World of Warcraft: The Burning Crusade

#41
Ble ikke det gjort om i en patch slik at bare den som drepte fikk dishonorable kill?
 
#42
Jo. Hvis en person i raidet dreper en sivil så får ikke resten et dishonorble kill. Dreper man lowbies i spillet så skjer det ingenting, bortsett fra at den andre spilleren skriker noen saftige gloser.
 
#43
Blizzard har fra dag 1 sagt at på PvP servere så gjelder ikke normer og folkeskikk, man kan være så mye drittsekk man bare vil (til en viss grad, sier blizz, nå har jeg aldri sett denne graden bli brutt), før og etter honorsystemet.

Spilling på en PvP server er lagt opp til at du må være på defansiven, man skal gå i grupper, og man skal leve seg litt mer inn i at det faktisk er en faen rundt neste hjørnet som vil drepe deg, om du er forsvarsløs eller ei. Litt av sjarmen i spillet er at man ikke kan få alt etter punkt og prikke. Og hvor herlig er det ikke å drepe noen som er røde/orange for deg?
 
#44
Jo. Hvis en person i raidet dreper en sivil så får ikke resten et dishonorble kill.
[/b]
Hmm, det må ha blitt skiftet i en av de nylige patchene da, men uansett hvis man bruker AoE og skulle være så uheldig og treffe en civillian blir det surt.

Litt av spenningen på en pvp server er jo frykten for å bli ganket.
 
#45
Jeg synes ikke det, men det er greit at dem dreper meg en gang. Men når dem sitter ved liket mitt bare får å drepe meg en gang til, var en drittunge(Undead Rouge) som gjorde det med meg igår. Skulle bare gjøre en quest jeg. Men han skulle absulutt drepe meg.
 
#46
Sånt skjer, ikke la emnet skli ut helt nå, ta det i wow emnet.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#47
Jepp, ta dette i "Spillegals generelle World of Warcraft" emne er dere snill, dette har ingenting med burning crusade å gjøre.
 
#49
Hvordan vet du det? Vet du noe som ikke vi vet?

Personlig tror jeg det blir pandaren, men hva får deg til å tenke på Draenei?
 
#50
Er det 100% sikkert at det ikke blir noen nye klasser?
 
#51
Det eneste som er 100% sikkert er at blizzard ikke har nevt det.
 
#53
Det står klart å tydlig at hero classes er planlagt for expansionen...

"The Hero classes should not be a hidden Levelextension, we have to work hard on it." Nevertheless it's planed that the Heros get into the expansion."
[/b]
 
#54
Uff, håper for all del ikke at panda blir den nye rasen. Dersom det gjør det, henger jeg meg selv. Panda har absolutt ingenting med Warcraft historien og gjøre, og det blir bare for.. Idiotisk om det er plutselig en hel rase av dem, som for ingen gurnner har tatt side med alliance.

Det er mye spekulasjon om hva den nye rasen blir, og personlig håper jeg at det enten blir worgen eller furbolg. Furbolg er gamle allierte med Night Elfs, og de passer både inn i historien, og å være på alliance side. Det eneste som gjenstår å forklare er hvordan et stort antall furbolgs plutselig slapp unna korrupsjonen i Felwood og Ashenvale. Worgen kunne også passet inn, men det eneste problemet er hvordan de plutselig tar side med alliance. Hadde elsket en worgen med full plate-equipment :3
 
#55
Furbolgs er slik jeg ser det det meste realistiske alternativet som folk har kommet på så langt. I følge det jeg har lest og hørt så skal det finnes 8 kjente Furbolg-stammer i Warcraft verdenen, men bare 7 av de er ilstede i spillet. Tror den som ikke er nevnt het Barskin?
Uansett så er Furbolg det eneste alternativet som passer inn historie messig, men så er det en ting vi absolutt ikke må glemme.
Blizzard elsker å overaske og å finne på faen :p

Hvis Pandaran skulle blitt lagt inn hadde det jo selvfølgelig blitt litt merklig, men faktisks å har pandaran rasen en historie bak seg.
De kommer opprinnelig fra en øy langt vekke, men slo seg ned sør i Kalimdor for lenge siden. Der havnet de blant annet i en trekant konflikt med Taurens og Centaurene.
Så hvis man tenker litt rundt det hele så er ikke pandaren så fryktelig usannsynlig.

Noe som hvertfall ikke kommer på allianse siden er Nagaer og Drenaier.
 
#56
Det mest sannsynlige er Pandaren, de har en historie bak seg og de er alliert med alliansen.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#58
Det har jeg aldri hørt om.

Les hva vi sier.

Hvor i all verden har du det i fra?
[/b]
1. Vel, det er et kjent faktum.

2. Det der er ikke et argument.

3. Aner ikke. De er ikke alliert med noen, og kan vel bli kjøpt opp av Alliansen eller noe.
 
#59
1. Vel, det er et kjent faktum.

2. Det der er ikke et argument.

3. Aner ikke. De er ikke alliert med noen, og kan vel bli kjøpt opp av Alliansen eller noe.
[/b]
1. Hadde vært fint om noen linket til en bekreftende kilde i så fall.

2. Det er jeg da fult klar over. Men etter at jeg og Frenzy skriver litt mer utfyllende poster enn "de er alliert med alliansen og har historie", om hvorfor andre raser er mer sannsynlig er det bare idiotisk å komme med den samme påstanden igjen uten noen skikkelige argumenter. Altså, panda kan (bør) først og fremst ikke bli alliansens nye rase fordi de har svært lite med Warcraft-historien å gjøre (joda, klart de har en historie bak seg, men de er ikke innvolvert i noen av RTS-campaign-delene(bortsett fra som bonus i TFT)), de bor verken i Kalimdor eller i Eastern Kingdom for øyeblikket (dersom det Frenzy sier er faktum), og jeg ser ingen grunn til at alliance vil kjøpe opp fylle-pandaer (forsåvidt, heller ingen grunn til at de vil bli kjøpt opp).

3. Nettopp. De er ikke alliert med noen.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#60
Jeg sier bare at det er en mulighet. En mulighet som jeg håper sterkt på, btw.