Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Lodin

Der Waaaah
Yoshis episke garn! Han er lagd av garn! :yoshi:\o/:brainfuck:

Forøvrig ble The Cave sluppet tidlig i dag så da lunta jeg det til meg. Lunta og til meg Balloon Fight til NES siden det koster 2 spenn av en eller annen grunn.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Tenker du på den nye Virtual Console til Wii U?

Spill slippes litt etter litt og må kjøpes på nytt fordi de overhales for å støtte MiiVerse og Gamepaden. De som allere har kjøpt et gitt spill på Wii Virtual Console vil få det til redusert pris.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fuck all, ny Mario Kart. Da blir det WiiU på meg og.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har allerede varsla kjerringa om at vi må ha WiiU når Wind Waker HD kommer.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er akkurat det der jeg var litt redd for, det har mista tegneseriepreget og ser ut som 3D-modeller igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Virkelig? Jeg tenkte dokketeater med en gang, og umiddelbart etter det tenkte jeg på om det var mulig for meg å kjøpe en WiiU og det spillet til høsten uten at frua finner det ut. Og ellers, hvis de ikke endra på noe var det vel heller ikke noe poeng i å lage en nyutgave.

Og: Det jeg gleder meg til, er å se lysmodellen. Wind Waker på GC kjører flere sanntidslys enn det maskinvaren egentlig har kapasitet til, ved hjelp av kløktige shadere og teksturtriks. WiiU har garantert nok saft til å fikse no deferred renderings, og med den teknologien til rådighet... vel, dokketeater-sammenligningen min kommer til å være rimelig passende.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bare jeg som får Viewtiful Joe-vibber? Ser definitivt ut som noe som blir å eie.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Men hvor blir det av Tank! Tank! Tank! 2?
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
Etter hva jeg så kommer det også et nytt 3D mario i likhet med SMGalaxy1, SMGalaxy2 og SuperMario3DLand. Denne konsollen kommer til å eie
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Super Mario: Most Wanted.
 
Arfghh, det blir vanskeligere å motstå fristelsen til å kjøpe en Wii U for hver dag som går... Eksklusive Rayman og Bayonetta, nye Mario og Zelda-spill... Blir nok kjøp etter at jeg er ferdig med de nye spilla som kommer til PS3 og 360 i løpet av våren.