Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nintendo my son just pointed at a gorila & told me its a donkey. what hav u done to my child
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg er helt skywardswordhater84 sjøl ass. Men A Link Between Worlds er det beste Zeldaet, så håpet er verdt å ha føler jeg.

Og nytt Metroid. Herregud ikke drit dere ut Retro!
Behold gjerne Wii-styring fra MP3. Men ikke gjør om historien til en forbanna manga denne gangen, plis.
 

Lodin

Der Waaaah
Blir ikke overaska om Nintendo sitt mea culpa for Other M er nettop en remake av Super Metroid i samme stil som Mink Between Worlds. Men til 3DS såklart.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Håper de outsourcer Metroid-franchisen til Treyarch så det blir Call of Samus.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Ugh, Metroid ja. Skal jeg gi Prime et nytt forsøk etter jeg kjeda meg gørr ihjæl sist gang? Tar det seg opp ett fire-fem timer?
 

Lodin

Der Waaaah
Spill Wii-versjonen med ikke bedriten kontroll så skal du se det blir gøy.

Doritospaven har forresten akkurat annonsert på twatter at Reggie dukker opp på skitshowet til Spike om noen uker og skal vise fram no nytt til WiiU. Regner med det bare er en trailer til Minky Kong, men no konkret om X eller Zelda hadde eid.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Er Wii-trilogien jeg har. Var moro nok så lenge jeg visste hvor jeg skulle, men ble uinteressant sekundet jeg måtte backtracke uten å være sikker på at det var nødvendig. Blir Mario en stund framover nå, så kanskje på nyåret.

Skyward Sword er forøvrig bedre enn Twilight Princess og nesten Ocarina/Wind Waker.
 
Skyward Sword er det Zelda spillet jeg har likt minst. Jeg vurderer sterkt å dra frem Twilight Princess igjen, da... husker så og si ingenting av det, men det er flere i ettertid som nevner det som sin favoritt, så det er kanskje verdt en ny runde.
 

Lodin

Der Waaaah
Ja for faen, på lørdag jo.
Blir spennende å se om Nintendo vinner no annet enn årets casual for Animal Crossing.
Og hva som blir årets spill til PC. =D
  • Battlefield 4
  • Gone Home
  • Papers, Please
  • The Stanley Parable
 
Årets Pokemon fortjener the big N!:brainfuck:

Ihvertfall er det deilig å se at her i huset har ikke Wii U blitt lagt på hylla som hos mange andre. Kona og guttungen har oppdaga at "Men michael, du har jo så mange spill innpå her" så dem driver å cooper Pokemon Rumble U, og 3d world, og spiller Zelda, og bare herjer vilt rett og slett. Så Wii U er den konsollen som blir brukt mest her i gården. Det ruler ass.

Hvis det er denne tråden dere (RobSnow) har drivi og forlangt et Super Metroid 2, eller Super Metroid HD remake, så kan dere ta dere ei rosinbolle, og kveles med den. Zebes ble ødelagt. La den være ødelagt.

Vis meg heller Nintendos spilldesign på sitt beste. Vis meg åpenbare løsninger som er vanskelig å oppdage, gi meg gode kontrollalternativ, og samtidig lek med nysgjerrigheten min. hvis det var 3dworld tråden dere diskuterte den i, og jeg tar feil, så føkk dere. Det spillet eier lang vei hvertfall.
 
Angående Metroid så tenkte jeg no ala Metroid Zero Mission, det var jo en dritbra remake av 1'eren...

Kunne gjort det samme for Super Metroid.

Og 3D world er det nest beste Mario spillet noensinne. Mario 64 tar første plassen fordi jeg har aldri klart å tatt av meg nostalgi linsene.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Yoshi's Island er hakket bedre, men du har jo ikke direkte kontroll over Mario. Greit at det heter Super Mario World 2, men må nok slenge meg på Agra her.