Vil du være spillanmelder?

Dakar deg, du får gå og ta deg en trøsterunk mens du kutter deg selv og gråter over jentene som ikke vil ha deg.
:kos:
 
I

impywimpy

Gjest
Onanai er terapai, men jeg må innrømme at dere har brakt forumet til et nytt lavmål, og da er vel alle fornøyde?

Du undervurderer min eksistensielle krise. :)
 
I

impywimpy

Gjest
Da har jeg et spørsmål: Hadde vår alles Erlends Gradius Collection omtale hold til en plass på Roobies drømmelag? Grunnen til at jeg spør er at omtalen er noe av det verste rælet jeg har lest fra den kanten på lenge, og det er tydelig at de allerede omtalte hull tar opp litt for mye av hjernekapasiteten til sjefsnegeren. Litt OT, siden han uansett har gjort sitt beste for å skryte av egne talenter og rakke ned på andre i dette emnet.

Link!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og årets "dårligst skjulte personlige vendetta"-pris går til...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, jeg er sjalu på deg fordi du er sinna på Erlend, eller noe.
 
I

impywimpy

Gjest
Jeg er da ikke sinna på noen. :grine:

Nå som Spillegal bare eksisterer som realityfenomen, er vel vakre kjærlighetserklæringer som dette trenden heller enn unntaket.
 
SITAT(impywimpy @ 25.10.06, 15.34) 30324
Da har jeg et spørsmål: Hadde vår alles Erlends Gradius Collection omtale hold til en plass på Roobies drømmelag? Grunnen til at jeg spør er at omtalen er noe av det verste rælet jeg har lest fra den kanten på lenge, og det er tydelig at de allerede omtalte hull tar opp litt for mye av hjernekapasiteten til sjefsnegeren. Litt OT, siden han uansett har gjort sitt beste for å skryte av egne talenter og rakke ned på andre i dette emnet.

Link!
[/b]
Vet ikke helt om du har skjulte argumenter eller hva, men det korte svaret er ja.
 
I

impywimpy

Gjest
Intensjoner. Ordet er intensjoner. :D

Edit: Nei, egentlig ikke. Hvis du ikke vil stille deg bak min flagrende blodrøde banner, er jeg virkelig på tynn is. Faen ta dere alle sammen!
 

SHDR

Gullmedlem
Nytt lavmål? Jeg tror du har utelatt et par andre glimrende kandidater ... Og angående omtalen, så ble den ikke akkurat noen Nobelpris-kandidat, men den fikk jobben gjort. Og jeg kommer nok ikke til å skrive noen flere omtaler på en stund. Jeg er møkk, dritt, homolei av spillomtaler.

Det er kanskje derfor omtalen ikke er særlig bra. Engasjementet er ikke helt tilstede. Dessuten var den god nok for Tor-Steinar, og siden jeg ærlig talt ikke hadde det minste lyst til å skrive omtalen, så holder det for meg.

Men takk for konstruktiv kritikk. Den sved i hjerterota. :D
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Erlend. Gi meg ditt engelske nummer. Din homo!

Og la meg bare si, uavhengig av alle de useriøse innleggene.

BULLSHITBINGO!

Faen ta. Dette inlegget er et av de mest homo som noensinne har vært her. Det blir på en måte som en innleggs-post-count-upper.
Det er seff derfor jeg svarer her. trenger å få opp innleggscounteren min. kniz.

ps! faen ta
 
For å ta dette skakkjørte emnet tilbake til sporet, eller det som har vært sporet mesteparten av innlegget. Vi, jeg i alle fall, har nå fokusert utelukkende på gramatikk og skrivefeil de siste ukene. Noen som har merket noen forbedringer? :p
 

Sancti

Terrorkatt
Har ikke lest noe på siden enda, men start med "gramatikk", du. To m-er. :kos:
*lese*