Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

TheNormalGeek

også kalt Anders
Prøv å finn den personen Iwata bruker til å stjele frukten med
Game & Wario. Lurer på om jeg er blind eller alle fra Nintendo er totalt pro.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Prøv å finn den personen Iwata bruker til å stjele frukten med
Game & Wario. Lurer på om jeg er blind eller alle fra Nintendo er totalt pro.
Det der er lillebroren til Spy Party og ja det spillet der kommer nok til å eie.
 

Lodin

Der Waaaah
Nye spill i e-sjappa da? Funky Barn dukka opp og det er farmville uten bruk av ekte penger og har ingen spor av funk i seg. Det finnes også på disk så det er såklart overprisa.
Noe mer spennende er Mighty Switchforce HD fra Wayforward. De har dobla antall baner fra 3DS-versjonen og om man ikke har det er dette et bankers kjøp.
3DSen (fordi jeg ikke gidder grave fram den tråden) fikk Denpa Men som jeg skal teste i dag og Paper Mario Sticker Stars.

Forøvrig er det en kis som hyper 30 Great Partygames eller hva det heter i Miiverse og det er ganske patetisk. Rimlig opplagt at det er en utvikler eller no som bedriver viralings. XD
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa Denpa Men-demoen i går, det var Pokémon bare at absolutt alt var megastygt og kjedelig. Kampsystemet får Dragon Quest til å virke sofistikert.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg så en stream av Mighty Switchforce under US-launchen, det spillet så helt utrolig døvt ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er ganske kult på 3DS, iallfall. Det er ikke action og ikke plattformer, selv om det baserer seg på begge de konseptene; det er faktisk et puzzle-spill, hvor puslet er å finne mest effektive vei gjennom hvert brett. Pluss at det heter Mektig Byttemakt og det er et ålreit navn.
 

Lodin

Der Waaaah
Nintendo troller oss igjen!
"We have thus decided to restrict the access to content which is unsuitable to minors (PEGI) to the 11pm - 3am time window."

Eurogamer has just tested this and it appears to be true. We were unable to access Assassin's Creed 3 information or buy ZombiU digitally.
Jeg testa akkurat og kommer ikke inn i butikkbiten til ZombieU. XD
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg klarer ikke bli provosert. Jeg syns det bare er søtt og teit at de prøver på denne måten.
Det har muligens med at 11 til 3 er det tidspunktet man kan vise snusk på tysk TV, men det mekker ikke mye sense siden kun TV er bundet av de reglene der borte. Vi får se.
Jeg kan leve med det siden de uansett slipper nye spill rundt middnatt.
 
Det går direkte imot det som gjør digitale kjøp så innmari kjekt og kunne blitt løst på en langt mer elegant måte. Hvis de fikk hue ut av raua og laga et dugelig profilfsystem som tok alder i betraktning for hva som blir vist på butikken så hadde ikke vi som ikke har så lyst å planlegge de digitale kjøpene våre rundt en tidsramme blitt straffa. Ja, unger blir å lyge om alderen i profilen sin, men da er det liksom ikke Nintendo sin skyld noe mer.

Og hva med de som skal selge spillene sine på e-shappa? Begrenset tilgjengelighet vil gå utover salgene, så dette gjør det jo mindre attraktivt å utvikle disse spillene for platformen.
 

Lodin

Der Waaaah
Nå har Nintendo bekrefta at det er pga. tyske regler. Siden det europeiske hovedkvarteret ligger der har de ikke lov til å selge snusk på "dagtid". Alternativet er at de må flytte hele skiten til et annet land og det er tvilsomt at vil skje. :p