Vanskligste spillet EVER!

#41
Jeg klarte ikke å fullføre første brett i Double Dragon 3 på NES, så jeg synes det spillet er vanskelig

samme med gradius
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#42
SITAT(Buggz @ 15.07.2006, 20.01) 14722
Jeg har faktisk runda NES-versjonen to ganger etter hverandre, som spillet "krever". :ninja:
[/b]
Sånt glemmer man ikke nei. Var moro å endelig klare det. Neste stopp: Dragons Lair. :rulleøyne:

SITAT(neocon @ 15.07.2006, 20.28) 14732
samme med gradius
[/b]
Ja faen, et spill som jeg ikke har klart enda. :argh: Gjelder egentlig Ninja Gaiden også når jeg tenker meg om.


Noen som er med på Timesplitters 2 high score tabell så man får litt utfordring fra hverandre?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#43
SITAT(Scary Paladin @ 16.07.2006, 08.25) 14811
Sånt glemmer man ikke nei. Var moro å endelig klare det. Neste stopp: Dragons Lair. :rulleøyne:
Ja faen, et spill som jeg ikke har klart enda. :argh: Gjelder egentlig Ninja Gaiden også når jeg tenker meg om.
Noen som er med på Timesplitters 2 high score tabell så man får litt utfordring fra hverandre?
[/b]
Dragons Lair.. :argh:
*holde seg for øra og nynne en låt, hører ikke, hører ikke...*

Du VET jeg er med på en TS2 high score tabell. B)
 

imported_Dash

Lurking since 2006
#44
Forresten, metroid 1 er også utrolig vanskelig.

jeg tror ghosts n goblins er så vanskelig fordi man styrer den ubrukelige arthur. Hadde man styrt megaman isteden, hadde spillet vært mer brukbart.
 

Alexander

frilans ufør
#47
SITAT(Thinaran @ 09.07.06, 11.23) 13514
hvordan i faen skal man kunne gjette at for å finne den andre mansionen, må man knele ved vannet mens man holder den hvite krystallen?!
[/b]
Jeg gjettet faktisk det da Agradula og jeg gikk gjennom spillet i februar.


Dere tror dere kjenner vanskelig. Prøv Space Harrier til Sega Master System uten save states.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#52
Er forøvrig bekreftet for en stund sida at et av idenes vanskeligste spill, Contra, kommer som XBLA-spill etterhvert. Skal bli... frustrerende. Lurer på om Konami-koden fortsatt funker?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#55
Pff, så snart man har lært seg at man må dodge kjappere en vanlig, så er det jo griseenkelt og skaffe seg et trailerlass med ekstraliv. Men Hominid er tøffe saker ja.
 
#57
Street fighter II på vansklighetsgrad 7....
Er ikke umulig men vanskelig.

Sviv (swiv,sviw,swiw husker ikke....) 3D. Det er JÆVLA vanskelig. Kommet til level 3 en gang. Saiko spill. Alt for masse fiender. Du dør hele tiden, av alt og med en gang. Shitty vanskelig
 
D

Deleted member 91

Gjest
#58
Faen, gikk akkurat inn i tråden for å nevne Street Fighter II jo. Granted, jeg er fullstendig verdiløs, men i alle andre slåssespill jeg har prøvd er det *mulig* å vinne noen kamper på standard-vanskelighetsgraden. Etter å ha spilt 20 kamper kom jeg fortsatt ikke lengre enn andre neger på verdenskartet. Faen som jeg hater Ryu. Hadouken indeed.

Er forøvrig XBL Arcade-versjonen det er snakk om her.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#59
hater forresten angry nintendo kid. Han har noen bra poeng, men er der faktisk for bare å kritisere, og i lengden sitter du der bare å irriterer deg over at han er så "sint" som han er.

Et av de vanskeligste spillene jeg har spilt er Blade Runner til PC. Klarer faen ikke å komme til cd2 engang. Snufs. jeg har klart å komme meg litt rundt, finne litt info, plutselig kommer det en kar og dreper meg med et sverd.
Allikevel elsker jeg spillet. hmm.. .

Ghosts n ghoblins er seff ultrahardt, men jeg syntes Maximo (ps2) var relativt enkelt i forhold. 100% tar tid, men er ikke så vanskelig.

Street Fighter 2 på vanskelighetsgrad 7 er ikke så vanskelig trodde man.. helt til man kommer til sagat. Han gjorde at jeg ødela begge kontrollene mine. Mor ble sint, men kjøpte allikevel to nye til meg :D poenget mitt er vel at det egentlig bare er sagat som er vanskelig. M bison er knall enkel med Chun Li. Det er bare å hoppe opp og ta hardt spark i hodet hans. man må hoppe hele tiden da. Det er viktig. Den samme teknikken funker også på balrog og vega. På ryu og ken er det bare å være dhalsim, sette seg ned og bruke hardt slag. da kommer han til å ta shoryuken nesten hele tiden og du kan slå han når han lander.

andre vanskelige spill. hmm.. hmm.. Indiana jones: Fate of the atlantis.
det synes jeg er veldig vanskelig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#60
SITAT(agradula @ 27.08.06, 15.18) 21556
På ryu og ken er det bare å være dhalsim, sette seg ned og bruke hardt slag. da kommer han til å ta shoryuken nesten hele tiden og du kan slå han når han lander.
[/b]
Men det ække no' moro med mindre man skal være dritsta og spille som samme fyr hver eneste gang. :D

Hvem er forøvrig Nintendo Kid?