World of Warcraft: The Burning Crusade

#61
Ro deg ned mann. Det ar alt bare spekulasjoner inntil Blizzard kommer ut med noe offentlig. Ergo så er mulighetene like store for at det kan bli forvokste frosker eller Furbolgs som blir den nye Alliance rasen.

men siden du ber om en kilde.
Sim sala bim!
Kanskje ikke den beste kilden som akn bekrefte det jeg skrev tidligere (var det beste jeg fant akkurat nå) Men der står det blått på svart at Pandaran rasen har historisk bakgrunn, men har bare ikke deltatt aktivt med i de tidligere krigene i Warcraft verdenen.
At Blizzard innfører Pandaran som en ny rase er heller ikke så usannsynlig med tanke på å fortsette Warcraft historien på Alliance siden. Nå som Blood Elves har blitt en del at the Horde så har det allerede kommet drastiske forandringer i historien, noe som kan bli spennende å se i et fremtidig Warcraft 4.

edit: var Cornugon jeg siktet til.
 
#62
Roe meg? Jaha, kan ikke huske å hisse meg opp.

Uansett, det jeg ba om bekreftelse for var "De kommer opprinnelig fra en øy langt vekke, men slo seg ned sør i Kalimdor for lenge siden. Der havnet de blant annet i en trekant konflikt med Taurens og Centaurene."
Noe som det ikke står et ord om i linken du ga (som jeg for øvrig sjekket før du skrev posten).

Jeg sier ikke at jeg ikke tror på historien, men likevel ville det vært godt med en kilde.
 
#63
<div class='quotemain'>
Det mest sannsynlige er Pandaren,[/b]
Les hva vi sier.

de er alliert med alliansen.
[/b]
Hvor i all verden har du det i fra?
[/b][/quote]

Såklart leser jeg hva dere sier hvor har du det fra at jeg ikke leser det?
Å si at pandaren er alliert var dessverre en liten overdrivelse fra min side, de er så og si nøytrale men de er ikke på noen måte fiendtlige mot Alliance.
Pandaren hjalp for eksempel til for å bekjempe Illidan og Blood Elves, de er også på god fot med Ironforge Dwarves.
 
#64
Jeg synes faktsik Worgen eller Furblogs virker helt klart mest sannsynlig i spillet, og at pandaran vil bli addet (OM de blir addet) Som muligens en annen faction i spillet.

Grunnen til dette er vel at blizzard har selv sagt opptil flere ganger at horde får blood elfs av estetiske grunner, altså at horde er så forbanna stygge at de må få seg noe pent å se på.
De har også sagt at alliance vil få noe alà det motsatte.
Sist jeg sjekket var ikke panda så stygt, egentlig. Derimot Worgen, eller furblogs, der har du skikkelig radiotryner.
 
#65
Vi trenger en liten rund sak som kan late som de slår litt tauren rumpe
 
#66
Jeg kjenner en som kjenner Thundgot og Thundgot er gud og har sagt at det ikke kommer nye classer.

Panda vinner spillet btw.
 
#67
Jeg synes faktsik Worgen eller Furblogs virker helt klart mest sannsynlig i spillet, og at pandaran vil bli addet (OM de blir addet) Som muligens en annen faction i spillet.

Grunnen til dette er vel at blizzard har selv sagt opptil flere ganger at horde får blood elfs av estetiske grunner, altså at horde er så forbanna stygge at de må få seg noe pent å se på.
De har også sagt at alliance vil få noe alà det motsatte.
Sist jeg sjekket var ikke panda så stygt, egentlig. Derimot Worgen, eller furblogs, der har du skikkelig radiotryner.
[/b]
Det ville dessuten vært herlig om horde fikk paladin og alliance shaman. Furbolg som shaman, blood elf som paladin. Passer meget godt etter min mening.
 
#68
Leste en plass...tror det var Gamereactor.dk at Panda rasen var ikke aktuel. Pga reaksjoner fra den kinesiske spiller sammfunet...

Det er vel nasjonal dyret dems eller noe? Ikke vet jeg om det er noe sant i det eller om det var bare tull. Vi ser a det om ikke så alt for lenge.
 
#69
<div class='quotemain'>
Jeg synes faktsik Worgen eller Furblogs virker helt klart mest sannsynlig i spillet, og at pandaran vil bli addet (OM de blir addet) Som muligens en annen faction i spillet.

Grunnen til dette er vel at blizzard har selv sagt opptil flere ganger at horde får blood elfs av estetiske grunner, altså at horde er så forbanna stygge at de må få seg noe pent å se på.
De har også sagt at alliance vil få noe alà det motsatte.
Sist jeg sjekket var ikke panda så stygt, egentlig. Derimot Worgen, eller furblogs, der har du skikkelig radiotryner.
[/b]
Det ville dessuten vært herlig om horde fikk paladin og alliance shaman. Furbolg som shaman, blood elf som paladin. Passer meget godt etter min mening.
[/b][/quote]


Så vidt jeg vet så kan ikke alver være paladins... De tilber vel ikke akkurat de samme gudene som mennesker og dverger gjør... men da er vel spørsmålet om dverger og mennesker tilber samme gud, det klarer jeg ikke å finne ut akkurat nå... Syntes det er best som det er at horden har shamans og alliansen har paladins...

Håper da at alliansen har en spennende rase på lager siden jeg ikke egentlig finner noen av rasene på den siden spennende, de er så utrolig standard, samme med horden egentlig, utenom taurens, men jeg har alltid vært fan av zombier, orker og troll... Jeg vil se noe nytt egentlig, selvom det kanskje da vil stride mot loren, men men, som sagt vil tiden vise hva som kommer...
 
#70
I følge lore så har det bare inntil nylig vært Humans som har kunnet være Paladins, men etter den andre krigen (Warcraft II) så begynnte enkelte Dwarves å vise seg som velegnete Paladins.
De var lojale, gudfryktige, ærefulle og trodde sterkt på å forsvare de svake og forsvarsløse.

Hvis det skulle være av interesse for noen så har en fyr her skrevet ned historien til de meste kjente Paladinene som har eksistert i Warcraft universet.
 
#71
Rart det ikke er en kjent paladin dwarf da. Det var jo bare Human der, utenom en som er undead?? Så det finnes ikke noen kjente dwarf Paladin??
 
#72
Nei, som sagt så er Paladins av dverge rasen et ganske nytt fenomen. Kan spekuleres i om det ikke bare var et drastisk steg for å få nye forsterkninger mot den økende faren for invasjon - i motsetning til et tegn på respekt at dvergene er menneskenes likemenn, og at de har et felles mål.

jaja... jeg spekulerer bare litt her. :p
 
#74
Vell dette med pandar og bloodelfs snynes jeg bare er teit!
Pandane er nøytrale i WC3: FFT(du kan kjøpe en panda hero på tavarn)

Og Bloodelfs er jo ikke horde! Denna prinsen slår seg sammen med Illidan og nagane, Ilidan tilbyr de magien som de hungrer etter, dette får de av Burning Ligion demoner! Det er noe som alle på Horde siden sloss mot for faen! Jeg ble sur første gang jeg hørde om de satans bloodelfene!! OG Qul'talas ble jo tatt av Arthas og de scurge. Ikke forsaken som er undeads i wow. Så hvordan skal de klare å mekke et starts område der... det undrer jeg meg på. I WC3: FFT får vi også vite at en bloodelf prins samler de som er igjen av bloodelfs og stikker til outland. Det er jo en mulighet at de har drat tilbake(hele veien gjennom finde land) og fiksa opp i quel'talas.

Og en ting! Guder er ikke så viktig i warcraft, i warcraft er det en felles tro på at noen titaner skapte verden, palladiner lever ikke etter en gude tro, de lever for lyse og det som er godt i verden. En ork kunne like godt vært palladin siden de nå har fri gjort seg fra demonene og blit kvidt blodtørsten, men de har ingen tradisjoner får det. Mener jeg, er godt mulig jeg tar feil der.
 
#76
Vet ikke helt, men må nok si at en panda rase passer ikke helt inn. greit at de tar enda et dyr inn i WoW verdenen, men ikke en panda, blir nesten for dumt.
 
#77
Det er Dranei! Dranei er stygge, men snille. De hater orcer siden det var de som nesten utryddet dem, derfor har de ikke kunne blitt med i Horde. Draenor (Outlands) er Dranei sitt hjemland, dermed er de linket til det stedet.

Det er Dranei!

Glem Fulrborgs, Panda, Yeti og Naga. Det er Dranei.
 
#78
Det er Dranei! Dranei er stygge, men snille. De hater orcer siden det var de som nesten utryddet dem, derfor har de ikke kunne blitt med i Horde. Draenor (Outlands) er Dranei sitt hjemland, dermed er de linket til det stedet.

Det er Dranei!

Glem Fulrborgs, Panda, Yeti og Naga. Det er Dranei.
[/b]
Når i "blizzard historien" er det meningen wow "utspiller seg" iforhold til WC+WC:FT ?
Er det kort etter så tviler jeg sterkt på at det er Dranei, siden det er ikke så latterlig mange igjen :p
 
#79
Trolla som er spillbare er bare en tribe. Har du sett Sen'Jin village? Tre hytter og en liten dam i midten av landsbyen. Og likevel er de spillbare. Trenger ikke å være så sykt mange av dem for at de skal kunne være spillbare med andre ord.

Dranei Dranei!
 
#80
Men det er jo så damn stygge :( Spiller heller Pandaran enn de)