Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Lodin

Der Waaaah
#62
Fra siste Iwata asks.

Iwata: I agree. The unique feature of the Miiverse is being able to send drawings, not just text. But since the advent of the internet, there have always been those who have used it for unsavory purposes.

Kurisu: Right, auto-detection of bad words is very simple.

Iwata: Yes, text messages may be easy to moderate; however, drawings are much more difficult.

Yuzawa: (laughs) I think I know where this is going.

Kurisu: Let us get this out of the way then. (laughs) We anticipated that some users would draw…

Kato: Can we even say the word?

Iwata: Go ahead. (laughs)

Kurisu: Ahem, uh. Some users would take to drawing penises.

Everyone: (laughs)

Kurisu: Well, it’s true. It seems to be more of a phenomenon found in the west.

Motoyama: Yes, we never had such a problem with our Hatena services. But, when we brought Hatena Flipnote to the West, we were caught off-guard by the amount of penises drawn by people.

Kurisu: So the team and I had to come up with a way to create a system that auto-detects those types of pictures.

Kato: Kurisu-san suggested we study different types of penises in order to create figure out the relative shape and size people would draw. We spent a week doing that before we realized that we should have been looking at drawings of penises rather than real-life pictures. (laughs) We were very embarrassed about that.

Kurisu: My judgement on these types of situations is poor. (laughs)

Motoyama: After a week, we made very good progress on the system. Then we tested the system with Nintendo of America and told them to start drawing. It went horribly.

Kurisu: What we learned is that people enjoy drawing penises. Multiple ones. (laughs) The system was not prepared to handle that.

Iwata: I do not think your team anticipated how difficult this would get!

Kurisu: No. (laughs)

Yuzawa: I was disheartened myself. We spent a few more weeks trying to get a system working.

Motoyama: Nintendo of America really took the system to its limits.

Yuzawa: You know what surprised me. No one drew a single vagina.

Everyone: (laughs)

Iwata: So, in the end, it all worked out?

Kurisu: Yes, we can safely say that we have a very good system to detect penis drawings. Hopefully player’s Miiverse experiences will be a fun one!
 

Lodin

Der Waaaah
#63
Ellers da? Mass Effect 3 og CODBLOPS 2 er vistnok nær identiske med 360-variantene, men kjører i dårligere framerate. Begge litt under PS3. Multiplayeren i BLOPS er dog 60 FPS som hos de andre og det er jo fint (for de som bryr seg om sånt). Tekken Tag 2 er derimot identisk med to to andre versjonene og all DLC følger med samt at det har nye moduser. Ifølge Destructoid er det versjonen man bør gå for, noe som sikkert vil glede Nilo.

Første uka eller så har Wii Uen solgt 400.000 enheter. Det er da 100k mer enn Wiien i samme tidsrom, men det gjelder å huske at Nintendo stort sett har fiksa alle distribusjons- og produksjonsproblemer de hadde med den. Desuten har Black Friday sikkert hjulpet en del. Så får vi se hva som skjer etterhvert, men den er vistnok lett tilgjengelig de fleste plasser.



Ser for meg at han der har vært en svipptur innom USA bare for å coppe og nå sitter på flytoget tilbake til Tokyo. Av en eller annen grunn har de ikke skrudd på varmen.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#64


Blir å plukkes opp i morra tidlig. Kroppen min er reggie.
 

Lodin

Der Waaaah
#65
Ikke lov å poste no om den før jeg har testa min på fredag. :argh:

Dette er en ting folk fant mens de romsterte rundt i koden til den nye e-sjappa.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#67
Ang. e-sjappa:



Spilla ligger på 499, dog EA er EA og kjører 599 på FIFA13 (som utrolig nok har en demo).
 

Lodin

Der Waaaah
#71
Da er maskina i hus så da skulle såklart dette være dagen da nettet her døde fullstendig. Prøver å oppdatere på naboen sitt nett nå, men gudene veit åssen det funker.
Zombie U pakka er forøvrig annerledes enn de først annonserte. Man får ikke med Nintendo Land, men det følger med en Pro Controller. Syns i grunn det er en grei deal uansett. :p

E: Nettet årna seg mens jeg satt på vent hos support.
 

Lodin

Der Waaaah
#73
En ting er fint med denne jævla lange updaten og det er at den starta opp igjen der den slutta etter at bajsenettet til naboen tima ut. :p

E: Jo også eier det å styre TVen med padda. Mye mer responsivt enn dritern av en fjernkontroll jeg har brukt til nå.
 
#74
Laster ned oppdatering på nintendoland nå. Ganske svær den også. Tok kort tid å lage en nintendo id da. Brukernavn Hagegnomen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#75
Fant ikke Hagegnomen.

Jeg heter Sviddlauk fordi Buggz er en bokstav for lite for :krava:.
 

Lodin

Der Waaaah
#76
Husk å sende invite eller hva faen fra plazaen hvor alle Miiene befinner seg, ikke i vennelista. Gjør man sistnevnte blir bare personen lista hos deg og vedkommende må også legge til deg. Ved førstnevnte får den andre personen opp en invite. Nintendo!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#77
Plazaen? MiiVerse? Jeg fant ikke noe sted å legge til folk derfra.
 

Lodin

Der Waaaah
#78
Her er mer om dette enn mine vage minner.
If goons want to add other people without them having to mutually add you, they have to do it through miiverse.

Basically they have to open Miiverse, go to their user profile, and then search for users. Search for the user they want to add. Open their Miiverse profile and click Friend Request.

This will allow them to enter a message. Once this friend request is sent, the recipient will actually receive a proper friend request without having to add the other person as well. They can just accept the request
Another important thing: The user has to set up their friends list for this to work properly. This is really easy. They have to hit the home button on the gamepad and click Friends List (Might just be Friends) From there they should get instructions on how to set it up, which will be literally like two questions it takes like 15 seconds. If they do not do this "Request Friend" will be blank on their profile when the user is searched for.
Husk å overføre rask fra Wiien din før dere drar siden det og er en ting å vise fram.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#79
Hvis noen lager ei MiiVerseliste/tråd er jeg Kleevah som vanlig.