Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Lodin

Der Waaaah
Denne gangen er det Youtube som puler oss igjen. De blokker alle videoer i browseren til WiiUen så nå må man bruke den shitty appen deres. :ras:

Og forøvrig har Nintendo nå bekrefta at kontoer kan overføres fra en maskin til en annen om den blir bricka eller ødelagt på annet vis. Tok det for gitt, men det er jo greit å vite sikkert.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Testa demoen nå og gadæm det spillet er pent! Supersmoothe 60fps, deilig flytende animasjoner og alt bare ser drittbra ut. Det første brettet starter med å fly deg gjennom en skog mens store paneler av skog, byggverk og en solid dose animerte fiender og diverse ting flyr overalt. Vanskelig å beskrive, men en fryd for øyet. Gameplayet er omtrent det samme som Rayman Origins (og det spillet eier selv om det har sine frustrerende biter), om vi ser bort ifra den nye figuren som styres av den som holder gamepaden. Det er ett brett som lar deg prøve ut det i singleplayer mens en overraskende oppegående AI løper rundt på brettet. Det var faktisk ganske kult, mye mer givende enn boost mode i NSMBU.

Til sist er det et brett som heter Castle Rock. Fifan det brettet, det er et musikkbrett à la det vi så på Ubisofts E3-konferanse, og fårråsiresånn spilte jeg det fire ganger på rad. Hvis du har en WiiU bør du sjekke ut den demoen.
 

Lodin

Der Waaaah
Officials are surprised that they seemed to have no third-party support.
Tipper det er rimlig enkelt for Nintendo å få oversikt over hvilke maskiner det er som er stært og banne dem med en gang de går online og evt. kontakte snuten.
 

Lodin

Der Waaaah
Nå er forresten den derre network premium greia for de med svarte maskiner oppe å kjøre. Man går her og logger inn med samme kontoen som på WiiUen. Da får man se hvor mye man har handla. Når det via Nintedos magiske algoritmer overstiger 500 poeng kan man generere en kode verdt førti kroner som man døtter inn i enten sjappa til WiiUen eller 3DS og de dukker opp på kontoen der.
Jeg hadde over 500 etter å ha kjøpt Trine 2 og Orochi 3 og det fungerte fint. Knotete system, men men.
 

Lodin

Der Waaaah
Om noen av dere ikke har ZombiU er de dumme pokeymans. Det kan man nå delvis rette opp siden det er en demo ute.

Og i andre nyheter er dette noe Nyko hadde å by på på CES. Tar ikke mer plass enn det vanlige batteriet og de lover ti timers spilletid.
 

Lodin

Der Waaaah
Tørken fortsetter og nå er Pikmin 3 utsatt til "første del av 2013" istedetfor slutten av mars. :sukk:
Men men, om ikke annet kommer Monster Hunter 3 22 mars og det er jo en ting. Noe som er kult er at man ikke trenger headset for å chatte i coopen, det bruker mikken innebygd i padda.
 
Monster Hunter er care for min del, men jeg gleder meg ihvertfall en hel del til Rayman Legends, etter den demoen og med tanke på hvor strålende Origins var så kan det jo ikke unngå å være fantastiskt. 1. Mars får Ubisoft penga mine.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Wind Waker burde ikke by på store problemer, siden det fortsatt ser sabla bra ut. Style > shaders&polygons any day.