Venstre 4 Dævv [PC, 360]

oooooooooh. Vel jeg fikk x95, så fuck deg, din lille homo. =D
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
det er jo drømmespillet for de som syns zombieapocalypse-greia er morro.
Jeg er uenig. Zombiegreia har egentlig ganske lite å gjøre med hva som gjør detta spillet morsomt. Det er heller fokuset på samarbeid og alle de rare situasjonene man ender opp i. Det at man ikke kan forutse spawnsene og må utforske for å finne powerupsene tar vekk mye av rutinen.
 
Nå sa han ikke at det var settingen alene som gjorde spillet bra heller, da. Han mente vel at det utnytter potensialet en slik setting har til det fulle, som jeg ut ifra demoen kun kan si meg enig i.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Laster ned nå, forhåpentligvis ferdig om to timers tid, Steam driver og bugger. :sukk:
 

Novastrum

Feminist-elitist
Dobbeltpost. Noen som er med i kveld?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jaaa, plukker opp spillet imurru tenker jeg.... til PC of course. Hadde faktisk tenk til å vente litt på grunn av Wuttelukk, men nei. Trenger virkelig et bra FPS.
Forresten, jeg har ikke headphones. Synes dere det er litt påbudt? Er det verdt å punge ut med litt pæng for å spille dette med litt innlevelse? Kanskje skvette litt ekstra i buksa? =D
 
Vel hvis du ikke har lyd i det hele tatt vil du være totalt ubrukelig siden spillet baserer seg veldig på kommunikasjon. Og du kommer til å bli voldtatt av boss infected siden du ikke kan høre når de er i nærheten.

Men hvis du har høyttalere allerede... Joda, gå for det du. Hvis du finner et rimelig gamer headsett så er det gull verdt fordi L4D er et type spill du skriker i panikk til når ting går ad undas. Også slipper lagkameratene dine å høre spilllydene dine over voice.
 

oma

Village Drunk
Mange som bruker mics her? Jeg syns at de vanlige ingamelydene holder i massevis
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det hjelper jo når man kan koordinere litt, spesielt som infected siden det er veldig effektivt å pounce flere forskjellige spillere samtidig.

Også er det morro å høre på folk som nerdrager.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Brad comes up with a plan....

..that FAIL's so much XD


Men er dette samme kuken som ikke klarte å spille GTA4?
 

oma

Village Drunk
Om noen finner ut av en måte å spille med de gamle skinnsene så må det postes her, ait'!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ellers dro jeg med meg 360-versjonen hjem fra jobb idag for å sammenligne litt (samt spille splitscreen med en broder), og det er sant det de sier om at det ikke er så verst porta. Generelt sett ser det selvfølgelig svakere ut enn PC-versjonen, men det ser aldri spesielt dårlig ut, og kontrollen fungerer, for det meste ihvertfall. Det er mye takket være RB som lar deg snu 180 grader momentant, og noe jeg mistenker er en lett autoaim, men hei. I tillegg er det jo sånn at 360 har disse party-systemene og alt det der som gjør det akkurat like lett å spille med venner som på PC. Holder meg nok til PC-versjonen fremover (hvis ikke jeg kan spamme latteren til Zoey hvert femte sekund fungerer jeg bare ikke helt), men det var kule bønner at spillet fortsatt er knakelibrakelibra om man sitter uten PC istand til å dytte det.

Redigert: Og split-screen selvfølgelig, som er et skikkelig hoot.
 

Lodin

Der Waaaah
Det er shitscreen på PC og, man må bare kunne de rette konsollkomandoene. Ikke at jeg trur det er så mye vits der da. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det visste jeg faktisk, men sofa og 32" eier kjip kontorstol og 18". Spesielt når man er to. :p
 

oma

Village Drunk
Ga meg nettopp etter noen runder med Jo Inge, bittelitt SHDR og en haug goons. Det er helt jævlig faens festlig når man faktisk finner en ålreit server ... Gaben er utvilsomt favorittklassen min på zombiesida, helt vanvittig tilfredstillende å spy utover to-tre overlevende i akkurat riktig øyeblikk slik at de blir møljepult opp i et mørkt hjørne. Smoker er også dritgøy, selv om jeg av en eller annen grunn spawner som han sjeldnere enn fullmåne. Det er et punkt på det tredje brettet på No Mercy-kampanjen hvor alle de overlevende må ta en sånn liten heis og løpe bortover et sånt skrått tak for å komme inn et vindu, hvor man kan knulle drit seriøst istykker om man som smoker drar en overlevende av taket.

Og tank, da. Siste runde jeg spilte starta jeg som hunter ellernoe, dævva, respawna som Tank, fucket opp driten til alle og så vant laget vårt uten at det andre laget kom lengre enn rett utafor saferoomet. :D
Jeg speller bare L4D i det siste, jeg. Litt tabula rasa, men lite engasjerende når man vet at utvidelsespakken aldri kommer.

L4D er ufattelig morro i versus. Alle som hater på det fordi dem sammenligner det med resident evil eller doom3 kan spise en kjempestor bæsj.
Har tenkt endel på dette i det siste med L4D. Liker jeg versus mode eller ikke? Hovedsaklig så liker jeg ikke spill der jeg dør fort, og det gjør jeg ofte i versus mode, både som zed og som harman. Ikke fordi jeg er en elendig pikk, men fordi det .. er vanskeligere. Så, skal jeg fortsette å spille versus og bli bedre i det, og dø mindre, eller bare skippe det helt og spille vanlig campain, som rocker mer enn nok og gir masser av motstand det også, men man dør hvertfall ikke så utrolig ofte som på versus.

Hovedproblemet mitt er vel egentlig at det er så utrolig mange idioter som spiller versus. En gang (sist gang) ble vi meiet ned av zombiene etter 2% traveldistance, og sisteman på laget vårt var AFK. Når vi respawnet som zeds, så var han fremdeles AFK. Gjett hvem som ble tanken.

Jeg er jo klar over at det vil ikke skje om man spiller på lag med noen man kjenner og det er hardcore teamwork, men meh.. det er fuckery å vente 20 sekunder på å spille ett spill som skal være/er så intenst som dette er.