Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Ah, den vet jeg hvor er. Jeg hadde pinna den som en av de sjappene som går konk ganske fort, men det er bra den holder stand.
Tror nok dere kommer til å kjøre en pris som ligger en del hundrelapper over Elkjipern.
 
SITAT(CockMcBalls @ 10.10.06, 22.46) 27475
Tror nok dere kommer til å kjøre en pris som ligger en del hundrelapper over Elkjipern.
[/b]
Garantert, men vi i butikken syns det er helt greit, siden personalet på Elkjøp-butikken der sender kundene deres over til oss etter de har handlet maskiner der. ^_^
 
Hører rykter om at folk akn få prøve Wii på elektroworld messa på lillestrøm i helga, vurderer å ta meg en tur bare pga det :)
 

Kilik

Lokal moderator
SITAT(Lodin @ 10.10.06, 12.57) 27372
Litt nytt om Red Steel. Dette er riktignok fra britiske Official Nintendo Magazine så det er vel lov å være en smule kritisk? Hadde og vært ok om noen fant disse scannsene og posta dem. ^_^
[/b]
Joda, det begynner å komme seg, men jeg fortsatt ikke er helt overbevist. Spillet går gold om to uker, så det er så og si det endelige resultatet vi ser her:
Scans

SITAT(GombA @ 10.10.06, 23.32) 27483
Hører rykter om at folk akn få prøve Wii på elektroworld messa på lillestrøm i helga, vurderer å ta meg en tur bare pga det :)
[/b]
Jeg har hørt snakk om fire Wii-maskiner som har kommet til Norge denne uka, men dessverre kun tilgjengelig for importør, butikkjeder etc. I følge Nintendo selv er det ikke mye spennende de viser fram.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Tjah ... du kan jo ta turen til Tønsberg og loke utenfor Elkjøp med meg? :trollmann:
 
Bah! Du er vel av folket som drar på festival og bor hos besteforeldrene dine rett ved siden av heller enn å ligge i telt på campen og, tenker jeg!

Ekte menn fryser raua av seg!
 

Lodin

Der Waaaah
Hvorfor i alle dager skal folk ut å fryse og stå i kø? Sist jeg sjekka har Nintendo gitt garantier til hver kjede\butikk med minimum mengde maskiner de kan sende ut og jeg tviler på at noen tar forhåndsbestillinger over det.
Med mindre dere er blant de som bare har planer om å dukke opp den åttende å håpe at de har til overs. =D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvorfor jeg skal stå ute? For å ha en Wii i henda mine kl 09 presis!

PS: Jeg fryser ikke. End of story.



EDIT: Med mindre jeg kan snike meg til en dagen før.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Dessuten er det noe spesielt ved å campe utenfor en butikk i avente av ny konsoll. Kan på en måte sammenlignes med fårehuene du finner utenfor kinoene dagene før premierevisning av en ny Ringenes Herre-film.
 
Noen som vil stå utenfor elkjøp i Sandefjord med meg? Den har blitt mye større og koselig siden sist gang. Dessuten bor jeg bare et par hundre meter fra butikken nå. ^_^

Jeg kan ikke skjønne at noen som har tid ikke gidder å stå utenfor sin lokale el-butikk og vente i spenning på Wii når den lanseres. Det er jo så stemningsfult og hyggelig. :elsk:
 
Jeg bor i Sandefjord og har tenkt til å kjøpe den i butikk , men jeg er usikekr om det blir elkjøp eller expert(om expert kommer til å selge den da) hvis de ikke gjør det blir det elkjøp, jeg kommer til å stå utenfor kanskje to timer før åpning
 
That's the spirit!

Jeg gleder meg allerede til å våkne opp grytidlig og vite med sikkerhet at i dag, får jeg meg Wii. Å møte opp sammen med andre før butikken åpner er jo dritkult. Alle er der av samme grunn. Alle gleder raua av seg. Det er en herlig følelse av fellesskap.
 
SITAT(Morbo @ 11.10.06, 00.52) 27502
Bah! Du er vel av folket som drar på festival og bor hos besteforeldrene dine rett ved siden av heller enn å ligge i telt på campen og, tenker jeg!

Ekte menn fryser raua av seg!
[/b]
Jeg satt/sto utenfor Elkjøp i rundt 7 timer på lanseringen til XBox 360, så ikke snakk om at jeg ikke vet å fryse raua av meg. Den gang fikk jeg en XBox 360 gratis fordi jeg var først i køen også, så det var jo til slutt verdt det også.

Men et jævlig godt tips til folket som skal ut i kulda å vente: Sørg for å ha en stol å sitte på, og sørg for å ha jævlig varme klær.
 

Novastrum

Feminist-elitist
SITAT(Cake? @ 11.10.06, 09.46) 27520 Det er de mest kliniskrenskede krampeminimalistiske Ikea-rommene jeg har sett.
Virker som om Nintendo er i ferd med å forflytte seg over til trendhjørnet i fra de koselige familie-settingene til kalde og popfokuserte renhetsfengsler uten særpreg.. Nice.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.