World of Warcraft: The Burning Crusade

#1
Nå som Blizzcon begynner har også siden kommet opp, ingen beskjed på worldofwarcraft.com men likevel.

World of Warcraft: The Burning Crusade

An increase in the level cap to 70
Two new playable races, including the magical Blood Elves
New starting zones in Quel'Thalas and beyond
The entire new continent of Outland, reachable through the
Dark Portal
Many new high-level dungeons to explore in Azeroth,
Outland, and elsewhere
New flying mounts in Outland
Many new and dangerous monsters, including epic world
bosses
Hundreds of new quests
Hundreds of new items
A new profession: Jewelcrafting
Socketed items
And much, much more...


Jeg gleder meg, lurer på hva alliance sin nye rase blir, det er spekulert i Pandaren, men hvem vet?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jævelkrafting, ja. Det kan jeg se for meg at blir artig.
Litt skuffet over at de gikk bort fra navnet "The Bruning Crusade", men man kan vel ikke få alt heller.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Haha, så det var noe i Pandaren-ryktene likevel altså. :D
Pandaren Brewmaster for the win!
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#6
*krysse fingrene for Pandaren*
Det er bare så ufattelig win. Tror jeg kommer til å eksplodere av uhemmet tilførsel av dopamin hvis dette er sant.

/fanboy
 
#7
<div class='quotemain'>
http://www.bildertonne.com/my.php?image=1130584605.jpg

Fake? Ikke vet jeg...men alt som er kommet ut av bilder så langt som alle har suttra over at er fake har vist seg å ikke være det.

Tid vil vise...
[/b]
Håper sterkt at dette er falskt. Greit at horde har kuer.. men nå skal vi få kosete pandabjørner også? :blunk:
[/b][/quote]

Kuer?! (Kyr, sånn FYI)

Tauren er det råeste! Er så genialt når en Tauren warrior kommer rasende med et faens 5 meter langt sverd på ryggen!
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#8
Pandaren ser koze loze ut.

Wow trenger ikke High-Fantasy klisjeer, men noe nytt og friskt, who ever cared about Blood-Elves?
 
#9
Altså. Jeg kommer til å gråte hvis inkluderer pandaer i wow. Jeg mener, pandaer? WTF :eek: Ser jo heller ut som en feit hvalross på to bein.
 
#10
PANDARAN ER EN DEL AV WARCRAFT! LEARN YOUR HISTORY!


/spit
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Hvis man kan spille som Pandaren Brewmaster i tilleggspakka skal jeg seriøst vurdere å begynne med WoW.
 
#12
*sukk* det kommer ikke nye klasser i ekspansjonen.
JEG VIL VÆRE NE DEMON HUNTER KEWL!!!!!!
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#13
PANDARAN ER EN DEL AV WARCRAFT! LEARN YOUR HISTORY!


/spit
[/b]
If only it were a bit more interesting.

GANKFEST!

Pandaren blir vel teh new gank material :D, og de lar oss gnomer være ifred. Heres hoping.
 
#14
Dere skal få ganking hele gjengen ;).
Ifølge det jeg har sett sålangt er det mest sannsynlig at det blir Pandaren, men Blizzard selv er vel ikke helt sikre, jeg håper bare det ikke kommer til å ta alt for lang tid før ekspansjonen kommer ut.
 
#15
Når det kommer til dato tipper jeg mest sannsynlig sent Q2 eller tidlig Q3
Hvis Pandaran blir den nye Alliance rasen vet jeg ikke helv hva jeg skal gjøre.
Fortsette med min 60 Paladin eller rolle en Pandaran Warrior, eller lignende.
Jeg ble da litt skuffet at det ikke kommer noen nye classes.
Brewmaster og Spellbreaker FTW ^_^
 
#16
Eneste som er litt dritt er at det ikke kommer noen nye klasaser i det hele tatt.
Og hero classes fikk vi ikke høre noe om? Håpe på Hero Class Brewmaster da.

Jeg er rimelig sikker på at Pandaren er den andre rasen, siden screeniene som sirkulerte tungt før BlizzCon visste Pandaren som ally-rasen.

Panda= søt. Men Blood Elf sine racials ... ser sex ut. Og bleh ... klisjé-alver er jo koz.

Jaja. År og dag til jeg må ta valget likevel.


http://forums.curse-gaming.com/showthread.php?t=4296


Oppsummering av alt som ble annonsert på BlizzCon (ca.? =o) (skjermedforumetaaaaaaaaaaaa)
 
#17
Når kommer det her ut? November 2006?!! (Eller har jeg hørt feil?)

Folk kommer til å være lei WoW før den tid tror jeg. Hvis de skal opprettholde interessen burde de slippe den før.
 
#18
Blizzard er godt kjent for å bruke god tid på å lage ting, men det var jo også meningen at WoW skulle komme ut senere men Vivendi fikk fart på sakene.
Det er mye smartere å gi ut ekspansjonen tidlig istedet for sent, dessuten er det bare en ekspansjon, forhåpenligvis kommer den tidlig men blir bra.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#19
Endelig! Jeg skal faen meg være en Bloodelf Mage!
Hva var navnet på Bloodelf Mage Hero'n på WCIII?
 
#20
Har de sluppet all info omtrent nå om dette spillet? Hvis ikke er det jo ikke noen grunn til å gi slipp på tanken om hero classes, eller nye classes i det heletatt... Jeg tror egentlig det ikke er pandaren, av den grunn av at det ikke finnes pandaren i wow fra før av og det blir jo da litt rart... men da igjen har jeg rett og slett ingen aning om hva det kan være.... Men det er vel sikkert pandaren... Men jewelcrafter og socketing virker heftig kult egentlig... endelig litt mer personlig preg over våpnet...