World of Warcraft: The Burning Crusade

#21
Endelig! Jeg skal faen meg være en Bloodelf Mage!
Hva var navnet på Bloodelf Mage Hero'n på WCIII?
[/b]
Jeg går ut ifra at du tenker på Kael'thas Sunstrider, det var han som ledet de tidligere High Elves sammen med Illidan og Nagaene til Northrend.
Ikke ta navnet Kael'thas, vær så snill!

Jeg har tro på Hero Classes men ikke på nye klasser, alle de klassene som fins for øyeblikket dekker så å si de fleste klasser, man kan jo såklart skape underklasser, Archmage, Pyromancer, Berserker, Templar og så videre men jeg tror og håper at dette er det Hero Class systemet er til, å spesialisere klassen sin mer og skape en unik klasse med en unik stil.
Pandaren kom i TFT hvis ikke jeg tar feil, men siden de kom har de også fått tildelt en større del av historien, selv om de kom da har de også fått en bakhistorie og de passer også som en grei humanoid rase som kan bli spillbar.
 
#22
Sa ikke blizzard en tid tilbake at disse "Underklassene" kunne man skape selv ved hjelp av talent treet?

... Og det gjør man jo forsåvidt. :ehm...:
 
#23
Ja det var en ting jeg glemte å nevne, men som jeg så og si sa med mine tanker om Hero Classes, man kan har jo ikke en spesiell klasse som er dedikert til tanking og bare det, selv om warriors er den beste tanke klassen kan den også være en utrolig stor damage dealer.
Talents er med på å spesialisere klassene.
 
#24
Joa, men så er ikke talents med på å definere klassen fullstendig. De fleste warriors går Arms/fury i starten, samme som priests går shadow, alt får at det skal bli morsomere, gå fortere osv. Men en shadowpriest kan fortsatt heale, og en arms/fury warrior kan fortsatt tanke.
 
#25
Ja, noen fra Blizzard sa at de skulle jobbe på nye talents i alle tre, dvs at de jobber opp til et punkt hvor man får et talent som man må investere 41 poeng i for å få.

Men det at man kan respecce gir jo flere valg og det er ikke sikkert at man vil være stuck som konstant healer hele tiden.

Jeg vil heller definere klassen min nå Hero Classes kommer.
 
#27
For nå har de bare sagt at de kommer til å legge til 10 level til, de har tidligere sagt at de skal legge til Hero Classes men ingen av oss som ikke jobber i Blizzard vet noe om Hero Classes.
 
#28
Vil gjerne minne folket på at honorsystemet og BG ble lovet til folket ved retail, men kom først 6 måneder etter...

Blizzard leverer sent, men leverer bra.
 
#30
Vel, hva er så dårlig med det da?
 
#31
Jeg synes Honorsystemet er bra ja.
Selv er jeg bare Private rank da (rank 1) men kanskje i fremtiden går jeg for høyere ranks.
Grunnen til at jeg synes Honorsystemet er bra fordi det gir de som virkelig er pvp frelste noe å streve etter, siden de kanskje ikke akkurat er begeistret for uendelige MC, BWL og ZG runs.
 
#32
Man må jo skjønne, det skal ikke være mulighet for de som ikke kan skaffe seg en stabil MC/BWL guild å få bra gear! De må nøye seg med blått.
 
#33
Vel, hva er så dårlig med det da?
[/b]
Annet enn at det oppfordrer til helvetes mye ganking? Og vææær så snill, ikke kjør den derre «Jammen, da burde du ikke ha joina PvP-server, vettu.» - jeg gikk inn på PvP-server før jeg i det hele tatt visste om Honour-systemet skulle komme, og var ikke interessert i å begynne helt på nytt da det kom.

Honour-systemet ødelegger ganske mye for de som er lav level. Hadde det dog vært slik at man fikk minuspoeng for å drepe de som er lavere level enn seg selv hadde det vært noe helt annet, men slik var det ihvertfall ikke da det kom (spiller ikke WoW lengre, så hvis det har forandret seg er det flott). Da var det slik at man kunne drepe en stakkarslig level 10 mens man var level 60 og allikevel få plusspoeng. Hvor i helvete ligger æren i å drepe en forsvarsløs jævel? Hæ?
 
#34
Rettelse.
Man får ikke noe honor av fiendlige spillere som er "gråe", dvs ca 10 lvl under deg selv. Derfor vil en lvl 60 som dreper en som er lvl 15 ikke få noe ut av det enn selve nytelsen av å drepe noen som er mye, mye svakere enn han selv. (Slike folk er patetiske, men man må lære å leve med det)
Lvl 10 folk kan heller ikke bli ganked siden man er ikke er automatisk pvp-enabled på pvp-servere før man er lvl 15. Derfor kan en lvl 10 fyr fritt gå rundt uten å risikere å bli ganket av noen, hvis ikke den godeste lvl 10 fyren angriper først da :p
 
#35
Har det alltid vært slik at man ikke får Honour-poeng av å drepe noen som er mer enn 10 levler under? Isåfall er det jævlig merkelig at jeg ble slankta av level 60-jævler hele jævla tiden i områder hvor kun level 20-30 (elns) henger. Slik var det ikke før Honour-systemet kom.

Jeg mener forresten å huske at jeg ble automatisk PvP-enabled når jeg vandret meg inn på Contested Areas, uansett om jeg var under level 15 eller ikke, men det er sikkert bare jeg som husker feil ... :flau:
 
#36
Som sagt. Lvl 60 folk ganker bare folk 10 lvler under seg av pur faenskap.

Og vanligvis blir man automatisk pvp-enabled hvis man går inni et contested area, men bare hvis man er lvl 15 eller høyere.
 
#37
Jaja, jeg er uansett eid. :(

Men Honour-systemet hadde blitt mye bedre hvis de som dreper low-levels hadde fått minuspoeng istedet for ... ingenting.
 
#38
Er det ikke slik at man får dishonor for å drepe grå folk da? Nå vet ikke jeg helt, siden jeg ikke spiller på pvp server lengere...
 
#39
Såvidt jeg vet får man kun dishonour av å drepe bakeren i Ironforge o.l., men det er sikkert noen som vet bedre ...
 
#40
Man får dishonourable kills av å drepe folk som er klassifisert som civillians, problemet er at noen steder er det til og med vakter som ser helt like ut som vanlige vakter, selv om de ikke angriper er det fort gjort å angripe de, hvis en i raidet dreper han får alle en dishonourable kill.