Troor jeg gjorde det, men jeg kan skjønne at dere overså det, pleide som regel ikke å argumentere før.
Uansett, Argumentum ad populum - takk for ordene! De vil utvilsomt bli brukt mot mine rap-elskende-kompiser på skolen i morgen. ("en feit nigger som synger om bling og damer er ikke bra fordi flere på skolen liker det, dust") Likevell er det i flere tilfeller et faktum, selv om dere fornekter det. Dette er off topic, men jeg nevner det: Harry Potter. Det er en jævla bra bokserie. Og den er ikke bra fordi mange har kjøpt den. Heck, jeg så ikke på popularitet da jeg kjøpte den første boken i His Dark Materials-serien, gjorde jeg? (som forøvrig er en fin triologi) NOE må jo være grunnen bak en eller flere objekter/personers popularitet.
Maxi: Å dra frem den er teit, det vet du. Kan ikke sammenligne MMORPG på PC med et konsollspill, spesielt ikke en konsoll som ikke har flust med gode multiplayerspill som PC.
Og for å gjenta meg selv: Jeg tenker på Halo's singleplayer og Halo 2's multiplayer, som kombinert blir Halo 3, bare med litt svakere singleplayer enn Halo. Forge som forlenger levetiden og multiplayeren... vanskelig å forklare, men kombinert med kontrolleren til Xbox 360 som virker støpt for Halo 3 og mapsa, de er balanserte og jævla pene, pluss vehiecle-kontrollen som gjorde at jeg falt for Halo in the first place (kompis og meg kjørte Whorthog på strandbanen på Halo, vi var forbløffa over at det gikk ann). Halo 3 er den ultimate Xbox Live opplevelse i år med tanke på at de fleste Xbox-brukere er Halo-fans eller liker serien, og Halo 3 skuffet ikke. Holder dette eller?