Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

ExciteMike jeg sverger! Den siste trailer'n fra directen i dag, var den siste dråpen. Ser ut som det beste mariospillet noensinne.

Tror ikke du blir så mye sony fan sjøl den dagen Mike. :p
 
Ja det gjør hun. Dette får meg til å lure på om det finnes kanskje en eller annen form for hemmelig kostyme, eller forhåpentligvis en hemmelig spillbar karakter.

Og om Nintendo puler oss igjen, Lodin, så skal de få lov. Jeg trekker herved buksa ned på leggene og smører rumpa godt med vaselin.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Selv synes jeg det er ganske trist når Sheriffen virkelig setter skapet på plass ved å påpeke hvor ræva Nintendo er. Da er det bare å prøve så godt man kan å døyve smerten med A Link Between Worlds og Super Mario 3D World fram mot jul. Og om ikke det holder, så får man forsøke så godt man kan å holde ut tilværelsen ved å spille mer Pokemon X/Y eller nyeste Phoenix Wright. Ja, han derre Sheriffen han veit nok hva han snakker om.
 
Riffa ja..

Nei, Animal Crossing new leaf er fortsatt noe jeg er opptatt med daglig. Og jeg har fortsatt et par hundre mons igjen å fange.

Også påminner jeg om at Steamworld dig er ganske awesome. Selvom det er indie. Jeg har null problemer med å få tiden til å gå frem til de storspilla du nevner, tryggve.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har spilt New Leaf hver dag siden det kom ut selv, så joda, går seg nok til.
 
Sammenliknet med Yeti suger dog de fleste.
 

Lodin

Der Waaaah
Ja det gjør hun. Dette får meg til å lure på om det finnes kanskje en eller annen form for hemmelig kostyme, eller forhåpentligvis en hemmelig spillbar karakter.
Spillet har en hemmelig spillbar karakter, Rosalina. Syns i grunn det er rart at Nintendo har annonsert såpass mye om spillet siden de vanligvis pleier å sitte mer på korta. Super Mario 3D Land var egentlig dobbelt så langt som de egentlig sa og Luigi var hemmelig karakter i Super Mario Galaxy.
Ellers da? De snikene har luska WiiU Sports inn på maskina mi mens den sto i dvale uten at jeg har bedt om det. Veit de allerede hadde annonsert at de skulle gjøre det, men det er litt spesielt.
 
Selv synes jeg det er ganske trist når Sheriffen virkelig setter skapet på plass ved å påpeke hvor ræva Nintendo er. Da er det bare å prøve så godt man kan å døyve smerten med A Link Between Worlds og Super Mario 3D World fram mot jul. Og om ikke det holder, så får man forsøke så godt man kan å holde ut tilværelsen ved å spille mer Pokemon X/Y eller nyeste Phoenix Wright. Ja, han derre Sheriffen han veit nok hva han snakker om.
Det er fint at Wii U endelig har fått noen spill, det er vel egentlig det eneste jeg har hatt å si om Nintendo.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
He he bare trolla da? Samma det, jeg koste meg med en Nintendo-klassiker i går kveld, da jeg endelig fikk ræva meg til å spille ferdig Super Metroid igjen. Og da jeg så årstallet på slutten slo det meg at til neste år er det tjue år siden det kom ut. Får finne fram sixpencen og spaserstokken og rusle meg ned på kolonialen.
 
Det er jo greit at det endelig er noe å glede over. Jeg har vel ikke kommentert noe om Wii U siden august/september og da påpekte jeg åpenbare ting som at folk kun kjøper Wii U for å spille remakes som Wind Waker og at det ikke fantes noen nye spill som gjorde konsollen verdt å kjøpe. Nå er det tydeligvis det, så kan vi notere det.

Ellers vet jeg ikke helt hva som er kontroversielt med å rette en streng pekefinger mot vennekoder og mangelen av ladekabler når man kjøper en 3DS, men men. PS Pokemon er dritt for unger.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg plukker opp WiiU når det kommer nye titler jeg er skikkelig gira på å spille, hittil er det ingen. 3DSen derimot er og har vært lenge på et godt sted og det er det vel ingen som utfordrer heller.

Super Mario 3D World kan virke som det spillet for det ser ganske fett ut, men må uansett anskaffe den når nye Mario Kart kommer.
 
Det var det som fikk meg til å kjøpe Wii U, i allefall. Fant ut at jeg like gjerne kunne kjøpe den nå som man får med Wind Waker HD istedet for Nintendoland.

Angående det, så har Bergsala sjekket saken og funnet ut at koden min ble brukt på samme maskin den 10 oktober. Jeg har altså fått en nulltstilt, brukt Wii U.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Foreslår at du klikkr inne hos Lefdal.
 

Lodin

Der Waaaah
Super Mario Galaxy brett i Smash. Ifølge Sakurai slåss man på hele planeten og gravitasjonen er tilsvarende fra spillet så det endrer ting totalt. :eek:



Og her er soundtracket til 3D World. Rosalina har svart kattedrakt. :eek: