" som han er.
Et av de vanskeligste spillene jeg har spilt er Blade Runner til PC. Klarer faen ikke å komme til cd2 engang. Snufs. jeg har klart å komme meg litt rundt, finne litt info, plutselig kommer det en kar og dreper meg med et sverd.
Allikevel elsker jeg spillet. hmm.. .
Ghosts n ghoblins er seff ultrahardt, men jeg syntes Maximo (ps2) var relativt enkelt i forhold. 100% tar tid, men er ikke så vanskelig.
Street Fighter 2 på vanskelighetsgrad 7 er ikke så vanskelig trodde man.. helt til man kommer til sagat. Han gjorde at jeg ødela begge kontrollene mine. Mor ble sint, men kjøpte allikevel to nye til meg

poenget mitt er vel at det egentlig bare er sagat som er vanskelig. M bison er knall enkel med Chun Li. Det er bare å hoppe opp og ta hardt spark i hodet hans. man må hoppe hele tiden da. Det er viktig. Den samme teknikken funker også på balrog og vega. På ryu og ken er det bare å være dhalsim, sette seg ned og bruke hardt slag. da kommer han til å ta shoryuken nesten hele tiden og du kan slå han når han lander.
andre vanskelige spill. hmm.. hmm.. Indiana jones: Fate of the atlantis.
det synes jeg er veldig vanskelig.