Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

D

Doctor Downs

Gjest
Ende-faens-lig er Wii U i hus og 3D World er knuskoselig. Spiller med den nye Mario-hatten på så klart. Måtte hente i fuckings Hayes og starte krig over legetimasjonen jeg hadde med, men nå er alt bare fryd og gammen!
 
Men hva i helvete. Tre dager på rad sanker jeg 9-10 StreetPasses og ALLE er fra Sverige?? WHAT. IS. HAPPENING.

*edit: Kan hende det er oppretta en Hotspot/Freezone aktig greie like ved jobben min der alle de søte Kaffebrenneriet-baristaene passerer på vei javakokinga si. Ikke veit jeg.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Martin! Jeg får hodepine av deg.
Hvor skal du liksom ha den jævla tven?
Vi tørker jo klær der!

Jeg synes jeg fortjener en førjulsgave fra meg selv, og siden ikke dama ville spille Super Mario sammen med meg i stua måtte det drastiske tiltak til. INGEN skal nekte meg i å spille Nintendo. Greia er bare det at promperommet mitt brukes som felles kontor, bokhylle, tørkerom, oppbevaringsplass for støvsuger, strykebrett og litt klær og sånne ting. Dessuten er det bare utstyrt med en Xbox 360 kobla en pc-monitor, og som kjent er ikke dagens konsoller skapt for å støtte min promperomsløsning. Den var god i 2005, men ikke nå lenger dessverre.

Jeg har en ubrukt 50" stående på loftet, og jeg har et promperom med veldig liten plass til overs. Dessuten har vi en krakk. Jeg er ikke ingeniør for ingenting, og løsningen ble som følger:


IMG_00000297.jpg


Nå må jeg bare vente til den utrolige trege system oppdateringa er ferdig før jeg spretter champagnen og promper i vei.

inb4: jeg gir deg to dager før den tven faller i gulvet
 
Skrivebordsingeniør mao? ^^
 
...men, atte, hæ? Hele greia med ekstraskjermen til Wii U er at du kan spille på kontrollerskjermen når dama di vil se Skavlan. Dis meik nåo sens.

*edit: Prøver du å si at dere har stue uten TV?
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Vi har selvfølgelig TV i stua, men en av livets mange forjævligheter er at det er forbud mot promping på den.

Jeg var faktisk ikke klar over at jeg kunne spille på skjermen til håndkontrollen i stedet for tven. Nå har jeg i det minste enda en unskyldning til å kjøpe en PS3 så jeg får spilt alt denne generasjonen har å by på =D
 
Da har jeg gått til anskaffelse av wn Wii U med de Mariospillene som er tilgjengelig. Blir vel kjøpt av Zelda og Rayman etterhvert. Wonderful 101 vurderes også. Da er vel konsollens spill mer eller mindre oppsummert?
 
Notert, men skeptisk. Likte Overlord på 360en og det ser ut som det er litt i samme gate?

Noe på shop som er verdt å få med seg?
 

Novastrum

Feminist-elitist
Ryktes at madammen/nissen plukker opp en til meg også. Blir Raeg-aften hvis det blir noe hjemmestrikk isteden.