Venstre 4 Dævv [PC, 360]

Novastrum

Feminist-elitist
#81
Ja, 360 er det klart overlegne valget. 1280x720 maks oppløsning, dobbelt pris og ingen mulighet til å spille med mus og tastatur. :)
 
#82
Meh, utvalget av våpen er helt greit for min del. Kommer ikke på noe de kunne ha lagt til som ikke er dekket allerede eller ville bli game breaking. Men det var litt homo at de reklamerte i demoen at det skulle komme ti nye våpen, også pratet de bare om greiene til boss zombiene og de diverse gasstankene. Vel vel. Velkommen til markedsføring, og alle selskap i historien...

Men jeg skulle ønske at det var mer plot. Det er det eneste jeg kan klage over. No Mercy hadde sånn kul cutscene som etablerte settingen, jeg skulle ønske de kunne ha avslutta med en når man vinner spillet og hatt en til de andre også. Men nå må man være realistisk her da... Jeg vet fra personlig erfaring at animasjon tar tid, særlig med tanke på at den var fire minutter, så jeg kan absolutt forstå at det ikke ble gjort. Men de kunne i det minste ha knytt historiene sammen, hatt No Mercy lede inn i Death Toll eller noe.

Men for all del. Fantastisk spill. Jeg trenger bare å spille det mer. Har ikke fått tid hele uka. :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
#84
Ja, 360 er det klart overlegne valget. 1280x720 maks oppløsning, dobbelt pris og ingen mulighet til å spille med mus og tastatur. :)
Pluss at mods kommer til å eie så grovt når folk kommer litt ordentlig i gang. Allerede i demoen lasta folk inn andre brett og spilte på dem.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#85
Hazen: Jepp og da får du framerate som minner om sånn flippbok. Iallfall i Ninja Gaiden 2.

Sånn ellers tæsja jeg Versus akkurat, og dæsken så ekstremt forskjellig det er å spille som zombie. Pussig nok!
 
#86
Nja, det er kanskje sant i det tilfellet. Men når jeg spilte L4D i 1650x1... hva enn nå det var istad på pc skjermen gikk det fint det.

Og 1080P er jo noe som flyter fint med de fleste spill og det er ikke 1280x720 værtfall.

Jeg kjører xboxen min ved tvn på 1080i hvilket i grunn er 1920 × 1080 som mange andre og det er ingen forskjell i framerate.

Det varierer sikkert, men oppløsning er som oftest ikke noen begrensing.
 

oma

Village Drunk
#87
@ yeti: Men du skulle ikke si noe om hvordan du spillte med meg og hvordan dere 3 døde og jeg måtte drepe tanken helt alene, NEIDA!

Uansett, increadibly awesome game dette her, og til dere som skal spille i helgen, om de "faste" folkene ikke kan, så er nok jeg på hele natten om det skulle være krise ^^

Eneste virkelige argumentet for 360 versjonen er venner en vil spille det med, jeg kommer nok til å kjøpe det til 360 om en stund for å spille med folk som ikke har maskin til å game pro style
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#88
Nei, skulle ikke si noe om det, men jeg kan godt si noe om den tidligere runden hvor jeg battla tanken og mislyktes og du tok ansvar og cappa tredjemann på laget før du ble grust selv. ^^

Samma det, som tidligere påpekt er det flo og fjære-syklusen med suksess og fiasko som gjør hele Left 4 Dead-opplevelsen så sjennial. Det, og sånne øyeblikk som da jeg spilte Versus og klarte å Hunter-ambushe en stakkars stakkar som var så langt unna gruppa at de ikke fikk redda'n i tide og jeg deretter raketterte opp på førsteplass. Eller som da vi klarte å få heksa stuck på bånn av en stige og jeg hagla henne i ansiktet slik at jeg fikk Achievement. Eller da jeg og en annen kis i en tidligere Versus-runde nærmest spratt fram og tilbake mellom to Smokers som bordtennisballer. Osv.
 
#90
plukka meg opp dette idag til 360(så klart) :D jeg og 2 kompiser spillte det co-op og runna det på 4 timer.. litt kort men meget meget morro var det, kommer til å spille det gjennom engang til, single player. Syns det skulle vært mer utvalg av guns
Da anbefaler jeg deg å jekke opp vanskelighetsgraden ett hakk. Har fullført 2 kampanjer i co-op under Normal og det ble faktisk litt for lett, selv om vi tidvis fikk nok juling av Tank :ler:

Fant også ut at heksa er ikke glad i lommelykta mi :$
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#92
Ah, så det var derfor hun ble rabiat selv om vi alle hadde lyktene av..

Jeg prøvde den første kampanjen på advanced difficulty med tre tilfeldige, men ganske spillystne og artige, amerikanere. Vi klarte med noen wipeouts å spille greit sammen og nådde etter litt tid til det femte og siste brettet i kampanjen. Der gikk alt til helvete. Flere ganger. Det virka som om de infiserte begynte å samarbeide for å lage faen for oss. Én av amerikanerne fikk det for seg i løpet av de første brettene at spillet hater fyren, fordi han var alltid den tankene, smokers og hunters gikk etter og han var alltid første eller eneste til å dø. Nå derimot ble han først fanget av en smoker og dratt forbi et hjørne der en hunter hoppa på han ved siden av en boomer som fikk et hav av infiserte til å beine løs på fyren, og deretter oss. Nytt forsøk og vi ender opp på taket og skal vente på et helikopter (som bruker evigheter på å komme :argh:). Jeg står på gattling gun og skal slakte de første bølgene med zombier, men før jeg rekker å knerte den første hopper en smoker på taket litt unna og huker tak i meg. Han klarer ikke å dra meg opp og jeg ender opp med å henge foran bygninga til å bli dengt ihjel. Samtidig, med en inaktiv gattling gun, blir de andre overrumpla av flere flokker infiserte og to boomere og vi prøver på nytt ikke lenge etter. Slik fortsetter forsøkene der vi gang på gang blir imponerte av vår egen uflaks og spillets rigide innstilling til å skulle gjøre brettet vanskeligere for hvert forsøk.

Jeg prøver på nytt i kveld, spillet er tross alt kjempegøy!
 
#99
Jeg digger dette. Veldig. Har ikke fått spilt så veldig mye online enda, men jeez... det er jo drømmespillet for de som syns zombieapocalypse-greia er morro.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ga meg nettopp etter noen runder med Jo Inge, bittelitt SHDR og en haug goons. Det er helt jævlig faens festlig når man faktisk finner en ålreit server ... Gaben er utvilsomt favorittklassen min på zombiesida, helt vanvittig tilfredstillende å spy utover to-tre overlevende i akkurat riktig øyeblikk slik at de blir møljepult opp i et mørkt hjørne. Smoker er også dritgøy, selv om jeg av en eller annen grunn spawner som han sjeldnere enn fullmåne. Det er et punkt på det tredje brettet på No Mercy-kampanjen hvor alle de overlevende må ta en sånn liten heis og løpe bortover et sånt skrått tak for å komme inn et vindu, hvor man kan knulle drit seriøst istykker om man som smoker drar en overlevende av taket.

Og tank, da. Siste runde jeg spilte starta jeg som hunter ellernoe, dævva, respawna som Tank, fucket opp driten til alle og så vant laget vårt uten at det andre laget kom lengre enn rett utafor saferoomet. :D