Vi spiller Team Fortress 2 igjen! [PC]

#62
Jante skrev:


Som dere ser, så har jeg nettopp dasket til Fingus med min rørleggertang, og gir han derfor en hånlig latter og litt mobbende peking.
Litt seint ute her, men nå skal det faen meg sies at dette forekom først etter at jeg hadde rundpult deg og sentry nestet ditt to ganger med litt kreativ bruk av taunting og den nye usynlighetsklokka. :]
 
D

Deleted member 91

Gjest
#66
Det klæsjer jo bare fullstendig med den artistiske retningen i TF2 da, dere!
 
#69
Noen som kan forklare fordelen med huntsman sniper over ambassador spy?

Og jeg vil og være med.
 
#70
Huntsman er no dritt som casuals bruker til å lucke ræva di med. Uforutsigbar og treg, men kanskje nyttig om du er på 5 meters avstand.

Jarate er genialt (fordi man kan kaste piss på folk) men kun et svakt forsøk på å inkludere sniper mer i spillet - Som SHDR nevnte er sniper kun der for å countre andre snipere for det meste.

Ambassador eier om man er stødig og flink, siktet blir neger etter ett skudd og trenger rundt et sekund på å roe seg ned. Snipere med Razorback kan si takk og farvel, to skudd med ambassador på kloss hold.

edit: :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#71
I dag skal vi spille dataspill, dere! Vi kan jo prøve å sette et tidspunkt hvis dere vil, jeg kan jo slenge ut 21.00 som om det magisk skjer noe av den grunn. Alternativt idler jeg, eivind og jojinge i chatterommet på steam-gruppa til Spillegal i hele dag, så bare join den dritten, si hei, så cooker vi opp noe drit.
 
#76
Noen som gidder å forklare hva som er greia med lvl'ene på itemene som dropper? Hva er forskjellen på en lvl 60 item og den samme item'en i lvl 90?:tenke:

Edit: Og: Er det noen grunn til å beholde to kopier av samme våpen, eller er det bare å slette en av dem?
 
#77
Ingen forskjell mellom levler slik vi vet om.

Valve har nevnt at de skal implementere et trading system i fremtiden, så det er verd å ta vare på veldig ettertraktede items slik som Huntsman, Sandman, Dead Ringer, osv.

Men du kan sikkert kaste din femte Bonk.
 
#78
Jeg har ikke plass til flere items, men Fedoraen min klarte de å slette. Sende sint mail til Gabe.
 
#79
Oj, kan det skje? Får slette noe bæsj neste gang. Jeg har bare en Jarate og den vil jeg ikke miste for noe som helst.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#80
Jeg har spilt i maks tre timer siden drops ble patcha inn og jeg har en Huntsman. :mafia: